کارشناس هنر اسلامی در شهر رامسر توانسته با کاه برنج کاغذ دستی تولید کند این کاغذ قابل بازیافت و قابل شستشو در نمایشگاه صنایع دستی جنگل های هیرکانی نیز به نمایش درآمده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اضطراب احساسی همراه با ترس و نگرانی که در بعضی موقعیت‌ها به سراغ شما می‌آید و امکان دارد روال زندگی را به‌هم بریزد. اما همین اضطراب می‌تواند شما را به سمت رشد خود برای موفقیت سوق دهد.
«یکی بود یکی نبود» در ۲۰ قسمت به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا مهرانفر در گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیما توليد شده است و شنبه تا چهارشنبه ساعت ١٧ روی آنتن این شبكه می‌رود.
کیوهین و یتس هر دو تاکید می‌کنند که در بریتانیا و آمریکا اختلافات سیاسی به شکاف‌های قبیله‌ای تبدیل شده اند. حامیان و مخالفان برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) در خوشه‌های مجزا زندگی می‌کنند. جمهوری خواهان و دموکرات‌ها همدیگر را به مثابه افرادی بد می‌بینند و نه به عنوان آمریکایی‌هایی که عقایدشان متفاوت است. این طرف‌های متضاد با یکدیگر غریبه شده اند.
باراگونا توسعه سریع هوش مصنوعی مولد پیشرفته -ابزار‌های یادگیری ماشینی به‌هم‌پیوسته که می‌تواند برای تولید هنر، موسیقی و حتی ایده‌ها استفاده شود- را با «پرورش یک مغز دیجیتال» مقایسه کرد و هشدار داد درست همان‌طور که هنوز ذهن انسان را به‌طور کامل درک نکرده‌ایم، ممکن است به نقطه‌ای برسیم که دیگر قادر به فهم هوش مصنوعی نباشیم.
تولیدکنندگان صنایع دستی می گویند یکی از دلایل گرانی کالای فاخر این است که زحمت و انرژی هنرمندانه برای خلق آن از دید مردم پنهان است بنابراین می گویند گران است؛ درحالی که زحمت تولیدش زیاد است!
کتاب نوشته شده توسط "ربکا رولند" روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد تحت عنوان "هنر صحبت با کودکان" راهنمایی است که نکاتی کلیدی را برای تبدیل مکالمات لجستیکی روزانه به گپ زدن ارائه می‌دهد که باعث تشویق خلاقیت شده و پیوند‌های خانوادگی را تقویت می‌کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم‌ها، حججی ها و شهدا است.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
سعید نادری با بیان اینکه «تصور نمی‌کند جایی در طول سال‌های فعالیتش به اندازه «عمارت روبرو» از طرف ارگان‌ها و نهاد‌های گوناگون ازجمله اماکن، شهرداری و... پلمب شده باشد»، می‌افزاید: «این وضعیت ماست و تا دلتان بخواهد پلمب شده‌ایم. این در حالی است که «عمارت روبرو» در طول هفت سال گذشته به پاتوق اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است و هرکسی با هر عقیده و تفکری کنار دیگری بوده و به تبادل ایده، اندیشه، تولید و اجرای تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی پرداخته است.
مدیر تولید فیلم های «شب یلدا» و «به رنگ ارغوان» ادامه داد: دو هفته قبل از صندوق تماس گرفتند اول تصور کردم برای موضوع عضویت هست اما به افطاری در هتل هما (شرایتون سابق) دعوت کردند، عذر خواهی کردم و گفتم نمی‌آیم و بعد شنیدم که افطاری صندوق هنر کنسل شده است.
یک پرفسور هنرمند به اسم «سام ون آکن» از دانشگاه «سیراکیوز» که عاشق هنر هست و در گیاه‌شناسی هم به اندازه کافی تبحر داره موفق به پدید آوردن این درخت شگفت انگیز شده است. این درخت ۴۰ نوع میوه تولید می‌کنه و از تیر تا مهر میوه دارد.
"کمال خرازی" وزیر پیشین خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان این که برقراری رابطه میان تهران – ریاض برای دو کشور و منطقه مفید است، اظهار داشت: هنر جمهوری اسلامی ایران این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی یک هزار و ۶۱۰ پایگاه هنری برای استعدادیابی خبر داد.
مهندسین آلمانی توانستند هنر طراحی را در ماشین‌های خود پیاده کنند. همراه ما باشید تا وانت تولیدی بنز را معرفی کنیم. منبع: خبرفوری
تصاویری که DALL-E ۲ می‌سازد بسیار جالب‌تر از متن‌هایی هستند که چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌سازند.
فرازعلی یک دهه است که به عنوان تماشاگر در نمایشگاه هنر دبی (Art Dubai) حضور دارد؛ اما امسال بالاخره این شانس را پیدا کرد که برای اولین بار آثارش را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.
از ضرورت اجرایی سازی جراحی در اقتصاد ایران سخن گفته شده و یا ایجاد نظم در بازار‌های مالی کشور مورد تاکید قرار گرفته و در عین حال طرح‌هایی نظیر مولدسازی دارایی‌های دولتی مطرح شده است. وقتی به اغلب این ابتکار‌ها می‌نگریم یک نکته کاملا روشن می‌شود و آن این است که عمده حرکت‌ها در قالب طرح‌های مذکور، واکنشی و نه فعالانه، و صرفا در پاسخ به چالش‌ها و بحران‌های اقتصادی جاری کشور ارائه شده‌اند.
نمایش هنر «Sand Art» در سرای فرهنگ و هنر بانوی ایرانی نمایشگاه بین المللی بانوان تاثیرگذار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سبک هایی مانند نئوگوتیک، آرنوو (هنر نو) و مدرنیسم که مشخصه طرح های گائودی هستند در تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از طریق رنگ های زنده و شکل های مرجانی بازتاب یافته اند.
پرونده ثبت جهانی هنر سوزن دوزی ترکمن (ترکمن دوزی) با همکاری ایران و ترکمنستان و پرونده نوغان داری با همکاری ۷ کشور به ثبت جهانی رسیدند.
فرمانده کل ارتش گفت: هنر جنگ، ترکیبی از علم، خلاقیت و حماسه است. منظور از علم همان دانش، فناوری و اطلاعات و منظور از خلاقیت، ابتکار، نوآوری، هوشمندی و میان بر است.
هنر مبتنی بر هوش مصنوعی، لنز‌های تماسی چشمی واقعیت افزوده، تسلط بر انرژی خورشیدی و رقابت برای بهبود تولید خودرو‌های برقی واقعیت‌های ما را تغییر می‌دهند.
وزیر امور خارجه گفت: آنجا که هنر در خدمت باور و اعتقاد دینی قرار می‌گیرد، «هنر متعالی» نمایان می‌شود و هنرمندان فاخر به نمایش اعجاز هنرشان می‌نشینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ