مدیران رئال مادرید از این که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در چند ماه اخیر بارها از نام این باشگاه استفاده کرده‌اند ناراضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، کیلیان امباپه را به پول‌پرستی متهم کرد و به او هشدار داد در صورت تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی رئال مادرید به دنبال ارلینگ هالند رفته و او را فراموش خواهد کرد.
کیلیان امباپه با وجود اینکه پاریسی‌ها قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارند هیچ تلاشی برای پیوستن زودهنگام به رئال مادرید انجام نداده است.
در فرانسه گفته می‌شود مدیران پاری سن ژرمن از رئال مادرید برای کیلیان امباپه پیشنهادی دریافت کرده‌اند که آن را توهین‌آمیز می‌دانند.
دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، از خبرنگاران خواست که دست از سوال پرسیدن درباره کیلیان امباپه بردارند.
خوانما رودریگز، کارشناس رئالی برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب صبر و تحملش را از دست داد و گفت از شنیدن اخبار کیلیان امباپه به ستوه آمده است.
خوانما رودریگز، کارشناس رئالی برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب صبر و تحملش را از دست داد و گفت از شنیدن اخبار کیلیان امباپه به ستوه آمده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد مدیران این باشگاه در بازار نقل و انتقالات بسیار ناراضی است.
فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به شدت از نتیجه به دست آمده برابر منچسترسیتی و عملکرد بازیکنان این تیم در این دیدار عصبانی است.
هواداران رئال مادرید می‌گویند میسون مونت از چلسی باید به دلیل تکل خشن روی پای دنی کارواخال اخراج می‌شد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، آماده است تا با جو وحشتناکی که علیه او در نوکمپ شکل خواهد گرفت مقابله کند.
وقتی از ژوزه مورینیو سوال شد که دوست دارد چه تیمی قهرمان چمپیونزلیگ شود، او رئال را به چلسی ترجیح داد تا خشم هواداران باشگاه لندنی را باعث شود.
لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید، از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او بسیار عصبانی شد و نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.
میگل آنخل گیل مارین، رییس باشگاه اتلتیکو مادرید، معتقد است که فشارهای رئال مادرید باعث تغییر نظر داوران و تصمیم گیرندگان در زمین بازی می‌شود.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با بوسه‌ای که بر لوگوی این تیم زد آتش خشم اتلتیکو مادرید و هوادارانش را شعله‌ور کرد.
اظهارات نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، باعث ناراحتی مدیران رئال مادرید شده است.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی، شاید صحبت‌هایی را درباره تیم ملی این کشور و دیدیه دشان مطرح کند.
خشم آنچلوتی؛ رئال تا آستانه حذف از کوپا‌دل‌ری رفت
وینیسیوس جونیور لالیگا را متهم کرد که هیچ کاری برای دور کردن نژادپرستان از ورزشگاه‌ها انجام نداده است.
خیانت امباپه به رئال و خشم هواداران این باشگاه از ستاره فرانسوی انکارنشدنی است اما فلورنتینو پرز نه تنها درهای باشگاه را به روی او نبسته بلکه به انتقال یک میلیاردی او فکر می‌کند.
به نظر می‌رسد که رابطه بین کریم بنزما و دیدیه دشان بار دیگر تیره و تار شده است.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، شب گذشته صحنه جالبی را در بازی برابر رایو وایه‌کانو رقم زد.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، شب گذشته صحنه جالبی را در بازی برابر رایو وایه‌کانو رقم زد.
یک اظهارنظر نژادپرستانه بر علیه وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو کافی بود تا موج حمایت جهانی از ستاره برزیلی رئال را شاهد باشیم اما همه چیز از مصاحبه کاپیتان اتلتیکو شروع شد.
مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ