سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه کمک به امنیت منطقه رویکرد اصولی ایران است، یادآور شد: تلاش‌های ایران در سال‌های اخیر مانع سقوط دولت‌های منطقه توسط تروریست‌های چند ملیتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتور امنیت فضای سایبری چین دستورالعمل هایی را برای مقابله با اظهار نظرهای (کامنت) اهانت آمیز علیه کسب وکارها در شبکه های اجتماعی صادر کرد.
دبیر کل سازمان ملل بر ضرورت ادامه تلاش‌ها برای مقابله با بحران جهانی غذایی تاکید کرد.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها تلاش کردند که ایران را خطری برای منطقه نشان دهند، اما این پروژه شکست خورد و آنان بازنده بهبود روابط ایران و عربستان هستند.
دولت بلغارستان اعلام کرد که امنیت این کشور در گرو کمک به اوکراین برای مقابله با روسیه است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدون شک ایران، سوریه، ترکیه و روسیه می‌توانند با فعالیت‌های مشترک، منافع جمعی خود را تامین و همچنین به برقراری امنیت منطقه کمک کنند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: بسته جدید کمک نظامی به اوکراین خیلی زود اعلام می‌شود.
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان مدعی شد که پروژه های مشترک آنکارا و باکو به ایجاد فضای با ثبات و امن در منطقه اوراسیا کمک می کنند.
در بیانیه اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه «اتحادیه اروپا تلاش‌های دیپلماتیک منجر به این گام مهم را تقدیر می‌کند» آمده است: از آنجایی که هم عربستان سعودی و هم ایران برای امنیت منطقه محوری هستند، از سرگیری روابط دوجانبه آن‌ها می‌تواند به ثبات کل منطقه کمک کند.
از چالش‌ها و اولویت‌های بسیار مهم واشنگتن در عربستان سعودی، کمک به این پادشاهی است که امنیتش را خودش فراهم کند. منطق کار ساده است: هر چه عربستان‌سعودی بهتر بتواند در مقابل تهاجم ایران، بازدارندگی و دفاع داشته باشد ایالات‌متحده کمتر مجبور خواهد بود در این مأموریت‌ها شرکت کند و در نتیجه این فرصت را خواهد داشت که بخش بیشتری از منابع نظامی خود در منطقه را به منطقه هند و اقیانوسیه یا اروپا منتقل کند، جایی که بیشترین نیاز به آن‌ها وجود دارد.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا ادعای واشنگتن مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین را تکرار کرده و گفت: ایران با عرضه صد‌ها پهپاد دارای قابلیت‌های مهلک به آن‌ها (روسیه)، به طور مستقیم و قابل اثباتی به روسیه در این جنگ کمک می‌کند.
نخستین دوره «رویداد تخصصی کارآفرینی در حوزه‌های امنیت غذایی، زیست‌فناوری و سلامت IHFEED 13 » بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم شورای امنیت مبنی بر تمدید ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه و باز بودن گذرگاه باب الهوی سوریه به مدت شش ماه دیگر استقبال کرد.
شورای امنیت سازمان ملل به اتفاق آرا قطعنامه ادامه ساز و کار ارسال کمک های بشر دوستانه به سوریه را تا ۶ ماه دیگر تمدید کرد.
رسانه‌های ایتالیا اعلام کردند مشاور امنیت ملی دولت آمریکا اخیراً در تماسی تلفنی با مشاور نخست‌وزیر تأکید کرده رُم ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین را سرعت ببخشد.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر حکومت هم در مقابل هر اعتراض و خواسته‌ای خشونت به خرج دهد نه‌تنها فضا را آرام نخواهد کرد، بلکه زمینه اعتراض بیشتر را فراهم می‌کند. در پاسخ به هر خواسته مردم، در پاسخ به تقاضای رفع مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی نمی‌شود با خشونت رفتار کرد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا قصد کاهش سرعت کمک نظامی به اوکراین را ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه بیان کرد: حصول این توافق به نفع همگی است و می‌تواند کمک جدی به تقویت امنیت در منطقه - که انواع و اقسام مشکلات را دارد - بکند.
عضو شورای شهر تهران گفت :در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.
فرمانده کل ارتش در مورد توقیف شناور‌های آمریکایی گفت: توقیف آن‌ها به درد ما نمی‌خورد و ما فقط برای حفظ امنیت شناور‌هایی که از آن منطقه عبور می‌کنند، کار بین المللی و حقوق بشری را انجام می‌دهیم و توقیف آن‌ها سودی برای ما ندارد و ما تمام تلاش مان را برای کمک به امنیت انجام می‌دهیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امنیت در عراق به توسعه صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند و همه گروه های عراقی باید مسیر دوری از خشونت و گفتگو را در پیش بگیرند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امنیت در عراق به توسعه صلح و ثبات در منطقه ما کمک می‌کند، گفت: ایران با همه طرف‌های عراقی ارتباط دارد اما دخالتی در تحولات این کشور ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ