رونالدو دقیقه ۳۰ به جای مارسیال مصدوم وارد زمین شد و ناجی منچستریونایتد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالدو، الهلال را با خاک یکسان کرد و با ماشین تعویض شد
کریستیانو رونالدو که تک ستاره دیدار فینال جام ملک سلمان بود، پس از مصدومیت تعویض شد.
صحنه پایانی بازی حساس النصر عربستان و الزمالک مصر مورد توجه رسانه های پرتغای قرار گرفته است.
الوحده امارات در حضور تعویضی ملی پوش ایرانی خود به پیروزی مقابل بلوزداد الجزایر رسید.
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
کریستیانو رونالدو در جدیدترین سرمایه‌گذاری‌اش، بخش عمده سهام یک فروشگاه آنلاین ساعت‌های لوکس را خریداری کرد. گفته می‌شود او علاقه زیادی به ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت دارد.
همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید الخاندرو گارناچو، ستاره جوان آرژانتینی شیاطین سرخ، می‌تواند به رونالدوی بعدی این تیم تبدیل شود.
با توجه به مصدومیت رونالدو و تعویض در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل الاتفاق، به نظر می‌رسد که فصل برای او تمام شده است.
با توجه به مصدومیت رونالدو و تعویض در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل الاتفاق، به نظر می رسد که فصل برای او تمام شده است.
اسطوره فوتبال فرانسه، تقابل پاری‌سن ژرمن و منتخب ریاض را فوق العاده دانست و تاکید کرد که فوتبال عربستان در حال پیشرفت است.
وینسنت ابوبکر که رقیب شماره یک رونالدو در النصر به شمار می رود، به شکل عجیبی زمین بازی را ترک کرد.
کریستیانو رونالدو در تبدیل شدن به یک نیمکت‌نشین تنها نبوده و ستاره تیم گواردیولا هم به سرنوشت او دچار شده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، به شدت از رفتار بازیکن کره جنوبی در هنگام تعویضش عصبانی است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در هنگام تعویض با یکی از بازیکنان کره جنوبی درگیر شد.
با تعویض در دقیقه 81 کریستیانو رونالدو موفق به کسب یک رکورد فردی دیگر نشد.
الخاندرو گارناچو که امشب در دقیقه 93 گل پیروزی یونایتد را به ثمر رساند به یکی از ستاره‌های مهم شیاطین سرخ تبدیل شده است.
برخی الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند.
رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، می‌گوید خیلی دوست دارد روزی شاهد نشستن پپ گواردیولا روی نیمکت سلسائو باشد.
دیلی میل فاش کرد که کریس رونالدو حاضر نشده بود که در دقایق پایانی دیدار دیشب مقابل تاتنهام به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
کریستیانو رونالدو که بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد میدان شده بود گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد تا یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2-1 به پایان برساند.
سایت «الکوره» واکنش این دو ابرستاره فوتبال به نیمکت نشینی هایشان را سوژه خود قرار داد و نوشت: از این به بعد عادی است که رونالدو را روی نیمکت ذخیره ببنیم و مسی در جریان بازی تعویض شود.
در جریان این مسابقه بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و در جریان مسابقه تعویض شدند در اقدامی عجیب ورزشگاه را ترک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ