این ملک باشکوه۱۳ هزار فوت مربعی (یک هزار و ۲۰۷ مترمربعی) که کنار دریاچه والدای قرار دارد و به‌طور کامل از چوب، به سبک خانه‌های ویلایی روسی، ساخته شده است، محل زندگی ژیمناست ریتمیک المپیکی، آلینا کابائوا ۳۹ ساله است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نقشه های باستانی جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف است که شامل داستان‌های مسافران و تاریخ‌های می‌شود که مبتنی بر اساطیر هستند؛ به همین دلیل است که مدت‌ها پس از درست کردن این نقشه‌ها، در بسیاری از آن‌ها هیولاها، اژدها، جانوران دریایی و خشکی‌های فرضی وجود دارند.
سازمان آتش نشانی نجف اطفای حریق و خارج کردن زوار را آغاز کرده و تاکنون ۱۶۰ زائر از هتل خارج شده اند. منبع: دانشجو
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
در سی و پنجمین سالگرد جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها تن از خانواده‌های ۲۹۰ مسافر شهید این پرواز، صبح دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ با همراهی شناور‌های موشک انداز و راکت انداز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز یگان‌هایی از بسیج مردمی، محل سقوط این هواپیما در آب‌های خلیج فارس و در محدوده آب‌های جزیره هنگام را گلباران کردند.
عصر امروز مردم همدان در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در کشور سوئد در محل آستان امامزاده عبدالله (ع) همدان تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
تخریب محل اجتماع معتادان متجاهر در محله آقاجان کرمانشاه با محوریت فرمانداری کرمانشاه و با همکاری شهرداری منطقه هشت در حال اجرا است. این پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بوده است.
در آستانه ۱۲۷مین سالروز ترور ناصرالدین شاه نوشته شدن نام شاه‌شهید برروی سنگ‌های کف حرم عبدالعظیم، به مانند سایر مدفونین آنجا به نتیجه رسیده و نام او بر تهی‌گورش نقش بسته شد.
تسلا در اعلامیه آنلاین حفظ حریم خصوصی مشتری خود بیان می‌کند که «تصاویر دوربین‌های آن ناشناس باقی می‌مانند و مشتری به تصاویر ضبط شده مرتبط نیست.»، اما هفت کارمند سابق این شرکت به رویترز گفتند که برنامه کامپیوتری که در محل کار از آن استفاده می‌کردند می‌تواند مکان ضبط را مشخص کند که احتمالاً می‌تواند محل زندگی مالک خودرو را نشان دهد.
منابع فلسطینی اسامی سه جوان فلسطینی که امروز در منطقه جیت در غرب نابلس به شهادت رسیدند را اعلام کردند.
تالاری دو هزار ساله در یک ویلای باستانی ایتالیایی کشف شده است که از قرار معلوم محل برگزاری ضیافت‌های امپراتور روم و ژنرال‌هایش بوده است.
تصاویر جدیدی از محل اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان منتشر شده است.
شلیک سامانه موشکی پدافند هوایی ۱۵ خرداد و مجید شنبه ۱۰ دی ماه در محل عمومی رزمایش برگزار شد.
سه‌شنبه شب دو فروند موشک به روستای مرزی پسوودوف واقع در شهر لوبلین لهستان در نزدیکی مرز اوکراین اصابت کرد و دو شهروند لهستانی کشته شدند. ولودیمیر زلنسکی طی یک سخنرانی تلویزیونی گفت: مطمئنم که این موشک ما نیست. براساس گزارش‌های ارتش اوکراین، یقین دارم که این موشک برای روسیه بود. این در حالی است که ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی درباره موشک اصابت کرده به خاک لهستان اظهار کرد: ممکن است که این موشک توسط سامانه‌های پدافند هوایی اوکراین شلیک شده باشد.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
ترافیک تهران و مشکل برای رسیدن به محل تمرینات و همچنین پرواز زدگی و کم خوابی از جمله نکاتی است که سرمربی نیکاراگوئه به آن اشاره کرده است.
هتل پنج ستاره و لوکس «الرَیان» قطر که میزبان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو است، برای گردشگران فوتبالی هر شب بیش از ۳۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.
شمار قربانیان حادثه سقوط یک جنگنده سوخو-۳۴ در روسیه به ۱۳ نفر رسید.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، به محل موزه ملی ایران رفت. عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی رئیس جمهور را در این بازدید همراهی کرد.
وسندروف در جنوب وین، منطقه‌ای که است که تیم ملی در آن اردو زده است. منطقه‌ای که توسط دهکده‌های زیبا و جنگل احاطه شده و به یک شهر بازار شناخته می‌شود
تجمع اعتراضی مردم همدان در حمایت از شهید حسین همدانی ظهر امروز پنجشنبه در محل امام زاده عبدالله همدان برگزار شد.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
تکیه چال یکی از قدیمی‌ترین مراسم عزاداری تهران است که هنوز هم علم آن توسط پهلوانان محل افراشته می‌شود. این تکیه که گفته می‌شود ۷۰۰ سال قدمت دارد در محله دولاب تهران یک کوچه هم به نام خود دارد و بیشتر جمعیت عزاداران آن را آقایان تشکیل می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ