سردار سعید محمد نسبت به تخریب چهره برخی چهره‌های ورزشی سرشناس کشور انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد سردار آزمون از همگروهی ایران با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی خیلی خوشحال است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در دوران مقدس به پشتیبانی مردم و با طراحی فرماندهان غیورمرد کشورمان توانستیم به پیروزی برسیم در حالی که اگر فقط واقعیت‌های دفاعی و نظامی و امکانات موجود آن زمان را در نظر می‌گرفتیم، نمی‌توانستیم حریف دشمن شویم.
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
رادان، فرمانده فراجا در خصوص ارسال پیامک اشتباه در طرح بدحجابی گفت: اگر پیامکی اشتباه ارسال شد احترام به نظر مخاطب می‌گذاریم و براین باوریم که مردم ما شریف‌ترین هستند.
رادان، فرمانده فراجا در خصوص ارسال پیامک اشتباه در طرح بدحجابی گفت: اگر پیامکی اشتباه ارسال شد احترام به نظر مخاطب می‌گذاریم و براین باوریم که مردم ما شریف‌ترین هستند.
سرمربی تیم‌ملی درباره کمک پرتغالی که قرار است به کادر فنی اضافه شود بیان کرد: کمک که نه، باید بگوییم همکار. می‌خواهیم همکار خارجی بیاوریم که فوتبال آسیا را ترجیحا بشناسد. ما اسامی‌ای را به دپارتمان بین‌الملل تا آقای قلی‌زاده پیگیری کند.
واکنش قلعه‌نویی به دلیل نیامدن سردار آزمون به تیم ملی
ستاره ایرانی شالکه به فوت هوادار این تیم واکنش نشان داد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده است در واکنش به اعلام رسمی شهادت حاج احمد متوسلیان پس از ۴۱ سال نوشت: متوسلیان زنده است مادامی که آرمان آزادی قدس زنده است.
فلوریان ویرتز، هافبک بایرلورکوزن می‌گوید در حال حاضر به آینده و انتقال به بارسلونا فکر نمی‌کند.
واکنش سردار آزمون به انتخاب در تیم هفته بوندس‌لیگا
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن شایعات جدایی از این تیم را رد کرد و عنوان کرد دوست دارد در تیم آلمانی بماند و به بازیکن مفیدی تبدیل شود.
ابطحی گفت: پلیس در همه جای دنیا به عنوان مامن مردم در عرصه‌ها و حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی است. برای این که این مهم محقق شود باید بر محور قانون امنیت عمومی را چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی در جامعه گسترش دهد.
صحبت‌های سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس را در خصوص مسئله حجاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صحبت‌های سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس را در خصوص مسئله حجاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه توان پهپادی نیرو‌های مسلح در بیش از ۱۵ رشته عملیاتی تثبیت شده است، گفت: سامانه‌های پهپادی ما از جهت دقت، ماندگاری و مداومت عملیاتی و اجرای مأموریت در سطح بالای جهانی قرار دارند و مأموریت‌های متنوعی را انجام می‌دهند.
با چنین شیوه‌هایی بعضی از مردم به یاد رفتار‌های خشن رضاشاه می‌افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می‌کشید و به زور می‌خواست آن‌ها را با لباس یکسانی که خود می‌پسندید در کوچه و خیابان ببیند.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مطمئن نیست که دیدار دوستانه ایران مقابل روسیه برگزار بشود.
سردار کوثری گفت: درست است که تعدادی از فرزندان مسئولان نیز به کشور‌های دیگر مهاجرت کرده‌اند، اما باید بگویم که فرزندان بسیاری از مردم ایران که شغل پدران و مادرانشان آزاد است هم به کشور‌های اروپایی و آمریکایی مهاجرت کرده‌اند و این فقط مختص به مسئولان نیست.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه سه عامل انتشار اوراق، افزایش نرخ بهره بین بانکی و عرضه اولیه های غیرمتعارف را دلایل اصلی ریزش بورس عنوان کرد.
روزنامه نیویورک تایمز در روزهای اخیر مدعی بازداشت سردار نصیری به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) شد که این خبر مورد توجه رسانه های معاند نیز قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ