رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مولد سازی را به نحو احسن اجرایی می‌کنیم و اموال متروکه تبدیل به مولد می‌شود و این منطقی قوی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبن لوفتوس چیک امیدوار است تا با حضور در میلان دوباره به ستاره ای گلزن تبدیل شود.
اعتبار اسناد عادی باتوجه‌به تبعات بسیاری که برای مردم و حاکمیت دارد، سال‌هاست به زخم کهنه‌ای در معاملات اموال غیرمنقول تبدیل شده؛ معضلی که سلب اعتبار آن در چند سال گذشته مورد تأکید بوده است.
وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای پیشرفت کشور است، عنوان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب امسال زودتر از دیگر سال‌ها به موضوع انتخابات پرداختند، در این باره سخن گفتند و راهبردهایی را در 4 حوزه مطرح فرمودند، بدین معناست که انتخابات باید به فضای عمومی کشور کمک کند و از این فضا نیز کمک بگیرد. البته برخی تلاش دارند انتخابات را که یک فرصت برای کشور است به تهدیدی علیه کشور تبدیل کنند.
بر اثر وقوع حریق گسترده در بزرگ‌ترین مجتمع تجاری هرات واقع در افغانستان، اکثر اموال ۵۰۰ تا ۶۰۰ مغازه به خاکستر تبدیل شده است.
مطالعات اخیر نشان می‌دهند که احتمال وجود امواج متعدد مهاجرت از آفریقا به اروپا در طول تاریخ را باید در نظر گرفت. با توجه به سوابق اندک فسیلی برای آن برهه زمانی توالی یابی ژنومی به ابزاری باورنکردنی برای دانشمندانی تبدیل شده که مراحل زندگی اجداد مان را دوباره دنبال می‌کنند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۵۰۰ نفر از معلمان خرید خدماتی که در آزمون امسال شرکت کردند در سال تحصیلی جدید تبدیل وضعیت خواهند شد.
آرتور ملو که تابستان امسال به تورین بازمی‌گردد، تبدیل به مرد فراموش شده لیورپول شده است.
علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود، اما به‌موازات این، سرمایه‌ای هم که به امید نوسانات اقتصاد مسدود شود، سودش حرام و اصل عمل آن نیز نادرست است.
داوری نوشت: «با بلبشو و بی‌تدبیری حاکم در دولت، نگرانم که امسال را برخلاف اسم سال، به سال “مهار تولید و رشد تورم” تبدیل کنند.»
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۸۵ میلیون ایرانی ناظر اتاق شیشه‌ای مولدسازی هستند، گفت: نیازی به فروش برخی اموال نیست زیرا بسیاری از املاک امکان مولدسازی و تبدیل به واحدهای سرمایه‌گذاری را دارند.
گوشت‌های آزمایشگاهی که زمانی جزو داستان‌های علمی تخیلی بود، می‌تواند در اوایل امسال در برخی از رستوران‌های ایالات متحده به واقعیت تبدیل شود.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
گمانه‌زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد، یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
گمانه زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
دستگاه جدیدی ابداع شده که می توان امواج مغزی غیر کلامی بیماران معلول را تحلیل و به جملاتی روی نمایشگر رایانه تبدیل کند.
همزمان با کاهش مداوم ارزش پوند لبنان (واحد پول ملی آن کشور) لبنانی‌ها امسال در تامین زیتون و روغن زیتون با مشکل مواجه شده اند. زیتون و روغن زیتون در آشپزخانه لبنانی‌ها کالایی ضروری است اما حالا تبدیل به کالای لوکس شده است.
اصفهان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه شاخص بهبود فضای کسب و کار در این استان به کمتر از ۵ رسیده، گفت: نیرویی در بین فعالان کارگری بخش تولید اصفهان امسال تعدیل نشد.
شیراز - رئیس کل بانک مرکزی کشور گفت: در تولید کمبود نقدینگی و در کشور نقدینگی اضافه داریم که این وضعیت ارتباط زیادی با تورم دارد
طحان نظیف گفت: حقوق ورودی شامل حقوق گمرکی و سود بازرگانی است که پیشتر با مصوبه دولت، سود بازرگانی کاهش یافته بود. این لایحه دولت که حالا به قانون تبدیل شده، قانون بودجه امسال را اصلاح می‌کند و حقوق گمرکی را از ۴ درصد به یک درصد کاهش می‌دهد.
بن برنانکه رئیس پیشین فدرال رزرو آمریکا به همراه داگلاس دایموند و فیلیپ دیبویچ به عنوان برندگان نوبل اقتصاد ۲۰۲۲ انتخاب شدند. هر سه برنده نوبل اقتصاد امسال نیز آمریکایی هستند. انتخاب اقتصاددان‌های آمریکایی تقریبا به یک سنت در اعطای جوایز نوبل تبدیل شده است.
یورگن لوکادیا با ثبت اولین دبل خود در لیگ ایران به نخستین چهارگله لیگ امسال تبدیل شد و حالا علاوه بر پرسپولیس او هم صدرنشین است.
فعالیت‌های گسترده بارسلونا در تابستان امسال برای این تیم دشمنان زیادی تراشیده و کاتالانها را به لولوی جدید فوتبال تبدیل کرده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۳۰۵۳۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۹۳۷ واحدد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ