سرمربی تیم ملی زنان آلمان بعد از تساوی مقابل کره‌جنوبی و حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان در یک مصاحبه به صورت تلویحی با تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
دبیر کل سازمان ملل با هشدار نسبت به این که سایه جنگ هسته‌ای دوباره بر روی جهان ظاهر شده است، خواستار حذف کامل سلاح‌های هسته‌ای شد.
دادگاهی در مسکو اپل را به دلیل حذف نکردن محتوای نادرست در اپ ها و پادکست هایش درباره آنچه روسیه عملیات نظامی در اوکراین می خواند، ۴۰۰ هزار روبل(۴۲۷۴ دلار) جریمه کرد.
سهمیه سوم تنیس روی میز برای حضور در بازی های آسیایی که حذف شده بود، مجدد در اختیار این رشته قرار گرفت.
سخنگوی باشگاه استقلال در گفت و گویی بار دیگر نسبت به عملکرد داور دربی موضع‌گیری کرد.
حذف دوباره پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان باعث شده که انتقادات بسیاری از این تیم مطرح شود.
باشگاه استقلال به خاطر بدهی‌های سنگین و همینطور مشخص نبودن برخی هزینه‌کردهایش راه بسیار سختی برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۴ – ۲۰۲۳ دارد.
هافبک مصدوم استقلال مدعی است از حضور در جمع مدعیان و کم کردن فاصله با صدر اطمینان داشتند و این مسیر را تا دستیابی دوباره به قهرمانی ادامه خواهند داد.
یکی از دیدارهای سخت و هیجان انگیز جام حذفی در مرحله یک هشتم تقابل فولاد با گل‌گهر خواهد بود.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، که تیمش بر خلاف انتظار خیلی زود از جام جهانی قطر حذف شد در مصاحبه‌ای با اشپورت‌اشتودیو شرکت و درباره آنچه در قطر گذشت صحبت کرد.
تیم ملی فرانسه توانست با برتری مقابل مراکش به جمع تیم‌هایی اضافه شد که توانستند برای دو بار متوالی به فینال جام جهانی راه پیدا کنند.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود حذف زودهنگام از جام جهانی قطر و شایعات زیادی که درباره برکناری‌اش وجود داشت در سمت خود ابقا شد.
معادله صعود در گروه E جام جهانی 2022 بسیار جالب و هیجان انگیز دنبال می شود و احتمالات خطرناکی در انتظار آن است.
اوکراینی‌ها درخواستی جدید برای فیفا ارسال کرده‌اند و مدعی شده‌اند به دلیل دخال ایران در جنگ با روسیه، باید این کشور از جام‌جهانی محروم شود.
بارسلونا که از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود، یک مرتبه دیگر به بایرن‌مونیخ باخت.
وینگر سپاهان بیشترین تلاش را بین بازیکنان تیمش برای زدن گل مقابل پرسپولیس داشت.
شکست برابر اینتر باعث شده است که نگرانی‌های بسیاری درباره شانس بارسلونا برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان مطرح شود.
امروز جلسه کمیته انضباطی کیانوش رستمی و علی هاشمی به خاطر درگیری لفظی در اردوی تیم ملی برگزار می شود.
واتس اپ مشغول آزمایش گزینه ای است تا پیام های حذف شده را دوباره بازگرداند.
طبق تحلیل نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، علیرغم کاهش ۳۴ دلاری قیمت اونس جهانی، افزایش نرخ ارز در این هفته منجر به رشد قیمت‌ها در بازار سکه و طلا شد. این در حالیست که همزمان با رشد قیمت‌ها در این بازار، میزان تقاضا از عرضه فراتر رفت و همین موضوع مجدداً حباب سکه را به یک ملیون تومان رساند.
این روزها دوباره اسم مجمع‌ تشخیص مصلحت نظام بر سر زبان‌ها افتاده البته با این تفاوت که گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای این نهاد می‌چرخد؛ یعنی احتمالا قرار است عده‌ای از روی صندلی‌های چند ساله خود بلند شوند و جایشان را به دیگران بدهند.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ