کریستیانو رونالدو در جدیدترین سرمایه‌گذاری‌اش، بخش عمده سهام یک فروشگاه آنلاین ساعت‌های لوکس را خریداری کرد. گفته می‌شود او علاقه زیادی به ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها کسی که پس از رفتن رونالدو توانسته دو گل از روی ضربات کاشته بزند، داوید آلاباست و او امسال روی این ضربات نقش پررنگ‌تری نیز خواهد داشت.
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
میسون مونت برای اولین بار در تمرین منچستریونایتد شرکت کرد و لبخندهای او نشان می‌داد که هنوز نیامده، خیلی خوب در محیط جدید جا افتاده است.
الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد و تیم ملی آرژانتین تولد 19 سالگی خود را به سبکی عجیب و غریب جشن گرفت.
با دوازده توپ طلا و کلکسیونی از جوایز فردی و تیمی، دوران یکه تازی رونالدو و مسی در سطح اول فوتبال باشگاهی به سر رسیده است.
همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید الخاندرو گارناچو، ستاره جوان آرژانتینی شیاطین سرخ، می‌تواند به رونالدوی بعدی این تیم تبدیل شود.
مجموعه جواهرات ارزشمند جورجینا رودریگز، باید جایی مناسب برای نگهداری داشته باشند. کریستیانو رونالدو یک جعبه جواهرات شگفت انگیز از لویی ویتون به ارزش ۱۳۳,۳۳۶ دلار برای جورجینا خرید تا جواهرات او، جعبه ای متناسب با ارزششان داشته باشند. جورجینا هدیه خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت.
یامال در 15 سالگی برای تیم اصلی بارسا بازی کرد، اما ستاره‌های بزرگ فوتبال در این سن کم کجا بودند؟ آیا مسی و رونالدو به گرد پای یامال می‌رسند؟
الساندرو موجی، ایجنت ایتالیایی، مدعی شده که رییس سابق باشگاه لاتزیو شانس انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه را رد کرده است.
مارکوس رشفورد که این روزها به رونالدوی جدید شیاطین سرخ بدل شده، تنها در صورت اصرار خودش به جدایی و رسیدن پیشنهادی 135 میلیون یورویی واگذار خواهد شد.
رونالدو کلکسیونی از اتومبیل‌های خاص دارد، ولی یکی از آن‌ها خاص‌ترین است.
کریستیانو رونالدو علایق زیادی به کلکسیون اتومبیل و ساعت دارد.
طبق اخبار اخیر رسانه های اسپانیایی، پسر کریستیانو رونالدو احتمالا به آکادمی رئال مادرید باز می گردد.
رولی و آرمانی از آرژانتین و آرئولا و بنزما از فرانسه این شانس را دارند که حتی بدون انجام یک بازی جام قهرمانی جهان را به دست بیاورند.
کریستیانو رونالدو در تبدیل شدن به یک نیمکت‌نشین تنها نبوده و ستاره تیم گواردیولا هم به سرنوشت او دچار شده است.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، به کریستیانو رونالدو پیشنهاد داد از فوتبال خداحافظی کند.
الخاندرو گارناچو که امشب در دقیقه 93 گل پیروزی یونایتد را به ثمر رساند به یکی از ستاره‌های مهم شیاطین سرخ تبدیل شده است.
برخی الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند.
رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، می‌گوید خیلی دوست دارد روزی شاهد نشستن پپ گواردیولا روی نیمکت سلسائو باشد.
رونالدو دقیقه ۳۰ به جای مارسیال مصدوم وارد زمین شد و ناجی منچستریونایتد شد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، تماشاگر شکست سنگین تیمش در دیدار مقابل منچسترسیتی بود.
روزنامه پرتغالی آبولا امروز تیتر اول خود را به انتقاد از عملکرد کریستیانو رونالدو در تیم ملی این کشور اختصاص داد.
دنی آلوس، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید کریستیانو رونالدو دشوارترین رقیبی بوده که با او روبرو شده است.
در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه، حمل و نقل اتوموبیل‌های لوکس او که ارزش مالی قابل توجهی دارند یکی از نگرانی‌های این ستاره پرتغالی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ