سازمان سنجش آموزش کشور، برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اطلاعات آمریکا، مشخص نبوده یوگنی پریگوژین، موسس گروه نظامی واگنر چه زمانی حرکت خود را انجام خواهد داد؛ اما به نظر می‌رسید که وی تصمیم خود را پس از اعلام وزارت دفاع روسیه در ۱۰ ژوئن مبنی بر اینکه شرکت‌های نظامی باید تا یک ژوئیه با آن‌ها قرارداد ببندند، اتخاذ کرده است.
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه پنج ساله ویژه بازه زمانی ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
نماینده چابهار گفت: از رئیس دولت انتظار داشتیم که برنامه هفتم را با استفاده از اعداد و ارقام برای نمایندگان تشریح و اعلام کند که در چه شرایطی قرار داریم و در بازه زمانی ۵ ساله قرار است با توجه به شاخص‌ها و آمار‌ها به کجا برسیم. ما می‌دانیم که مشکلات جدی در برنامه هفتم وجود دارد؛ مثلا مباحث محیط‌زیست، بیابان‌زدایی و منابع طبیعی مهم هستند، اما مغفول مانده‌اند.
نخست وزیر اسرائیل با تکرار ادعا‌ها علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت که دیپلماسی به تنهایی نتوانست برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند. دیپلماسی زمانی موثر خواهد بود که با یک تهدید نظامی معتبر یا تمایل برای به‌کارگیری گزینه نظامی در صورت شکست بازدارندگی همراه باشد.
با راهیابی سویا به فینال لیگ اروپا، برنامه زمانی دو بازی هفته 36 و 37 رئال در لالیگا با تغییر مواجه شد.
برنامه زمانی بازی های هفته 36 تیم های رم و یوونتوس با تغییر مواجه شد.
معاون توسعه، راهوری و برنامه ریزی سازمان فضایی ایران سند سیاست‌ها و برنامه‌های کلان بخش فضایی کشور در بازه زمانی ۱۲ اقدام کلان پیش بینی شده برای اجرایی شدن این سند را تشریح کرد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برنامه واضحی برای کنترل قیمت ارز اعلام و مشخص شود قیمت ارز چه زمانی کنترل می‌شود.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که در برنامه ریزی برای سفر به تایوان ملاحظات چین را در نظر نمی گیرد.
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه وزارت صمت مکلف به اعلام برنامه زمانبندی عرضه همه خودروها شد، گفت: قرار بر این است تا عرضه خودرو در بورس کالا ادامه یابد؛ همچنین امکان دارد موضوع عرضه دائم و کامل خودرو در بورس کالا در شورای سران قوا مورد بحث قرار گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امید است تا زمانی که مجلس بررسی بودجه را به اتمام برساند تدوین برنامه هفتم به پایان برسد و به قوه مقننه ارسال شود.
همانطور که قبلا توضیح داده شد، می‌توانید برنامه‌ها را از حالت آماده‌باش برنامه مستثنی کنید. اگر کنجکاو هستید که کدام برنامه‌ها در حال حاضر در حالت آماده به کار هستند، می‌توانید آن‌ها را از گزینه‌های برنامه نویس اندروید بررسی کنید. فقط مراقب باشید، زیرا این گزینه‌ها برای سرهم‌کردن کاربران در نظر گرفته نشده است.
پیش از این اعلام شده بود لیست تیم ملی یک هفته قبل از مسابقات (۲۳ آبان) اعلام می‌شود. اما طبق برنامه ریزی صورت گرفته کاروان ایران در این روز به دوحه اعزام می‌شود و طبیعتا بازیکنان از قبل باید مشخص شوند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که برنامه پنج ساله هفتم تصویب نشود، بودجه در دستور کار قرار نمی‌گیرد، دولت بر اساس قانون آئین‌نامه داخلی اقدام می‌کند و بر این اساس پیش می‌رویم.
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته دوازدهم تا پانزدهم رقابت‌های لیگ بیست و دوم را در شرایطی اعلام کرده است که براساس آن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.
مقام دولت چین در واشنگتن ادعای اخیر دولت آمریکا را رد کرد و گفت پکن هیچ برنامه زمانی مشخصی برای الحاق شبه‌جزیره تایوان ندارد.
وزیر کشور از برنامه دولت برای ساماندهی ۲۰۲ محله کم برخوردار و محروم در یک برنامه زمانی خبر داد و گفت: در این مناطق برای خانه هایی که بدون مجوز ساخته شده اند، سند مالکیت صادر می شود.
طبق برنامه قرار است لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰ آبان اعلام شود.
اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون بازگشت این ستاره فوتبال ایران از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.
داود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص برنامه تیم ملی پیش از حضور در جام جهانی اطلاع‌رسانی کرد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: هدفگذاری در قانون برنامه ششم دستیابی به ضریب ۹۵ درصدی امنیت غذایی بوده که در این فرجه زمانی این موضوع تحقق پیدا نکرده است.
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ