تمرین بدنی یکی از متحدان اصلی ما در کاهش روند پیری است. این استراتژی پیشگیرانه باید براساس تاکتیک های مشخص باشد. ما بدون شک برخی از بهترین روش ‌ها مانند ورزش بدنی، رژیم غذایی متعادل، روال خواب خوب، مراقبت از سلامت عاطفی و بررسی مولکول‌های بیرونی مانند داروها، هورمون‌ ها و مکمل‌ ها را می‌دانیم. جالب اینجاست که از میان تمام این تاکتیک ها یکی از بهترین ها برای مقابله با پیری ورزش بدنی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میخایلو مودریک، بازیکن جوان چلسی در بازی مقابل دورتموند با یک حرکت تکنیکی هواداران این تیم را شگفت‌زده کرد ولی در ادامه نشان داد فاصله زیادی تا تبدیل شدن به یک ستاره تکنیکی دارد.
عمارت جدید هری کین در حال تبدیل شدن به یکی از رویایی ترین ملک های لندن است.
مهم‌ترین اقدام در جهت تبدیل شدن به یک بازیگر مهم منطقه‌ای در تجارت گاز، تعاملات بیشتر با کشورهای مختلف است. این رویکرد با واردات حداکثری و صادرات حداکثری گاز رقم خواهد خورد و به همین دلیل از سرگیری واردات گاز از ترکمنستان یک اقدام مهم در بازطراحی نقش ایران در تجارت انرژی منطقه است.
پیش بینی می شود که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در صورت نهایی شدن به گران‌ترین مبارزه تاریخ تبدیل شود.
روز‌ها جایش را به هفته می‌داد و چاک همچنان در حال باد کردن و بزرگ شدن بود، به طوری که همه محل از چاک حرف می‌زدند و جمعیتی از سراسر جهان می‌خواستند مرغی را ببینند که با خوردن پاپ کورن به یک توپ بزرگ تبدیل شده است. چاک حتی تیتر اخبار سراسر جهان هم شد و خبرنگاران و گزارشگران تلویزیون به مزرعه فِرِد هجوم آوردند تا این پدیده عجیب را ثبت دوربین کنند.
صالحی گفت: اگر قرارداد واردات گاز از ترکمنستان به ایران برای یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵سال منعقد شودبه ما کمک میکند به هاب انرژی منطقه تبدیل شویم و نقشی قوی برای مدیریت گاز درمنطقه داشته باشیم.
مردان قبیله پاپوآ برای به دست آوردن روحیه جنگجویی دست به انجام اعمال وحشیانه و خونینی می‌زنند. آنها برای اینکه به نهایت شجاعت و دلاوری دست یابند، با اجرای مراسم آیینی خود کاری می‌کنند که پوستشان شبیه به پوست کروکودیل شود تا از این راه بتوانند روح کروکودیل را تسخیر کنند و در نهایت به چنان دلاوری‌ای برسند که نام و آوازه‌شان در تمام قبیله‌ها بپیچد و همه، آنها را بشناسند.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: تحریم ۵۰ساله پارلمان اوکراین علیه ایران به دلیل این است که کیف بازیچه غربی‌ها شده تا به این وسیله کشورمان را تحت فشارهای بیشتر قرار دهند.
داستان بنزین، به مساله‌ای پیچیده تبدیل شده که حفظ نرخ فعلی آن یک درد است و افزایش قیمت آن یک درد دیگر. فرارو در راستای پی‌گیری این موضوع، با طرح این پرسش که چرا به طور مداوم موضوع افزایش قیمت و نحوه عرضه «بنزین» در بازه‌های زمانی مختلف مساله‌ساز می‌شود، دیدگاه چهار کارشناس حوزه انرژی و اقتصاددان را جویا شده است
این درگیری همه نشانه‌ها و ظرفیت‌ها برای تبدیل شدن به یک جنگ داخلی طولانی‌مدت را دارد و همین باعث شده تا تسلط بر آن سخت شود.
مرتضی پورعلی‌گنجی به یازدهمین بازیکن در آستانه محرومیت پرسپولیس تبدیل شد.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در مورد تهدید گسترده فنتانیل ترکیب شده با زایلازین هشدار ایمنی عمومی صادر کرد. انتشار تصاویر عوارض استفاده از این ترکیب مخدر بسیار خطرناک که به زامبی‌کننده یا ترنک نیز مشهور است در شهر‌های بزرگ آمریکا نظیر نیویورک نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.
باشگاه پرسپوليس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
انگار خدا برای رامین جور دیگری خواسته بود. او بعد از جام جهانی هم درخشان بود و حتی یک نمایش معمولی هم از او نمی‌بینیم...
خانه نیما در همسایگی خانه جلال آل‌احمد و سیمین دانشور در منطقه شمیرانات واقع شده و دارای ۵ اتاق است. معماری آن به‌گونه‌ای است که ۴ اتاق تودرتو دارد و یک اتاق دیگر جدا از سایر اتاق‌هاست که گفته می‌شود اتاق نیما بوده است. ایوان ورودی ساختمان ۸ ستون آبی‌رنگ با سطح مقطع دایره‌ای‌شکل دارد.
یک کارشناس اقتصادی به تابناک اقتصادی گفت: سیاست پالایشگاه فراسرزمینی و راه‌اندازی ظرفیت نیمه‌فعال پالایشگاه‌های کشور‌های همسو با توجه به بومی‌سازی تجهیزات پالایشی در کشور و خودکفایی در تولید بنزین، امری بسیار جدید و مهم بوده است.
برنده مسابقات مسترز پاریس گفت که هدفش تبدیل شدن به نفر شماره یک جهان در سال آینده است.
چه چیزی این اشتباه آشکار جمهوری خواهان را توضیح می‌دهد؟ یک پاسخ این است که مداخلات ترامپ، حزب او را با نامزد‌های بدی مواجه ساخت.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: هر ساله حداقل ۷۰ درصد خرمای شهرستان‌های جنوبی استان بر اثر عوامل متعددی از خرمای درجه یک به خرمای درجه ۲ و ۳ تبدیل می‌شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از مدت‌ها که بحث دو فدراسیون شدن قایقرانی بود، وزیر تاکید کرد که این اتفاق بیفتد و جدا شدن این دو فدراسیون انجام می‌گیرد.
مهدی رفیعی بهابادی می‌گوید اگرچه شمار قابل توجهی از مردم در شرایط کنونی عصبانی هستند، اما نیمی از مردم هم معتقدند اعتراض‌ها نفعی ندارد. دلایلشان هم متعدد است؛ یکی اینکه به اعتراض‌ها توجهی نمی‌شود. به نظرم همین یک عامل دلیل روشنی بر این است که هر بار اعتراض‌ها خشن­‌تر می‌­شود.
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه نفوذ واشنگتن بر کی‌یِف تمام مرزهای ممکن را رد کرده اعلام کرد آمریکا به‌تدریج به یکی از طرف‌های مستقیم جنگ اوکراین بدل می‌شود.
جام جهانی ۲۰۲۲ نماد نقشی است که کشور‌های ثروتمند از طریق پول نقد با تغییر مرکز ثقل در فوتبال جهان ایفا می‌کنند. در واقع، دو دهه گذشته همزمان با جهانی شدن و کالایی شدن بازی فوتبال شاهد تحولات چشمگیری در این ورزش بوده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ