استقلال توانست با 52 گل زده، عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را از آن خود کند که بدون شک یکی از دلایل آن فرم بی‌نظیر مهدی قایدی بود که برای تصاحب کفش طلا فقط چند ثانیه کم آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورود ناگهانی یک سگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در لیگ فوتبال صربستان خبرساز شده است.
خرموش‌ها موجوداتی فوق‌العاده بازیگوش هستند؛ آن‌ها به بازی و تعقیب‌وگریز علاقه‌ی فراوان دارند و وقتی غلغلک داده می‌شوند ازشدت خوشحالی به‌هوا می‌پرند. پژوهشی جدید، نشان می‌دهد که مرکز این بازیگوشی جایی در سلول‌های ناحیه‌ی خاصی از مغز خرموش‌ها نهفته است.
چند گربه بازیگوش در یک قاب دیدنی در حال تماشا کردن کارتون تام وجری هستند. منبع: خبرآنلاین
به گفته انجمن بین‌المللی گربه، در حالی که مردم در ابتدا مجذوب ظاهر گربه‌ها می‌شوند، "چیزی که بیشتر از همه دوست دارند، هوش، پیوند با انسان‌ها و بازیگوشی ساواناها است" که آنها را به همراهانی تقریباً شبیه سگ تبدیل می‌کند."
متهم اصرار داشت که علت فوت همسرش مصرف قرص بوده است، اما با توجه به اینکه ادله و شواهد علیه او بود، متهم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد،، اما قبل از رسیدن موعد محاکمه پدر لیدا از قصاص قاتل فرزندش اعلام گذشت کرد و به این ترتیب متهم بزودی به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه خواهد رفت.
ورود ناگهانی یک سگ بزرگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در شیلی خبرساز شده است.
یک کانگورو در حال خوردن علف بود که یک بز نر به آن نزدیک شد. کانگورو به سمت بز رفت و سعی کرد این حیوان را از منطقه دور کند. با این حال بز بازیگوش کانگورو را تعقیب کرد.
هنگام پخش زنده نماز شب ماه رمضان در مسجد ابی بکر الصدیق در الجزایر، گربه‌ای بازیگوش ظاهر شد و از امام مسجد بالا رفت. شیخ ولید مهساس با دست خود به گربه کمک کرد تا بالا برود و به نظر می‌رسد گربه نیز می‌خواهد او را لیس بزند.
بازی دلفین بازیگوش با یک پسربچه در فضای مجازی بسیار بازنشر شده است.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
در این ویدیو نجات دادن جان یک گربه توسط یک مرد از سقوط را مشاهده می‌کنید.
چند پسربچه بازیگوش مشغول بازی بودند که یکی از آن‌ها ترق‌های را داخل چاه فاضلاب انداخت. همین موضوع باعث انفجار گاز درون فاضلاب شد./خبرفوری
یکی از این دوربین‌ها نشان می‌دهد یک خرس کنجکاو و بازیگوش، متوجه وجود این دوربین شد و با گرفتن ژست‌های متفاوت در برابر آن، حدود ۴۰۰ عکس از خودش به ثبت رساند!
تصویری دل‌انگیز از لحظه جالبی که یک سنجاب در تقابل با برف به وجود میاورد را ببینید.
با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.
تصاویری از بازیگوشی پیروز در منطقه حفاظتی پارک پردیسان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند، دشتیاری و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از موارد غرق شدن افراد در هوتگ ها در بلوچستان به دلیل کمبود آب است اما مورد اخیر به دلیل بازی کودکان در حوالی هوتگ رخ داده و قرار است با فنس کشی بسیاری از این مشکلات مرتفع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ