مدیرعامل تراکتور اعلام کرد که دینکا آلین و مارکو کاسر از این تیم جدا شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواکین کورئا، ستاره اینتر، در آستانه دیدار با ناپولی می‌گوید نراتزوری در این بازی قدرتش را به سیتی که به زودی در فینال چمپیونزلیگ مقابل اینتر قرار می‌گیرد نشان خواهد داد.
خواکین در تلاش است تا ژاوی را برای حضور در بازی بزرگداشت خود راضی کند. این مسابقه 6 یا 7 ژوئن و بلافاصله پس از پایان لالیگا برگزار خواهد شد.
خواکین سانچس، اسطوره رئال بتیس، مصدومیتش جدی نیست و می تواند در 6 بازی باقیمانده لالیگا رکورد تاریخی زوبی زارتا را بشکند.
میرزاعلی کازرونی که پس از تثبیت نهاد مشروطیت در بوشهر خود یکی از وکلای مردم بوشهر در مجلس ملی بود، همزمان با استبداد صغیر و به توپ بسته شدن مجلس به نمایندگی از سوی آخوند ملامحمدکاظم خراسانی، علما و خوانین بوشهر را بر ضد معززالدوله، حکمران وقت بوشهر در عصر مظفری متحد و با تصرف ادارات دولتی و تصرف اداره گمرک بوشهر، به منزله نبض اقتصادی بنادر جنوب ایران و دربار قاجار عمل می‌کرد.
مصدومیت خواکین سانچز، اسطوره بتیس، در دیدار شب گذشته مقابل بارسا ممکن است باعث نرسیدن او به رکورد بیشترین بازی در تاریخ لالیگا شود.
ادگار گونزالز در عرض 10 دقیقه 2 کارت زرد مقابل بارسلونا گرفت و اخراج شد تا نیمکت نیشنان رئال بتیس نوکمپ را بهم بریزند.
صفحه نخست روزنامه های اسپانیایی به شایعات مربوط به بازگشت لیونل مسی به بارسلونا و بازنشستگی خواکین، اسطوره بتیس پرداختند.
خواکین سانچز، کاپیتان 41ساله بتیس، اعلام کرد بعد از دو دهه حضور در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
احمد زندیه، یکی از افراد بومی و قدیمی محله یافت‌آباد، در این زمینه می‌گوید: «پس از تبعید عناصر و اقوام زندیه به قلعه یافت‌آباد وضعیت بسیار بحرانی شد. اختلاف در مالکیت قلعه یافت‌آباد باعث شد تا میان خوانین زندیه و فرمانفرما معروف به «شازده» از شاهزادگان صاحب نفوذ دربار قاجار نزاع و درگیری فراوانی به وجود آید که گاهی به تیراندازی و کشته شدن طرفین می‌انجامید که در نهایت مالکیت قلعه یافت‌آباد به خوانین زندیه سپرده شد.»
سرخیو آگوئرو، جیووانی لوسلسو، خواکین کوریا و نیکو گونزالس به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شده اند و در بازی فینال جام جهانی نیز در کنار تیم خواهند بود.
خواکین آلبرتو مربی سابق پرسپولیس و فولاد به تراکتور ملحق شد.
ملی‌پوش آرژانتینی باشگاه اینترمیلان ایتالیا به دلیل مصدومیت جام جهانی 2022 را از دست داد
رسانه‌‌های ایتالیایی می‌گویند روملو لوکاکو و خواکین کورئا قطعا در دیدار روز چهارشنبه اینتر مقابل بارسلونا حضور نخواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ