با توجه به مصدومیت رونالدو و تعویض در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل الاتفاق، به نظر می رسد که فصل برای او تمام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فضایی روسیه به خبرنگاران اعلام کرد طبق اطلاعات تایید نشده به نظر می رسد فضاپیمای لونا ۲۵ پس از برخورد با سطح ماه از بین رفته است.
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که این تیم در فصل جاری برای شادی مردم رفسنجان تلاش خواهد کرد.
یک مقام ارشد پارلمان روسیه اعلام کرد که اوکراین تعمدا به خودروی خبرنگاران روسی حمله کرده است.
رئیس کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران و مدیران رسانه‌‎ای نکات عجیبی را به زبان آورد.
رئیس کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران و مدیران رسانه‌‎ای نکات عجیبی را به زبان آورد.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
طبق اعلام برخی از خبرنگاران ایتالیایی، وینچنزو مونتلا به عنوان سرمربی فنرباغچه انتخاب شده است.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد این کشور اجازه حضور خبرنگاران کشورهای غیر دوست را در مجمع اقتصادی سنت‌پترزبورگ نخواهد داد.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور در حال برنامه‌ریزی برای پاسخ جدی به عدم صدور روادید از سوی آمریکا برای خبرنگاران خود است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد دلیلی برای اخراج خبرنگاران روسی از آمریکا وجود ندارد.
رییس کمیته داوران در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد تا اواخر فصل آینده منتظر وی ای آر نباشیم!
سرمربی ناپولی واکنش جالبی به تمجید یک خبرنگار نشان داد و اعلام کرد که آن را باور نمی کند.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
روزنامه ایران نوشت: برخی اعضای شبکه اینترنشنال برای اثباث مخالفت خود با شبکه سعودی اینترنشنال، آدرس و مشخصات برخی اعضای این شبکه را درفضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ برخی دیگر نیز گفته‌اند در روز‌های آتی اطلاعات بیشتری از کارکنان این شبکه منتشر خواهند کرد.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که حاضر است هزینه صحبت نکردن با رسانه‌ها را شخصا بپردازد.
در حالی که خبرنگاران منتظر ورود کی‌روش برای اعلام لیست نهایی بودند، در نهایت نشست خبری او لغو شد.
لوئیس فن خال در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بازیکنانش با کارگرانِ مهاجری که در ساخت استادیوم های این کشور نقش داشتند، دیدار خواهند کرد.
در حالی که فدراسیون فوتبال زمان بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی به کشور را اعلام عمومی کرده بود و خبرنگاران زیادی مقابل ورودی CIP فرودگاه امام حضور داشتند؛ اما به هیچکدام از اصحاب رسانه اجازه ورود به سالن فرودگاه و مصاحبه با اعضای تیم ملی داده نشد./ منبع: ورزش آنلاین
یکی از برنامه‌های وزارت صمت برای کاهش فاصله بین عرضه و تقاضای خودرو، موضوع واردات خودرو است. اقدامی مهم که حالا با گذشت مدتی از ابلاغ آیین نامه، وزیر صمت در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت واردات خودرو و زمان اعلام اسامی شرکت‌های واجد شرایط خبر داده است.
جلسه مهم هیئت رییسه فدراسیون فوتبال بدون اعلام خروجی مشخص توسط اعضا به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ