گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی بهمن ماه، با تولید ۱۱۶ هزار و ۹۰۹ دستگاه موتور ملی، موفق شد از بیش ترین میزان تولید موتور ملی که در سال ۱۳۹۶ محقق شده است، عبور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جوان باشگاه پوگون لهستان، رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن ایرانی در یک لیگ معتبر اروپایی را شکست و با 19 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن فوتبال اهل ایران در مسابقات اروپایی معرفی شد.
فوق ستاره تیم بسکتبال دنور ناگتس موفق شد رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه این هفته بیشترین میزان مصرف برق کشور به ثبت می رسد،گفت:با تلاش صنعت نیروگاهی کشور درصددیم در دوره اوج بار مصرف برق حداکثر ظرفیت نیروگاه‌های کشور را به کار بگیریم.
یک رکورد تاریخی در مسابقات ویمبلدون زنان به ثبت رسید.
کریستیانو رونالدو بعد از حضور در دویستمین بازی ملی خود برای پرتغال پستی در اینستاگرام منتشر کرد.
تیم بسکتبال دنور ناگتس با ثبت رکورد جدیدی توسط ستاره صربستانی خود مقابل میامی هیت در بازی سوم از سری فینال لیگ NBA به پیروزی رسید.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خرید گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته گفت: بیش از ۱.۷ میلیون تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با نساجی تعویض شد تا رکورد کلین شیت لیگ برتر را از آن خود کند!
تکسا نشان می‌دهد که برای نخستین بار در تاریخ حجم صادرات نفت روسیه به هند از مجموع صادرات عراق و عربستان به این کشور بیشتر شده است.
رکورد کسب امتیاز در یک فصل بین پنج لیگ اول انگلیس شکسته شد.
دروازه‌بان خیبر خرم آباد شانزدهمین کلین شیت خود در لیگ دسته اول را ثبت کرده و به دنبال بهبود این رکورد است.
تنیسور صرب رکورد ۳۷۸ هفته صدرنشینی در رده بندی دنیای تنیس را ثبت کرد که پیش از او کسی به آن نرسیده بود.
تیم بسکتبال دالاس موریکس با درخشش خارج از تصور ستاره اهل اسلوونی خود بر نیویورک نیکس غلبه کرد.
برد تاریخی تیم ملی مراکش مقابل پرتغال رکوردهای بی‌نظیری را جابه‌جا کرد.
شهریار متوکل از ثبت رکورد بالاترین میزان حفاری اکتشافی در تاریخ شرکت ملی صنایع مس ایران به میزان بیش از 112 هزار متر در 8 ماه سال جاری( متوسط ماهانه بیش از 14 هزار متر ) خبر داد.
بازی‌های درخشان آنتونی دیویس در حالی برای تیم بسکتبال لس‌آنجلس ادامه دارد که این تیم، بازی امروز خود را به فینیکس سانز واگذار کرد.
در شبی که برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی یک تیم شش تعویض انجام داد تمامی بازیکنان تیم ملی لحظات بسیار تلخی را سپری کردند.
تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی شکستی سنگین را مقابل سه شیرها متحمل شد.
قطر با ساخت بزرگترین پرچم موزاییکی متشکل از توپ‌های رنگی، این رکورد را در گینس به نام خود ثبت کرد.
مدیرروابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس خبر داد: ثبت رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی جدید تحقق یافت که این افزایش تولید همسو با افزایش بهره وری است.
بدهی آمریکا رکورد تاریخی ثبت کرد
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
رئال با کارلو آنچلوتی هر هشت بازی ابتدایی خود در فصل جاری را پیروز شده و اگر در چهار بازی بعدی خود نیز پیروز شود، رکوردی تاریخی ثبت خواهد کرد.
علیرضا بیرانوند تلاش می‌کند پنجمین کلین‌شیت متوالی خود در لیگ بیست و دوم را ثبت کند و رکوردی منحصر به فرد به جا بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ