یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد داور بازی تیمش مقابل هوادار به اشتباه به ضرر این تیم پنالتی گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه در مجموع بازی زیبایی را دیدیم، عنوان کرد: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در نیمه نخست بازی را به حریف دادیم و آن‌ها بر بازی مسلط بودند اما در دقایق دیگر بازی توانستیم هم موقعیت گل به دست آوریم. علی‌رغم اینکه سختی زیادی داشت، بازی خوبی را بازیکنان پرسپولیس به نمایش گذاشتند.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
یحیی گل‌محمدی تاکید کرد در انتظار نشانه‌های مثبت از سوی مسئولان مربوطه برای بازگشت کریم باقری به اردوی پرسپولیس است.
صحبت های سرمربی پرتغالی به حضور هوادار متمول در خریدهای تابستانی پرسپولیس می تواند با پاسخ همتای او در سرخپوشان پایتخت روبرو شود.
رضا درویش درباره لغو هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما در این زمینه تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. وقتی همه بازی‌ها را لغو می‌کنند، ما که نمی‌توانیم بگوییم می‌خواهیم بازی کنیم.
یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق پرسپولیس پس از فتح سه‌گانه با این تیم، مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و همه هواداران این تیم را وارد شوک کرد!
یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی در برابر هوادار و صعود به دیدار پایانی جام حذفی به ریکاردو ساپنیتو طعنه زد.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
یحیی گل‌محمدی این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام دیگر برای دستیابی به جام فاصله دارد و می‌خواهد با بهترین تدابیر شانس رسیدن به آن را شکل دهد.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
تیم فوتبال گل‌گهر طی روزهای آینده در مسابقات جام حذفی و لیگ برتر به مصاف شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌رود.
یحیی بعد از مدتها در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌های مفصلی را انجام داد.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی می‌گوید که پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به دنبال پیروزی خواهد بود.
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است تفاوت این تیم با سایر تیم‌ها، در اعتماد به نفسی است که یحیی گل‌محمدی به بازیکنان می‌دهد.
حفیظ می‌گوید: من عاشق دختری از طایفه مقتول شده بودم. او هم به من علاقه‌مند بود و می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم. اما زمانی که گل‌محمد از ماجرا با‌خبر شد، از آنجا که خانواده دختر را می‌شناخت، کاری کرد که با این ازدواج مخالفت کنند. وقتی ازدواجم به‌هم خورد، کینه گل‌محمد را به دل گرفتم و مصمم شدم از او انتقام بگیرم.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
از مسوولان می‌خواهیم که نسبت به آزادی دانشجویان و معترضان سریع‌تر اقدام کنند تا آن‌ها زودتر به آغوش خانواده‌هایش برگردند و آرامش به جامعه برگردد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌خواهند با پیروزی مقابل مس به عنوان صدرنشین به تعطیلات لیگ بروند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌خواهند با پیروزی مقابل مس به عنوان صدرنشین به تعطیلات لیگ بروند.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید هیچ مشکلی با برنامه تیم ملی برای سه روز تمرین در هفته ندارد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیم او در جدال با صنعت نفت به دنبال ارائه نمایشی زیبا همراه با سه امتیاز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ