عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه، خودرو از کالا سرمایه ای به مصرفی تبدیل شده و با تناسب میان عرضه و تقاضا زمینه دسترسی مصرف کننده واقعی به خودرو فراهم خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یافتن جای پارک و توقف در شهرهای بزرگ تبدیل به یک معضل اساسی شده است. اما بعضی از شهروندان برای حل این مشکل به تهدید دیگران روی آورده‌اند.
قطعات خودرو Luvly O به طور تبادل پذیر قابل اتصال هستند تا سازنده آسان‌تر بتواند کل خودرو را مونتاژ کند. بر این اساس، قطعاتی جدا از هم می‌تواند به یک خودرو الکتریکی قابل بازیافت و کاملا کاربردی تبدیل شود.
کرمانشاه- نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبدیل خودرو از کالای مصرفی به سرمایه‌ای، گفت: نقدینگی کشور باید از بازار خودرو به سمت تولید و اشتغال برود.
به گفته مهندس ارشد کادیلاک، این مدل‌ها اوج تجمل در دوران خودشان بودند و باعث شدند کادیلاک به استاندارد جهان تبدیل شود و حالا سلستیک هم می‌خواهد همین کار را انجام دهد.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
سخنگوی وزارت صمت متقاضیان تبدیل وضعیت خودرو در سامانه یکپارچه تا فردا دهم اردیبهشت وقت دارند.
یک راننده خودرو ساینا قسمت صندوق و صندلی عقب را به یکدیگر متصل کرده و تخت خواب درست کرده است.
استفاده از خودرو‌های زرهی AVLB بر پایه M۶۰ در دهه ۱۹۸۰ توسط نیرو‌های تفنگدار ویژه آغاز شد، اما طراحی پایه این خودرو بسیار قدیمی‌تر است. ارتش ایالات متحده اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ بود که از این طراحی استفاده کرد. اولین نمونه این خودرو زرهی که بر اساس تانک M۶۰ ساخته شده بود در سال ۱۹۵۷ وارد سرویس شد.
آتشکده ساسانی کازرون که گفته شده در سال ۱۳۱۸ در فهرست میراث ملی ایران ثبت شده، به پارکینگی برای خودرو‌های سنگین کشاورزی و سواری تبدیل شده است.
بانک سامان امکان تبدیل حساب مشتریان به حساب وکالتی و خرید آسان خودرو از بورس کالا را فراهم کرد.
در راستای تکمیل سبد خدمات و ارائه محصولات روزآمد، تبدیل حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران به حساب‌های وکالتی به منظور خرید خودرو از شرکت ایران خودرو امکان‌پذیر شد.
کانسپت جدید برای رانندگی آفرود طراحی شده است. ارتفاع ماشین را میتوان تا چهار سانتیمتر افزایش داد تا رانندگی در جاده‌های هموار راحت‌تر شود. جلو آمدن سقف، باز شدن نیمی از صندوق عقب و بالا آمدن شیشه پشت صندلی عقب، اکتیو اسفیر را به یک وانت تبدیل می‌کند.
سعید جمالی گفت: در پرتفوی سهام عدالت، سهام خودروسازان نیز وجود دارد. تا سال گذشته وضعیت گروه خودرویی تفاوت قابل توجهی با سایر گروه‌های بازار داشت و اکثر سهامداران چشم‌انداز مثبتی برای صنعت خودرو متصور نبودند. اما بعد از عرضه خودرو در بورس کالا و سودده شدن ایران خودرو در دوره ۹ ماهه، انتظار می‌رود خودروسازان نیز همانند سایر صنایع بورسی، به صنعتی سودآور تبدیل شود و ذینفعان خود را منتفع کنند. بخش قابل توجهی از جمعیت کشورمان، دارندگان سهام عدالت هستند و سودآور شدن صنعت خودرو به نفع سهامداران عدالت هم خواهد بود.
نماینده مردم مرودشت گفت: «کمیسون امور داخلی کشور و شورا‌ها با توجه به آنکه بحث خودرو می‌تواند به مشکل و معضلی امنیتی تبدیل شود و نارضایتی‌های بسیاری را ایجاد کند چند جلسه با مسئولان مربوطه داشته است. اعضای کمیسیون پیگیر مشکلات افزایش قیمت بوده و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.»
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بورس که باید محلی برای سرمایه‌گذاری شفاف، امن و مقابله با رانت‌خواری باشد، تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده که نمونه بارز آن در قیمت گذاری فولاد و خودرو است.
امیرآبادی فراهانی گفت: بورسی که باید محلی برای سرمایه گذاری شفاف، امن و مقابله با رانتخواری باشد، تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده که نمونه بارز آن در قیمت گذاری خودرو و فولاد است که می‌توان در عملکرد ضعیف بورس کالا آشکارا مشاهده کرد.
رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودرو ساز مطالبه کند.
اگرچه برندگان قرعه کشی خرداد ماه شرکت ایران خودرو باید تاکنون خودروی خود را تحویل می گرفتند اما با وجود تسویه حساب خبری از تحویل نیست و صرفا یک پیام تبدیل اختیاری برای مشتریان ارسال شده است.
جلال رشیدی کوچی به عنوان موافق استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: آقای فاطمی امین شما فردی پاک و سالم هستید، اما شرط پذیرش هر نوع مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران علاوه بر سالم بودن، توان مدیریتی است.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خرید خودرو برای جوانان تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی شده است.
نایب رئیس هیئت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان گفت: عرضه خودرو در بورس کالا، راهی است تا خودرو از کالای سرمایه‌ای به کالای مصرفی تبدیل شود.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
بازار خودروی کشور طی سنوات گذشته در خلا خودروهای وارداتی، تبدیل به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران شده است؛ تا جاییکه مونتاژی ها با دلار ۶۰ تا ۷۰ هزار تومانی فروخته می شوند.
هوآوی اخیراً به‌روزرسانی جدید سیستم عامل HarmonyOS 2.1.0.399 را برای دو ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3 و GT Runner منتشر کرده است. این بروزرسانی ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال یک عملکرد کلید ماشین جدید به این نرم افزار اضافه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن قفل درب خودرو را باز کنند و یا حتی خودرو را از راه دور کنترل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ