ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف کرد که در مورد ارلینگ هالند تفکرات اشتباهی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، امیدوار است که بتواند هشتمین و احتمالا آخرین توپ طلایش را در سال 2023 کسب کند اما رقبای جدی‌ای دارد.
دلیل عدم انتخاب کیلیان امباپه و جایگزینی ارلینگ هالند به عنوان نقش اصلی بازی EA FC 24 مشخص شد.
ارلینگ هالند جلوتر از کیلیان امباپه از سوی سایت "فوتبال بنچ‌مارک" به عنوان باارزش ترین فوتبالیست جهان معرفی شده است.
وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی رئال مادرید طبق آخرین به روز رسانی ترنسفرمارکت پشت سر ارلینگ هالند و کیلیان امباپه قرار دارد.
وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی رئال مادرید طبق آخرین به روز رسانی ترنسفرمارکت پشت سر ارلینگ هالند و کیلیان امباپه قرار دارد.
ارلینگ با دبل مقابل قبرس از کیلیان امباپه پیشی گرفته و به بهترین گلزن فصل 23-2022 تبدیل شد.
کیلیان امباپه با سناریوهای یک سال اخیر شاید یک برنده روی کاغذ لقب بگیرد اما در میدان مسابقه از رقبای بزرگی چون ارلینگ هالند خیلی عقب افتاده است.
روملو لوکاکو، مهاجم اینتر معتقد است ارلینگ هالند، حریف تیمش در فینال لیگ قهرمانان همراه با امباپه به زودی جانشین مسی و رونالدو خواهند شد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
رئال مادرید باید تصمیم دشواری را در تابستان 2024 برای خرید دو فوق ستاره حال حاضر دنیای فوتبال بگیرد.
بر اساس فهرست منتشر شده از طرف CIES ارلینگ هالند در کنار وینیسیوس جونیور به عنوان باارزش‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا انتخاب شدند.
طبق ادعای مارکا، تمایل مدیران رئال به جذب ارلینگ هالند از زمان انتقال او به بروسیا دورتموند کاهش یافت و با حضور بنزما، علاقه به امباپه و تنش با مینو رایولا، هالند هرگز به رئال نزدیک نبود.
فاستینو آسپریلا، مهاجم سابق کلمبیایی، می‌گوید در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا را کیلیان امباپه و بعد از او کریم بنزما می‌داند.
نشریه توتو مرکاتو ایتالیا به بررسی امتیاز بازیکنان حاضر در کورس کسب کفش طلای اروپا پرداخته است.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.
کیلیان امباپه بالاخره توانست به سلطه روبرت لواندوفسکی پایان دهد و بهترین گلزن اروپا در طول یک سال میلادی شود. در این فهرست، مهدی طارمی در رتبه پنجم ایستاد.
ستاره دهه نود فوتبال شیلی به ستایش لیونل مسی پرداخت و خولین آلوارز را ستاره آینده آرژانتین نامید که حتی بهتر از امباپه و هالند است.
طارمی بعداز امباپه، کنار هالند و لواندوفسکی، بالای مسی
به نظر می‌رسد که جود بلینگام، ستاره بروسیا دورتموند، به زودی با قراردادی هنگفت از این باشگاه جدا خواهد شد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف کرد که در مورد ارلینگ هالند اشتباه فکر می‌کرده است.
دیه‌گو میلیتو، ستاره سابق آرژانتینی، سبک بازی کیلیان امباپه را بیشتر می‌پسندد و او را به ارلینگ هالند ترجیح می‌دهد.
بر اساس آمار منتشر شده از سوی اوپتا، لیونل مسی در تیم‌هایش بیشتر از هر فوتبالیست دیگری موثر بوده است.
مدیران رئال مادرید از این که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در چند ماه اخیر بارها از نام این باشگاه استفاده کرده‌اند ناراضی است.
ارلینگ هالند با 9 گل زده برای سیتی، فعلا شانس اول کسب کفش طلای اروپاست ولی او رقبای سرسختی برای رسیدن به این جایزه ارزشمند پیش رو دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ