هر دو تیم اسنوکر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
به نظر می‌رسد انتخاب نهایی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 در دو تورنمنت رنکینگ‌دار باقی مانده اتحادیه جهانی صورت بپذیرد.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال اروپا برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله از جمله بایر لورکوزن آلمان و فاینورد هلند با بازیکنان ایرانی خود حریفانشان را شناختند.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.
در متن بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «مصاف امروز تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، در نهایت با برتری ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید.
تیم های دوبل ایران با متحمل شدن شکست برابر تیم های دو نفره قزاقستان و هند از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انتخابی جهان بازمانده و حذف شدند.
تیم های دوبل ایران با متحمل شدن شکست برابر تیم های دو نفره قزاقستان و هند از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انتخابی جهان بازمانده و حذف شدند.
مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا با مشخص شدن تیم‌های راه یافته به فینال و رده بندی پایان یافت.
با حذف کره و ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی، کار تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2022 خیلی زود به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
تیم‌های چین سه و اندونزی یک با شکست حریفان خود به مرحله بعدی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا راه یافتند.
تیم‌های ایران یک و عمان یک با شکست حریفان خود به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا صعود کردند.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی تور آزاد والیبال ساحلی آسیا انجام شد و تیم‌های ایرانی حریفان خود را شناختند.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی تور آزاد والیبال ساحلی آسیا انجام شد و تیم‌های ایرانی، حریفان خود را شناختند.
مربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در ارزیابی حریفان ملی‌پوشان گفت: تیم‌های یک و دو ایران در صورت صعود به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی، در مرحله یک چهارم نهایی حریف یکدیگر می‌شوند.
مرحله دوم جام حذفی فوتبال ایران در شرایطی برگزار می‌شود که نام‌های عجیب و بامزه‌ای را در بین آنها شاهد خواهیم بود.
دو تیم میکس تفنگ ایران با کسب رتبه‌های ۲۳ و ۴۳ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی متوقف شدند.
حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی ضعیف‌ترین عملکرد را بین تمام تیم‌های لیگ A ملت‌های اروپا داشت.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان رده‌بندی تیم‌های نهم تا شانزدهم مشخص شد.
تیم‌های دختران و پسران نوجوان ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.
تیم‌های دختران و پسران نوجوان ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.
حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان مشخص شد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان از روز یکشنبه – ششم شهریورماه با حضور بوکسورهای هندوستانی در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های ایسلند، سوئد و مقدونیه هم گروه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ