نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: نباید به بهانه کسری بودجه حمایت از تولید را نادیده گرفت، برخی اعتراضات به موضوع بیکاری جوانان برمی‌گردد که این مشکل با حمایت از تولید و اشتغال برطرف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور گفت: نباید دستگاه‌ها به بهانه تاخیر در تصویب لایحه حجاب و عفاف، اجرای تکالیف قانونی خود را در این زمینه را معطل کنند.
رامین رضاییان می‌گوید سپاهان نباید برای قهرمان نشدن بهانه بیاورد.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد در توئیتی نوشت: ‏اخباری ناخوشایند از ‎آموزش و_پرورش به گوش می‌رسد که بسیار مایه تأسف است! اینکه جمعی از ‎معلمان درچندین استان به بهانه اتهام شرکت دراعتراضات وتحصن‌های صنفی ازشمولیت قانون ‎رتبه بندی محروم شده اند؟! لذا ‎رئیس جمهور سریعا به این موضوع ورود و با عاملین این اقدام غیرقانونی برخورد نماید.
نباید به بهانه کار فرهنگی از اجرای قانون حجاب و مقابله با هنجارشکنان دست برداشت چنانکه نباید با اهتمام به اجرای قانون حجاب از فعالیت‌های تبیینی، فرهنگی و اقناعی و گفتمان‌سازی غافل شد. باید در این دو زمینه همزمان اقدام شود. البته رعایت ضوابط قانونی و موازین شرعی در هر دو زمینه ضرورت دارد، ولی از تبلیغات بی‌اساس و جوسازی‌های دشمنان نهراسید و در اجرای قانون و حکم الهی با صلابت و شجاعت همراه با حکمت و درایت اقدام کرد و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکرد. زیرا این مطالبه جدی همه اقشار جامعه بویژه بانوان ماست.
امروز ۶۷ مین سال روز تولد حمید رضا است. دل ها یمان گواه است روزی نیست با بهانه و بی بهانه یادی از او در میان نباشد.
باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتشار بیانیه‌ای به تصمیم باشگاه تراکتور برای عدم سفر به مسجد سلیمان و بازی با نفت واکنش نشان داد.
باشگاه نفت MIS جوابیه‌ای به بیانیه تراکتور درباره عدم سفر به مسجدسلیمان داد.
سید احسان خاندوزی با بیان اینکه نباید به تنظیم بازار، سرکوب قیمتی کنیم، گفت: مردم به جای قرار گرفتن در صف خرید دلار باید به کسب و کار روی بیاورند.
سید احسان خاندوزی با بیان اینکه نباید به تنظیم بازار، سرکوب قیمتی کنیم، گفت: مردم به جای قرار گرفتن در صف خرید دلار باید به کسب و کار روی بیاورند.
موضوع مهمی که از آن نباید غافل شده این است که ریشه و مبنای این تجمعات و نشست ها علاوه بر حمایت و طراحی کشورهای غربی و منطقه ای از علل داخلی هم برخوردار است و اتفاقا این رخدادهای داخلی است که بهانه ای برای تشکیل این رویدادها می شود.
رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه تاکید کرد که زلزله نباید بهانه ای برای تعویق انتخابات ریاست جمهوری این کشور باشد.
وزیر امور خارجه در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، گفت: نباید جریحه دار کردن احساسات مسلمانان جهان به بهانه حمایت از آزادی بیان به امری مرسوم در برخی کشورهای اروپایی تبدیل شود.
روزنامه «جوان» نوشت: برای برقراری امنیت و ایجاد ثبات در جامعه اگر لازم باشد «باتوم» می‌تواند راهگشا باشد. یعنی همان کاری که در فتنه‌ها و اغتشاشات یکی دو دهه اخیر در کشور انجام شد.
وزارت دفاع چین بر این باور است که واشنگتن درباره «تهدید از جانب چین» عامدانه غلو می‌کند تا از آن به عنوان بهانه‌ای برای افزایش بودجه نظامی خود و سلطه بر جهان استفاده نماید.
رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه توسعه استان باید سازگار با محیط زیست باشد، گفت: نباید اجازه داد عده ای به بهانه سرمایه گذاری، سرمایه های استان را به غارت ببرند.
رئیس جمهور تاکید کرد: محیط‌زیست سرمایه بزرگ ملی و مولد ثروت و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توأم باشد.
رییس جمهور پیشین ایران تاکید کرد که نباید گذاشت تا آزادی و امنیت در برابر هم قرار گیرند و در نتیجه آزادی به بهانه حفظ امنیّت، پایمال شود یا امنیّت که شرط استقرار سامان و نظم خوب در جامعه است به نام آزادی نادیده انگاشته شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس: اگر می‌خواهیم فشار مضاعفی به مردم در بحث قیمت انرژی نیاید باید تعرفه پلکانی پرمصرف‌ها را اعمال کنیم که مصوبه قانونی نیز دارد و در بودجه ۱۴۰۱ به میزان غیر یارانه‌ای شدن قبوض انرژی مشترکان پرمصرف بوده است. قرار نیست از جیب آحاد مردم کسی که شرایط مالی بهتری دارد و مصرف غیر بهینه بالاتری را انجام دهد و یارانه بیشتری دریافت کند.
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: ما برای اجرای قانون و تعهدی که به برگزاری مسابقات داشتیم، سفری طولانی به استرالیا داشتیم که 3 میلیارد تومان برای ما هزینه داشت؛ استرالیا هم باید به وظایف خود عمل کند و برای حضور در ایران بهانه نیاورد.
مشاور فرمانده سپاه کشور بیان کرد: این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آن‌ها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده‌های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود؛ نباید فضای مجازی را رها کنیم و اذهان جوان و نوجوان ما در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
تصمیمی مانند فیلتر یک پلتفرم یا شبکه اجتماعی که بستر اقتصادی جمعیت کثیری از شهروندان قرار گرفته که در صحنه و زمان خاص و شرایط غیرعادی توسط مراجع غیرمرتبط برای کنترل اوضاع اتخاذ می‌شود، قاعدتا برای مدت زمان محدودی گرفته شده و نباید مبنا و بهانه برای سیاست گذاری و تصمیم‌گیری بلندمدت و همه جانبه و در شرایط عادی و آرام باشد.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
محمد نصرتی می‌گوید با وجود اینکه انتقادات زیادی به تصمیم فدراسیون فوتبال وارد است اما در این دوره زمانی فقط باید از تیم ملی حمایت کرد.
جلال رشیدی‌کوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شورا‌ها گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می‌گنجد. چنین مقوله‌ای قبل از هر اقدام دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است. در یک رویکرد کلی می‌توان گفت که ۹۰ درصد مواجهه با مقوله حجاب باید در قالب کار‌های فرهنگی، ایجابی و علمی انجام شود و ۱۰ درصد نیز در قالب رویکرد‌های سلبی. اما متاسفانه اتفاقی که در حال حاضر در حال رخ دادن است، آن است که این فرآیند بر عکس شده است، یعنی تصویری که به افکار عمومی منعکس می‌شود، اغلب رفتار‌های سلبی در مواجهه با این پدیدار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ