سفیر ژاپن گفت: با توجه به روابط بسیار حسنه ای که خودروسازان ژاپنی با خودروسازان ایرانی داشته اند، اگر تحریم ها برداشته شوند، فرصت های جدیدی برای این همکاری ها به وجود خواهد آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول گفت: فرصت ۴ ماهه به مؤسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت‌های مبارزه با پولشویی داده شده است.
سید صولت مرتضوی در آئین رونمایی از سامانه جست و جوی شغل با هدف کاهش هزینه های جست وجوی شغلی گفت: بالغ بر ۷۲۰ هزار فرصت شغلی در بازه زمانی یکساله از تابستان پارسال تا امسال ایجاد شده است.
رئیس جریان حکمت ملی عراق گفت: اگر اقدامات فراگیر اقتصادی را آغاز نکنیم و سراغ ایجاد فرصت‌های شغلی و جذب نیروی کار جوان نرویم با یک سونامی اقتصادی و مالی بزرگ مواجه خواهیم بود.
به گفته وزرات بازرگانی آمریکا، یک آژانس دولتی کارگروهی درباره هوش مصنوعی مولد ایجاد می کند تا فرصت های این فناوری نوین را شناسایی و دستورالعملی برای مقابله با ریسک های آن ایجاد کند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مزیت‌های نسبی کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این بخش انجام شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت:طرح‌های نفتی فرصتی مناسب برای همکاری شرکت‌های داخلی و خارجی ایجاد می‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.
وزیر دارایی عربستان تاکید کرد که فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در ایران ایجاد شده است و تا زمانی که به بند‌های توافق احترام گذاشته شود، هیچ مانعی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
پهنه های خزر فرصتی طلایی برای ارزآوری دریایی دارد و در این میان توجه به آبزی پروری می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال و پویایی اقتصادی گامی بزرگ در توسعه اقتصاد دریامحور باشد.
یک شرکت ساختمانی در ولسوالی ارغنداب برای کاهش تعداد معتادان به مواد مخدر و بازگرداندن آن‌ها به جامعه، مشاغل ایجاد می‌کند.
استقلال در مصاف با تراکتور به همان تیم پیش از جام جهانی تبدیل شد. در جریان بازی موقعیت های متعددی روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت روی دو ضربه پنالتی به برتری رسید.
معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: تبادل استاد و دانشجو میان دو کشور و ایجاد فرصت‌های مطالعاتی کوتاه مدت برای دانشجویان و اساتید می‌تواند در تحکیم روابط دو کشور مورد توجه قرار گیرد.
رئیس جمهور در مراسم گرامی داشت روز جهانی معلولان از دستگاه‌ها و سازمان‌ها خواست ایجاد فرصت‌های اجتماعی برابر برای افراد دارای معلولیت را با جدیت دنبال کنند.
کاپیتان آرمان جهان بیگلری با تاکید بر لزوم شناسایی فرصت‌های اقتصادی دریا در کشور، گفت: نیازمند ایجاد جذابیت‌های مالی، رفاهی در شهرهای ساحلی هستیم.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
مدیرعامل شرکت ملی مس در جمع نخبگان بسیج دانشجویی استان کرمان صبح روز چهارشنبه با اشاره به اینکه فرصت‌های خوبی برای توسعه صنعت مس وجود دارد تا بتوان ارزآوری بیشتری ایجاد کرد، از نخبگان خواست به این صنعت ورود کرده و اقتصاد کشور را شکوفا سازند.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه ‎ای ضمن محکومیت ایجاد زمینه ‎های ناامنی ،از فرهنگیان و والدین خواست با هوشیاری کامل اجازه ندهند از زمان و فرصت یادگیری فرزندان بیش از این کاسته شود.
علیرغم گذشت ۶ ماه از جنگ روسیه و اوکراین و ایجاد زمینه تجارت گاز و فرآورده ­های نفتی به خصوص بنزین و گازوئیل، در سایه تعلل وزارت نفت فرصت بی‌نظیر یک میلیارد دلاری در حال از دست رفتن است.
ورود بخش خصوصی به صنعت فضایی و توسعه خدمات مبتنی بر اطلاعات ارسالی از ماهواره‌های سنجشی فرصتهای اقتصادی گسترده‌ای را ایجاد و این صنعت را به یکی از مهمترین عوامل شکوفایی اقتصادی تبدیل می کند.
میرلوحی گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند... دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: میزان تولید سنگ‌آهن شرکت در سال 1400 در مجموع به 2 میلیون و 800 هزار تن رسید که علاوه بر ثبت بالاترین رکورد، در مقایسه با سال قبل آن ۱۷ درصد افزایش داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ