ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعطیلی زندان رجائی شهر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آن در شهر، همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان و مسئولان استان از دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بود.
آسانسورها ممکن است به دلایل گوناگونی دچار نقص فنی شده و در هنگام حرکت و جابه‌جایی، به شکل ناگهانی متوقف شوند. در این ویدیو با روش جالب خلاصی از این گرفتاری آشنا شوید.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
مسئولان می‌گویند آب به همه خیابان‌ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه‌ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می‌گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس که حمایت‌های او از خودروسازان داخلی همواره چالش برانگیز بوده، برای حضور در کافه خبر خبرآنلاین، با این خودرو حاضر شد.
یکی از سوالاتی که ذهن دانشمندان و مردم را درگیر کرده این است که اگر زمین مسطح بود چه اتفاقی می‌افتاد، در این گزارش تصویری مشکلات ناشی از صاف بودن زمین را می‌خوانید.
ماجرا‌های مربوط به جام جهانی قطر هنوز ابهامات خاص خودش را دارد.
آلیاژ‌های حافظه‌دار در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی از جمله برای ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، لوازم و وسایل دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها و همچنین فریم عینک ها، دستگاه‌های ایمنی حساس به دما و سیم‌های راهنما کاربرد دارند.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
پیرمرد مهمان شبکه سه گفت: وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ و چه کسی از خدا به عهد خویش وفادارتر است؟ پس به این معامله‌ای که با او کرده‌اید شادمان باشید، و این همان کامیابی بزرگ است.
کاربری‌اش باعث شده تا عجیب و باورنکردنی باشد. اینجا قدیمی‌ترین صندوق امانات تاریخی جهان است. تمام اتاق‌هایی که در فیلم می‌بینید جایی برای نگهداری اشیاء قیمیتی یا غلات و آذوقه بوده‌است. کسی این‌جا زندگی نمی‌کرده و قلعه با سربازان زیادی که داشته به شدت محافظت می‌شده است. تعداد اطاق‌ها و حجره‌ها به ۴۶۸ تا می‌رسد و این نشان می‌دهد چه تجارت عظیمی در منطقه جریان داشته‌است.
بهترین بیزینس‌ها در دو، سه سال گذشته زمانی که کرونا بود ورشکست شدند. ولی باغ وحشی که هر روز و هر ثانیه هزینه نگهداری از حیوانات و تغذیه دارد، چرا ورشکست نشدند؟
یک کارشناس طب سنتی غذا‌های مناسب برای قلب را ذکر کرده است. قلب برخی افراد ممکن است ضعیف شده باشد و نیاز داشته باشند تا از خوردن غذا‌های سنگین خودداری کنند. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی درباره غذا‌های مناسب برای قلب صحبت کرده است.
پوکی استخوان نوعی بیماری شایع است که به موجب تضعیف بافت‌های استخوانی در انسان ایجاد می‌شود، اما برای اینکه دچار پوکی استخوان نشویم باید چه کنیم؟
غذا‌های خیابانی در تهران قدیم بیشتر به غذا‌های خانگی شباهت داشت تا فست فود‌های پُرکالری غربی. در واقع بر خلاف تصوری که مردم از غذا‌های خیابانی دارند، در تهران قدیم فروشنده سعی می‌کرد بهترین مواد خوراکی هر فصل را با قیمت کمتر بفروشد. این غذا‌ها بیشتر توسط مسافران یا مردمی که در شهر تردد می‌کردند خریداری می‌شد. البته‌گاه به واسطه شهرت یک فروشنده، مردم حاضر بودند مسافت زیادی را تردد و فقط از آن فروشنده خرید کنند.
همیشه اینکه کدام خانواده در جهان ثروتمندترین هستند موضوعی جذاب بوده‌است. قبلا شاید راکفلر‌ها همیشه پولدارترین خانواده جهان قلمداد می‌شدند، اما در ۲، ۳ دهه اخیر با افزایش قیمت نفت، پولدارترین‌ها از خاورمیانه هستند، از امارات و البته دبی.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
تقی آزاد ارمکی، استاد برجسته دانشگاه تهران گفت: جامعه را می‌بندیم، فشار می‌آوریم، کنترلش می‌کنیم و ١٨ میلیون به رئیسی رأی می‌دهند. احمدی نژاد دوره اول روز اول مگر چقدر رأی آورد؟ / منبع: جماران
بهشتی پور تحلیل‌گر سیاست خارجی در صدا و سیما: به چه زبانی باید گفت و چه اتفاقی در کشور باید رخ دهد که بفهمید رویکرد تقابلی جواب نمی‌دهد؟ بدون مذاکره با آمریکا نمی‌توانید مشکلات را حل کنید.
حاشیه اصلی در برای بازی مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان بعد از اتمام بازی رقم خورد. جایی که در کنفرانس مطبوعاتی و هم‌چنین یکی از برنامه‌های تلویزیونی دیالوگ‌های جالبی در رابطه با گل نفتی‌ها رد و بدل شد.
رئیس‌‌جمهور در نشست خبری با رسانه‌های خارجی: سال گذشته در آمریکا چند نفر کشته شدند ؟ آیا این موضوع پیگیری شده؟ /بیش از ۸۰ زن طی ۲ هفته در آمریکا کشته شدند آیا کسی این مسایل را پیگیری کرده است؟ / ما در مورد هر شهروندی ایرانی اجازه نمی دهیم حق کسی ضایع شود. / چه مجامع بیرونی اظهار نظر کنند چه نکنند ما وظایف خود را انجام می دهیم.
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.
علی غلامی، کارشناس صدا و سیما در برنامه بدون توقف شبکه سه گفت: اصلا اختلاس دزدی نیست! ما داریم به سمت کشور اسلامی شدن حرکت می‌کنیم. کسی نگفته ما کشور اسلامی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ