محمد صلاح که پاس گل سوم لیورپول به منچستریونایتد را برای کودی خاکپو ساخت پیش از پاس نهایی با حرکات تکنیکی خود لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی یونایتد را چند بار فریب داد و در نهایت باعث زمین خوردن او شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیساندرو مارتینز، مدافع یونایتد، تیم ملی آرژانتین را در تور تابستانی آسیا همراهی نخواهد کرد، به این امید که برای پیش فصل یونایتد، در آمادگی کامل باشد.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، برای برطرف کردن مصدومیت شدیدش مجبور شد تن به عمل جراحی بدهد.
فاکوندو مدینا قصد ندارد شنبه شب به هیچ عنوان به کیلیان امباپه اجازه عبور بدهد. در صورت رخ دادن این اتفاق، ستاره فرانسوی راهی بیمارستان خواهد شد.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد در کنفرانس خبری دیدار فرداشب مقابل رئال بتیس گفت از بازی با پیراهن منچستریونایتد خوشحال است و آن را مثل یک رویا می‌داند.
بارسلونا در تلاش است تا با توجه به احتمال منتفی شدن خوان فویث، با یک مدافع راست دیگر به توافق برسد.
احسان حاج صفی مدافع و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با عملکردی که در باشگاه آاک یونان داشته است، معادلات سرمربی و مدیران این باشگاه را بر هم زده است.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی یونایتد، به ووت وخهورست، هم‌تیمی‌ هلندی جدیدش، لقب بوبو یا احمق داده که اشاره به درگیری مشهور او با لیونل مسی در جام جهانی قطر دارد.
قرارداد احسان حاج‌صفی مدافع ایرانی تیم فوتبال آاک یونان در آستانه تمدید قرار دارد.
اولین گل لیساندرو مارتینز آرژانتینی برای منچستریونایتد در لیگ برتر در مقابل صدرنشین لیگ، آرسنال، به ثمر رسید.
سرمربی آرژانتینی تیم آاک یونان از همین حالا خواهان تمدید قرارداد مدافع ایرانی است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فشارها بر لیساندرو مارتینز را افزایش می‌دهد.
نیکولاس اوتامندی که تصور می شد به پایان فوتبالش نزدیک می شود و به فوتبال آرژانتین باز خواهد گشت، حالا قصد دارد در اروپا به بازی ادامه دهد.
مدافع ۲۷ ساله آرژانتینی برای دریافت پاسپورت روسی و تابعیت روسیه ابراز تمایل کرد.
مدافع آرژانتینی برای دریافت تابعیت روسیه ابراز تمایل کرد.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، در جام جهانی به ندرت به میدان فرستاده شد و رویهم‌رفته تجربه خوبی از حضور در این تورنمنت نداشت.
خاویر زانتی، مدافع سابق تیم ملی آرژانتین، علاقه ای به مقایسه لیونل مسی و دیگو مارادونا ندارد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع تیم ملی هلند، به عملکرد این تیم در جام جهانی 2022 افتخار می کند.
ویرژیل فن‌دایک انتقادها از لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، به دلیل قدش را بی پایه و اساس دانسته و می‌‌‌گوید او در یونایتد شروعی فوق‌العاده داشته است.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی جدید منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ با روحیه جنگنده به میدان می‌روند و بار دیگر تیمی شده‌اند که حریفان از آنها می‌ترسند.
کریستین رومرو مدافع آرژانتینی آتالانتا که فصل گذشته به صورت قرضی در تاتنهام بازی می‌کرد، با قراردادی دائمی و مبلغ 50 میلیون یورو تا سال 2027 در این تیم ماندگار شد.
با افزایش رقم فسخ خوان فویت، مدافع آرژانتینی ویارئال به 56 میلیون یورو، بارسا دیگر تمایلی به خرید او ندارد و گزینه های دیگر خود را برای تقویت دفاع راست بررسی خواهد کرد.
بازگشت استقلال در انزلی و برد این تیم برابر ملوان با گل عارف غلامی میسر شد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، شانس جذب لیساندرو مارتینز، مدافع جدید و آرژانتینی منچستریونایتد را رد کرده است.
مدیر برنامه‌های خوان فویت، دفاع راست آرژانتینی ویارئال، امروز در دفتر باشگاه بارسلونا حضور داشت و به نظر می رسد باشگاه کاتالان روی جذب این بازیکن نظر مثبت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ