مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در بهمن‌ماه‌ با تولید 4134 بشکه مولیبدن در این امور، رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام گزارش‌های مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور، میزان تقاضای مصرف برق به نصاب جدید ۷۲ هزارو ۷۰۰ مگاوات رسید.
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
فیت کیپیگون رکورد جهانی 1500 متر را به نام خود ثبت کرد.
حایری از ثبت چهار رکورد جدید درحوزه تولید برق کشور یعنی "ارتقای راندمان"، "افزایش ظرفیت تولید"، "راه‌اندازی نیروگاه‌های سیکل ترکیبی" و"تولید برق صنایع در سال ۱۴۰۱" خبرداد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از ثبت رکورد جدید تولید واگن باری خبر داد و گفت: میزان تولید واگن باری در سال ۱۴۰۱ با رشد ۴۸ درصدی همراه شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ثبت رکوردی جدید در میزان تولید کارخانجات آسفالت مدیریت شهری خبر داد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: سال گذشته، مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای نخستین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
شهریار افندی زاده ضمن تشریح گزارش وضعت و عملکرد ترانزیت ازکشور درسال ۱۴۰۱ از تحقق ۱۰.۸ میلیون تن ترانزیت کالای نفتی و غیرنفتی و ثبت رکورد جدیدخبر داد.
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد در چهل و نهمین هفته از سال جاری، رکورد جدیدی را در تولید هفتگی محصولات خود در دو بخش سواری و تجاری به ثبت برساند.
کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با یک سالگی مدیریت خطیبی، موفق به عبور از رکورد تولید هفتگی در دو بخش خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شدند.
در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، با تلاش و کوشش حداکثری کارکنان، دو مجتمع مس سرچشمه و شهربابک رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند.
مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در آذرماه‌جاری با تولید نزدیک ‌به 3500 بشکه مولیبدن در این امور رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.
استیو مانداندا، دروازه بان تیم ملی فرانسه تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ این تیم شد.
استیو مانداندا، دروازه بان تیم ملی فرانسه تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ این تیم شد.
وهبی الخضری با ثبت یک گل در بازی مقابل فرانسه، به همراه سامی الجابر تبدیل به گلزن ترین بازیکن عربی تاریخ جام جهانی شد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ژاپن که نقش پررنگی در پیروزی تیمش برابر آلمان داشت، یک رکورد جدید را در جام جهانی ثبت کرد.
مهندس بهروز رحمتی از ثبت رکورد جدید حفاری عمیق ترین گمانه اکتشافی در شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد.
مدیرروابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس خبر داد: ثبت رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی جدید تحقق یافت که این افزایش تولید همسو با افزایش بهره وری است.
دهمین مرحله از مسابقات رالی قهرمانی جهان با برتری راننده فنلاندی تیم تویوتا و ثبت یک رکورد جدید به پایان رسید.
تقویم فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک با ثبت رکوردی جدیدرونمایی شد.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ