در روزهای گذشته جواد نکونام از کوین یامگا در پست وینگر راست استفاده کرده، درست همان کاری که فرهاد مجیدی به این بازیکن سپرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملکرد خوب روزبه چشمی در خط دفاعی سبب شده تا جواد نکونام مقابل سپاهان هم تصمیم به استفاده ازاو در عقب زمین بگیرد.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
با جود آنکه پیش بینی ورزش سه از ترکیب اولیه استقلال در آبادان چندان به مذاق آبی‌ها خوش نیامد اما...
مربی سازنده کشتی خراسان رضوی گفت، هرچند احمد جوان وزن زیادی کم می‌کند و حریف اصلی او این کاهش وزن است، اما بعید به نظر می‌رسد که تا المپیک بخواهد به وزن بالاتر برود.
نیمار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.
یحیی گل‌محمدی مثل رسول خطیبی یک کاپیتان جوان برای تیمش در دیدار دوستانه انتخاب کرد.
جواد نکونام مثل دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی از کوین یامگا در خط حمله استقلال استفاده کرد.
جود بلینگام از اینکه شماره پنج زیدان را برتن خواهد کرد، ابراز خوشحالی کرد ولی گفت که خصوصیاتش متفاوت با زیدان است.
رکورد دار دوهای سرعت دختران جوان کشورمان پیش از اولین حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و آینده را روشن می‌بینم.
میشاییل بالاک گفت بهتر است جود بلینگام در دورتموند بماند، جایی که به شدت مراقب او هستند و فعلا به رئال مادرید ملحق نشود.
مرعشی و حزب‌سازندگی و خاتمی و اصلاح‌طلبان هیچ‌جا مثل خاطرات مرحوم هاشمی رسوا نشده‌اند. باید آن استخر را که مرحوم هاشمی در هر صفحه از خاطرات خود یک‌بار شیرجه‌زدن در آن را به‌عنوان بخشی مهم از خاطرات یادآوری می‌کند، با گلاب پر کرد و به موزه تبدیل کرد که مرحوم هاشمی را سرکیف و تازه‌دماغ می‌کرده است تا این حوصله کند و این خاطرات را بنویسد!
مارکا می‌گوید مدیران رئال مادرید برای راضی کردن جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، به زودی به آلمان سفر خواهند کرد.
دکتر سیدجواد طباطبایی مثل خیلی از اهالی نظر نمی‌توانست نسبت به جهل بی‌اعتنا باشد؛ به‌ویژه آنجا‌که جهل با مسائلی که به کشورش مربوط می‌شد گره می‌خورد، سخت منقلب می‌شد. اگر آدم‌های بی‌غرضی باشیم و اهل دانایی در نظرمان محترم باشند، می‌توانیم همانند دکتر داوری به‌راحتی از کنار آن تندی و تلخی بگذریم و مهرورزانه بنویسیم: اگر گاهی تلخی و تندی در زبانش می‌بینیم، من آن را بر غیرتی که نسبت به دانایی و تفکر داشت، حمل می‌کنم.
مربی تیم فولاد گفت که اگر مدیران بخواهند مثل جواد نکونام او را تحت فشار بگذارند که استعفا بدهد، بدانند که وی اهل استعفا نیست.
مهدی کیانی در لحظه گلزنی رضا اسدی خوشحالی جالبی را انجام داد.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
ما جواب چه چیزی را باید بدهیم؟ یک دستور قضایی صادر شده و خلبان ملزم بوده بنشیند و در فرودگاه هم نشسته است. حالا هر ایرلاین دیگری هم بود باید می‌نشست
برخلاف تصور در جدال کامران قاسمپور و کایل اسنایدر، خبری از زیرگیری های دیدنی ستاره ایرانی نبود.
ژاپن امشب به عنوان دومین تیم آسیایی جواز حضور در مرحله حذفی جام جهانی را کسب کرد.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان صحبت‌های جالبی را درباره شرایط منچستریونایتد، انتخاب رالف رانگینک و تجربه کارش با بازیکنان جوان مطرح کرده است.
ستاره گفت: رسول مثل من قبلاً ازدواج کرده بود. او بچه داشت و همسرش را طلاق داده بود، وقتی با هم ازدواج کردیم گفت همسر سابقش هم ازدواج کرده است و قول داد مراقب من و دخترم باشد. دو سال بعد فهمیدم با همسر اولش رابطه دارد.
کاظمیان اخیرا یک استوری از خودش و کریمی منتشر کرد و ناراحتی خود از اینکه چند وقتی است با او به ورزش‌هایی مثل پینگ‌پنگ و تنیس فوتبال نرفته نشان داد.
شاید اگر پرونده حضور جواد نکونام در تیم ملی نیز مثل کارلوس کی‌روش در سکوت پیش می‌رفت شاهد حضور او در جام جهانی بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ