در جریان این مسابقه بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و در جریان مسابقه تعویض شدند در اقدامی عجیب ورزشگاه را ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش محنا رحیمی بعداز کسب تنها برنز ساندا در یونیورسیاد
دولت فرانسه در واکنش به بیانیه اخیر کودتاگران نیجر اعلام کرد پاریس رئیس‌جمهور برکنارشده نیجر را تنها حاکمیت مشروع در این کشور می‌داند.
شماره هفت محبوب پرسپولیسی‌ها امیدوار است فصل جدید را در ترکیب اصلی سرخ‌ها آغاز کند.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
مهرداد عبدی، کاپیتان جدید تیم فوتبال نساجی، برای اولین بار به جنجال‌های دیدار هفته پایانی لیگ برتر برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر و در آن خاطرنشان کرد که این اقدام نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‌کند.
علیرضا احسانی مدیرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد که مهدی تارتار تنها گزینه هدایت ذوب‌آهن است.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
بعد از آنکه اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از فشردگی بازیهای تیمش انتقاد کرد سرمربی تیم برزیلی پالمیراس به او واکنش عجیبی نشان داد تا ثابت کند برنامه تیم او به مراتب فشرده‌تر است.
پیرس مورگان، مجری و سلبریتی مشهور انگلیسی، نسبت به شکست یونایتد واکنش تمسخرآمیزی داشت.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، با شادی اریک تن‌هاخ پس از قهرمانی این تیم در جام اتحادیه شوخی کرد.
تنها چند روز پس از درگیری روملو لوکاکو و نیکولو بارلا، درگیری زشت دیگری بین دو بازیکن دیگر اینترمیلان در جریان بازی امشب مقابل پورتو به وجود آمد. این بار آندره اونانا و ادین ژکو در متن ماجرا قرار داشتند.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید علاقه پاری سن ژرمن به جذب مارکوس رشفورد یعنی تیمش عملکرد خوبی داشته است.
سرمربی تیم منچستریونایتد ترجیح داد خود را نسبت به انتقال رونالدو به النصر بی تفاوت نشان دهد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق، بمب گذاری خونین تروریستی در منطقه الریاض کرکوک را «فاجعه و مصیبتی دیگر در صحنه امنیتی» این کشور توصیف کرد که باید با جدیت به آن پرداخته شود.
تن هاخ در خصوص وضعیت رونالدو گفت: کریستیانو به ترکیب ما بازگشته است. چیزی خیلی عجیبی هم نبود، او یک بازی در کنار ما نبود و حالا به ترکیب بازگشته است.
وقتی ۷۰۰ گل به ثمر می‌رسانید واقعاً نشان می‌دهید چه بازیکن بزرگی هستید. من واقعا برای او خوشحالم و به خاطر این به او تبریک می‌گویم.
اعتراض سالم الدوسری به تعویض در بازی شب گذشته برابر الفتح، با واکنش جالب رامون دیاز سرمربی الهلال همراه شد.
این کوتاهی‌ها تنها درباره مسئله آب بلکه در تمام زمینه‌ها از دولت قبل بر دولت سیزدهم تحمیل شده و دولت سیزدهم بالاجبار باید پاسخگوی تمام قصور دولت قبل باشد.
واکنش رونالدو روی صحنه صحبت‌های تن هاخ هم دقیقا به همین شکل بود و او روی خوشی نشان نداد.
حمید سجادی به شائبه ایجاد شده درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک نامزد تصدی صندلی ریاست فدراسیون پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ