وی در خصوص ضبط پاسپورت علی دایی و اتفاقاتی که چند روز پیش رخ داد، گفت: نمی‌دانم در این مورد چه باید بگویم. علی کل وجود و زندگی‌اش را برای بالا بردن پرچم ایران گذاشت، او عاشق ایران و عاشق این مردم است و همیشه هم حرف حق را می‌زند. برخوردی که با علی شد جای تاسف دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد دانشگر در سوگ از دست رفتن دایی خود به سوگ نشسته است.
استوار دوم الله‌دادی خرداد ۱۳۹۸ شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
«آن زمان (اوایل انقلاب) روزنامه اطلاعات به لحاظ خبری روزنامه چندان مطرحی نبود؛ اما کانون کسانی بود که از فضای رسمی رانده شده بودند. درواقع رانده‌شدگان فضای رسمی شامل دانشمندان و متفکران و اهالی فرهنگ و حتی بعضی از سیاسیون به معنای انقلابیون سال ۵۷، کانونشان روزنامه اطلاعات بود. بعضاً مطلب می‌نوشتند، پاورقی می‌نوشتند، یادداشت‌هایی داشتند یا جایی در روزنامه به احترامشان داده بودند یا کتاب و یادداشت‌هایی از آن‌ها و یا در مورد آن‌ها منتشر می‌شد. خود ایشان شخصاً با آن‌ها ارتباط داشت و احترام می‌گذاشت به افرادی که از دانشگاه رانده‌شده یا چهره‌های هنری و... بودند. ایشان واقعاً انسان‌گرا و انسان‌دوست بودند. اگر شما به دنبال ویژگی ممتازی در این ایشان هستید این ویژگی ممتاز بود.»
مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ در موسسه اطلاعات برگزار شد.
سردار سعید محمد نسبت به تخریب چهره برخی چهره‌های ورزشی سرشناس کشور انتقاد کرد.
محمد ایل‌بیگی، با اشاره به اینکه مار‌های پیتون اغلب در شرایط و محیط غیرطبیعی تخم گذاری نمی‌کنند، توضیح داد: خوشبختانه شرایط نگه داری این خزنده به قدری مناسب بوده که تخم ریزی صورت گرفته است.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
به تازگی شایعه ای منتشر شده مبنی بر اینکه علی دایی فصل آینده جانشین یحیی گل محمدی در پرسپولیس خواهد شد!
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
اتفاق خبرسازی که دوباره اسم محمد موسوی را در رسانه‌ها مطرح کرد، مربوط به اواخر مهرماه بود که با انتشار یک استوری خبر داد ممنوع‌الخروج شده است. موسوی در آن برهه یکی از چهره‌های مطرحی بود که به اظهارات علیه دایی در فضای مجازی واکنش مثبت نشان داده و از او حمایت کرده بود.
علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال از ماجرای درخواست محمود احمدی نژاد برای حضور در رختکن تیم ملی گفت.
محمد رضا تندروان سرمربی شهداب و معتقد است که تک بازی بودن فینال لیگ برتر مثل یک شوخی خنده دار است.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما علیه علی دایی گفت: چه اشکالی دارد یکی هم عقیده‌اش را این طور بیان کند.
ادعای آقای محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای الجزایری خود دایر بر این که "در زمان انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی مسایل مربوط به انقلاب الجزایر را در ایران دنبال می‌کرده" دست‌مایۀ طعنه و طنز به او در فضای سیاسی و رسانه‌ای شده چرا که او متولد ۱۳۴۰ خورشیدی است.
تیم ملی ایران در اواسط دهه ۷۰ با مربیگری محمد مایلی کهن، وارد دوران تازه‌ای شد.
سید جلال حسینی با انتشار تصویر علی دایی و یحیی گل محمدی از این دو حمایت کرد.
حمید محمدی مجری و گوینده خبر صداوسیما در پستی اینستاگرامی از علی دایی حمایت کرد.
محمد خاکپور یک پست جدید منتشر کرده و از علی دایی حمایت کرده است
تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد.
محمد نصرتی مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید در جام جهانی ۲۰۰۶ علی دایی شرایط مناسبی نداشت.
محمد دایی برادر علی دایی گفت که آقای دایی امروز تهران هستند و به کردستان نرفته‌اند.
یحیی گل محمدی روز قبل سه امتیاز مهم را کسب کرد تا علاوه بر تداوم صدرنشینی در لیگ برتر، خودش را به جمع سه مربی پرامتیاز لیگ برتر برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ