سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران همچنان پایبندی به مسیر مذاکره به منظور دستیابی به توافق پایدار و متضمن منافع اساسی جمهوری اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: رویکرد کلی واشنگتن در قبال ایران تغییری نکرده است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: رویکرد ایران گسترش همکاری با کشورهای بالکان با هدف تقویت ثبات و امنیت است.
کارشناس سیاست خارجی گفت:سفر وزیر خارجه لیبی به ایران نشانه رویکرد دولت جدید لیبی برای ترمیم مناسبات خود با جمهوری اسلامی ایران است.
همین سیاست کنونی را می‌توان حمایت کرد ولی یک مشکل همچنان حل نشده باقی می‌ماند؛ اینکه این سیاست جدید شما ناشی از تغییر رویکرد و فهم بهتر از امور نیست، این تغییر سیاست ناشی از کنار گذاشتن معیار دوگانه نیست، بلکه این‌ها ناشی از تغییر جایگاه و موقعیت عاملان آن است و با تغییر این جایگاه و موقعیت دوباره به همان وادی قبلی سقوط کرده و به تنظیمات کارخانه باز خواهند گشت.
ایران می‌توانست و می‌تواند با پشتیانی معنوی از گروه‌های مخالف طالبان که دارای سوابق تاریخی با ایران نیز هستند و همچنین استفاده از اهرم مهاجران افغانستانی ساکن در ایران و نیاز‌های ضروری، چون سوخت و مواد غذایی و کالا‌های ضروری دیگر نسبت به اعمال فشار به این شبه‌دولت اقدام و آن‌ها را وادار کند در قبال شهروندان خود و همسایگان رویکردی مسئولانه در پیش بگیرند.
وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری با همتای ایرانی خود در مسکو با اشاره به اینکه تهران و مسکو از رویکرد غرب در قبال کشرهای جهان ناراضی هستند، از احیای روابط تهران- ریاض استقبال کرد.
جلسه بررسی گزارش گزارشگر ویژه تحمیلی از سوی گروهی از کشورهای غربی بر شورای حقوق بشر در خصوص وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۲۹ اسفند در جریان برگزاری نشست ۵۲ شورای حقوق بشر در ژنو برگزار شد.
رئیس هیئت پارلمانی مجلس در دیدار با رئیس مجلس بحرین، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره رویکرد مثبت در همکاری با کشورهای منطقه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه کمک به امنیت منطقه رویکرد اصولی ایران است، یادآور شد: تلاش‌های ایران در سال‌های اخیر مانع سقوط دولت‌های منطقه توسط تروریست‌های چند ملیتی شد.
عباس عبدی ننوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
علی‌اف مدعی شد: ایران هیچ‌گاه دو رزمایش نظامی متوالی در طی چند ماه در مرز‌های ما انجام نداده است. هیچ گاه اظهاراتی پر از نفرت‌پراکنی و تهدید علیه آذربایجان مطرح نشده بود.
وزیر امور خارجه آلمان باردیگر به صورت مداخله جویانه ای به طرح اتهامات علیه دولت ایران پرداخت و همزمان ادعای حمایت از اغتشاشگران را اعلام کرد.
سفیر ایران در سازمان ملل از برگزاری جلسات پی در پی در خصوص سلاح های شیمیایی سوریه با توجه به همکاری کامل این کشور در این ارتباط انتقاد کرد. ‌
به گفته «لیام فاکس» وزیر دفاع پیشین و متحد سوناک در مورد ایران، نخست‌وزیر تازه بریتانیا موضعی «بغایت تندتر» و «سرسختانه تر» از وزارت خارجه دوره جانسون خواهد داشت.
غرب در شرایطی که در برابر دستِ برتر ایران در مذاکرات رفع تحریم‌های وین بهانه‌ای ندارند به دنبال تحریک افکار عمومی و دعوت به آشوب در کشورمان برای ایجاد یک اهرم فشار است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران همچنان پایبندی به مسیر مذاکره به منظور دستیابی به توافق پایدار و متضمن منافع اساسی جمهوری اسلامی است.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر و رویکرد تعاملی جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل و مشکلات است.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر جمهوری اسلامی است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو رسانه‌ها را عامل مهمی در پیش‌برد اهداف ترسیم شده در صنعت خودرو کشور توصیف کرد و گفت: بازتاب دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو، در ارتباط مستقیم با فعالیت‌ها و رویکرد حرفه‌ای رسانه‌هاست.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۹۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۶ تن از ایشان وخیم است.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که قرار نیست حضور‌های بین المللی این فیلم در جشنواره‌ها و اکران اروپایی این فیلم ـ که به یک پخش کننده واگذار شده ـ متوقف شود و این توقیف عملاً کارایی‌اش در مرز‌های ایران خواهد بود. از قضا احتمالاً اعلام رسمی توقیف فیلم، منجر به حساسیت پخش کننده‌های بین المللی و جشنواره‌ها برای نمایش این فیلم خواهد شد. باید صبر کرد و دید، واکنش مسئولان سینمایی به این رویکرد چه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ