ملی‌پوش تپانچه کشورمان به دلیل مشکل فنی ادامه فینال جهانی را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارسل جیکوبز در فینال دوی 100 متر مسابقات جهانی دو و میدانی در بوداپست حاضر نخواهد بود.
نمونه دوپینگ ملی‌پوش کوراش ایران مثبت شد که به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.
یک کاشناس اقتصادی به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
تنیسور شماره یک جهان از رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های مسترز تورنتو بازماند.
تنها نماینده شطرنج کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۳ باکو حذف شد.
حذف هندبال ایران با شکست مقابل آلمان
مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان با راهیابی سمیه رحیمی به دیدار رده‌بندی بخش ریکرو و حذف سه نماینده کامپوند ایران پیگیری شد.
رقابت های تکواندو بین المللی ترکیه در حالی فردا با برگزاری مبارزات بخش مردان به پایان می رسد که امروز چهار تکواندوکار بانوی ایران توفیقی در کسب مدال نداشتند.
چین و هند به عنوان دو عضو پرقدرت پیمان شانگ‌های، اخیرا اعلام کرده اند که در چارچوب همکاری با کشور‌های عضو سازمان، قصد آن دارند که مبادلات پولی و بانکی خود را با ارز‌های ملی و دیگر ارز‌ها به جز دلار انجام دهند، ولی این به مفهوم آن نیست که درصدد حذف دلار از فضای اقصادی خود باشند، که در کوتاه مدت و میان مدت نمی‌تواند امکانپذیر باشد.
بانوی تنیس باز کشورمان با شکست مقابل حریف استرالیایی از تور جهانی حذف شد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.
ابراهیم رئیسی گفت: بانک‌ها سه دسته اند، یک بانک سالم و خوب دوم بانک‌هایی هستند که دارای مشکل هستند، ولی امکان اصلاح و احیا دارند سوم بانک‌های مشکل دار است که امکان اصلاح ندارند و این‌ها از گردونه نظام پولی بانکی حذف خواهند شد. با موسسه پولی و بانکی که به مقررات تن نمیدهد نمی‌توان مسیر را ادامه داد و باید این وضعیت متحول شد و این در برنامه کاری دولت تعریف شده است.
بانکداری دیجیتالی، به دیجیتالی شدن صفر تا صد فعالیت‌های بانکی و حذف فیزیکی آن‌ها نیز اشاره دارد، بنابراین"بانک ایران زمین" با تلاش مستمر و استفاده از تجارب متخصصان توانسته با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس‌های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
چهارمین بانوی تکواندوکار ایرانی هم بدون حتی یک برد از دور رقابت های قهرمانی جهان 2023 باکو حذف شد.
بانوی ملی‌پوش تکواندو ایران از گردونه مسابقات قهرمانی جهان کنار رفت.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
بهبود شفافیت ازطریق انتشار اسامی بدهکاران کلان وسرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات خرداز طریق حذف ضامن ازمهمترین مواردی است که درکارنامه یکساله وزارت امور اقتصادی ودارایی درحوزه بانکی دیده میشود.
برای اولین بار در قانون بودجه ۱۴۰۱، مجلس حکمی در خصوص شفافیت تسهیلات کلان و اشخاص مرتبط بانکی و انتشار عمومی آن تصویب کرد.
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی قشرهای پردرآمد تلاش می‌کنند، با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت یا به شماره کارت حواله کنید.‏
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی اقشار پردرآمد تلاش می‌کنند با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید: که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت کنید یا به شماره کارت حواله کنید.‏
رئیس هیأت مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی از اتصال کارت راهنمایان گردشگری به سیستم بانکی و حذف دهک‌بندی در بودجه ۱۴۰۲ به‌عنوان دو موضوع مهم قابل‌پیگیری نام برد.
اهواز - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: حذف حق مناطق جنگی از حقوق کارکنان شاغل در این مناطق اجحاف در حق این افراد است.
اهواز - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: حذف حق مناطق عملیاتی از حقوق کارکنان شاغل در این مناطق اجحاف در حق این افراد است.
کارشناس اقتصادی در رابطه با حذف مالیات از سود سپرده اشخاص حقوقی گفت: همانطور که درآمد اشخاص حقیقی مشمول مالیات می‌شود، این هم نوعی از درآمد اشخاص حقوقی است و حذف کردنش برای دولت مزیتی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ