گاردین با اعلام مصرف زیاد آب در ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی اعلام کرد این جام جهانی باعث تاثیرات بد روی محیط زیست می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضرر ۶۷ میلیارد تومانی پرسپولیس از دبل قهرمانی!
ابرستاره آرژانتینی برای انتقال به آمریکا قید پول زیاد را زد.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
اخیرا فاش شد که نیمار به همسرش، برونا بیانکاردی، خیانت کرده و حالا مشخص شده که او باید یک میلیون یورو غرامت به همسرش بدهد.
ضربه سنگینی در بازار نقل و انتقالات به چلسی وارد شد و گفته می شود که حکیم زیاش نتوانسته است تست های پزشکی النصر را با موفقیت پشت سر بگذارد.
خرید ناموفق چلسی از برایتون در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد و مدیران نیوکسل در اندیشه جذب او هستند.
ضرر سنگین ورزشکاران ایران از باخت در فینال هانگژو
برگزار نشدن بازی سوپرجام فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باعث شد هیچ درآمدی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نرسد.
کنار رفتن باشگاه مطرح ترکیه ای از جام حذفی این کشور باشگاه رم را هم تحت تاثیر قرار داد.
فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، که به دلیل نقشی که در پرونده رسوایی مالی باشگاه یوونتوس داشته با محرومیت از فعالیت فوتبالی مواجه است از سمت خود در باشگاه تاتنهام کناره‌گیری می‌کند.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید برنامه‌ریزی لیگ ایران باید طوری باشد که تیمهای خارج از جام حذفی ضرر نکنند.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
باشگاه آرسنال به حکم محکومیت خود توسط اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد اعتراض کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داد.
مشکل انرژی در کشورمان با بحران انرژی در اروپا قابل مقایسه نیست. صنایع اروپا از بحران انرژی فعلی بسیار متضرر شده اند. کاهش تولید صنایع انرژی بر نظیر فولاد، شیشه سازی و سرامیک سازی بیانگر وضعیت بغرنج صنایع اروپا است.
جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد و کناره‌گیری احتمالی فولاد می‌تواند ضربه شدید اعتباری و اقتصادی به فدراسیون کشتی ایران وارد کند.
تیم فرمول یکی فراری ممکن است در سال 2023 به دلیل خروج دو حامی مالی با ضررهای مالی جدی مواجه شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فشارها بر لیساندرو مارتینز را افزایش می‌دهد.
مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است داوران به خاطر اشتباه در بازی‌های این تیم، هیچ فشاری را متحمل نمی‌شوند و به همین دلیل پیکان از این موضوع ضرر می‌کند.
رپر معروف کانادایی با ناکامی آلبی سلسته در پیروزی مقابل فرانسه یک میلیون دلار ضرر کرد.
یک شرکت انگلیسی حسابی از حذف این تیم از جام جهانی ضرر کرده است.
مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس مدعی است که تیم ملی می‌توانست نمایش بهتری در قطر داشته باشد و صعود از این گروه غیرممکن نبود.
حذف زودهنگام شیاطین سرخ از جام جهانی ضرر هنگفتی به فروشندگان لباس این تیم در بلژیک وارد کرد.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد داور بازی تیمش مقابل هوادار به اشتباه به ضرر این تیم پنالتی گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ