رکورد کسب امتیاز در یک فصل بین پنج لیگ اول انگلیس شکسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جوان باشگاه پوگون لهستان، رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن ایرانی در یک لیگ معتبر اروپایی را شکست و با 19 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن فوتبال اهل ایران در مسابقات اروپایی معرفی شد.
دیدار تیم‌های زنان اسپانیا و هلند رکورد طولانی‌ترین بازی تاریخ فوتبال زنان را ثبت کرد.
لیندا کایسدو، بانوی فوتبالیست تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید، رکورد بزرگی در تاریخ فوتبال ثبت کرد.
یک رکورد تاریخی در مسابقات ویمبلدون زنان به ثبت رسید.
کریستیانو رونالدو با قرار گرفتن در ترکیب امشب پرتغال مقابل ایسلند، تنها بازیکن مرد تاریخ فوتبال لقب گرفت که به رکورد ۲۰۰ بازی ملی رسید؛ پیش از شروع بازی از این ستاره تیم ملی پرتغال تجلیل شد.
کیلیان امباپه نام خودش را بیش از پیش در تاریخ فوتبال فرانسه ثبت کرد. او با رکوردی 65 ساله در فوتبال کشورش برابری کرده است.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خرید گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته گفت: بیش از ۱.۷ میلیون تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با نساجی تعویض شد تا رکورد کلین شیت لیگ برتر را از آن خود کند!
شمس آذر با هدایت سعید دقیقی از نیم فصل سال گذشته تا امروز رکوردی جاودانه را ثبت کرده است.
تنیسور صرب رکورد ۳۷۸ هفته صدرنشینی در رده بندی دنیای تنیس را ثبت کرد که پیش از او کسی به آن نرسیده بود.
گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی بهمن ماه، با تولید ۱۱۶ هزار و ۹۰۹ دستگاه موتور ملی، موفق شد از بیش ترین میزان تولید موتور ملی که در سال ۱۳۹۶ محقق شده است، عبور کند.
دو ستاره تیم ملی فوتبال مراکش با حضور در بازی رده بندی رقابت های جام جهانی به رکورد دروازه بان تاریخی تیم ملی عربستان رسیدند.
خاتون بم، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران، با دریافت تنها یک گل در هفت مسابقه، آمار شگفت انگیزی را به ثبت رسانده است.
شهریار متوکل از ثبت رکورد بالاترین میزان حفاری اکتشافی در تاریخ شرکت ملی صنایع مس ایران به میزان بیش از 112 هزار متر در 8 ماه سال جاری( متوسط ماهانه بیش از 14 هزار متر ) خبر داد.
استیو مانداندا، دروازه بان تیم ملی فرانسه تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ این تیم شد.
استیو مانداندا، دروازه بان تیم ملی فرانسه تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ این تیم شد.
وهبی الخضری با ثبت یک گل در بازی مقابل فرانسه، به همراه سامی الجابر تبدیل به گلزن ترین بازیکن عربی تاریخ جام جهانی شد.
دروازه‌بان شماره 24 تیم ملی فوتبال به اولین گلر استقلالی‌ای تبدیل شد که در جام جهانی موفق به کلین شیت شده است.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس با ثبت 24 دقیقه وقت های اضافه به یک رکورد در تاریخ مسابقات جام جهانی تبدیل شد.
در شبی که برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی یک تیم شش تعویض انجام داد تمامی بازیکنان تیم ملی لحظات بسیار تلخی را سپری کردند.
مدیرروابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس خبر داد: ثبت رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی جدید تحقق یافت که این افزایش تولید همسو با افزایش بهره وری است.
بدهی آمریکا رکورد تاریخی ثبت کرد
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ