ضربه سنگینی در بازار نقل و انتقالات به چلسی وارد شد و گفته می شود که حکیم زیاش نتوانسته است تست های پزشکی النصر را با موفقیت پشت سر بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضرر ۶۷ میلیارد تومانی پرسپولیس از دبل قهرمانی!
ابرستاره آرژانتینی برای انتقال به آمریکا قید پول زیاد را زد.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
اخیرا فاش شد که نیمار به همسرش، برونا بیانکاردی، خیانت کرده و حالا مشخص شده که او باید یک میلیون یورو غرامت به همسرش بدهد.
اخیرا فاش شد که نیمار به همسرش، برونا بیانکاردی، خیانت کرده و حالا مشخص شده که او باید یک میلیون یورو غرامت به همسرش بدهد.
خرید ناموفق چلسی از برایتون در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد و مدیران نیوکسل در اندیشه جذب او هستند.
ضرر سنگین ورزشکاران ایران از باخت در فینال هانگژو
بارسلونا به زودی باید 2.5 میلیون یوروی دیگر نیز به خاطر جذب ژول کُنده به باشگاه سویا پرداخت کند.
کنار رفتن باشگاه مطرح ترکیه ای از جام حذفی این کشور باشگاه رم را هم تحت تاثیر قرار داد.
فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، که به دلیل نقشی که در پرونده رسوایی مالی باشگاه یوونتوس داشته با محرومیت از فعالیت فوتبالی مواجه است از سمت خود در باشگاه تاتنهام کناره‌گیری می‌کند.
مشکل انرژی در کشورمان با بحران انرژی در اروپا قابل مقایسه نیست. صنایع اروپا از بحران انرژی فعلی بسیار متضرر شده اند. کاهش تولید صنایع انرژی بر نظیر فولاد، شیشه سازی و سرامیک سازی بیانگر وضعیت بغرنج صنایع اروپا است.
جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد و کناره‌گیری احتمالی فولاد می‌تواند ضربه شدید اعتباری و اقتصادی به فدراسیون کشتی ایران وارد کند.
تیم فرمول یکی فراری ممکن است در سال 2023 به دلیل خروج دو حامی مالی با ضررهای مالی جدی مواجه شود.
روس‌نفت که بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه است، اعلام کرد سود ۹ ماهه این شرکت درپی انتقال داراییهایش در آلمان که کنترل پالایشگاه نفت بزرگ روسی را به دست گرفت، کاهش پیدا کرده است.
«حال که به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد این بستر را از بین ببرد، این خیل بیکارانی که حاصل از این موضوع هستند، به یک باره برای دولت تبدیل مشکل خواهند شد و در کنار سایرینی که بیکار هستند، می‌توانند اعتراضات بعدی را کلید بزنند، به دلیل اینکه دیگر شغل مناسبی برای ادامه زندگی خود ندارند. علاوه بر بیکاری که محدودیت اینترنت باعث آن خواهد شد، موج ناامیدی و عدم بهبود شرایط نیز باعث می‌شود که این وضعیت دشوار جامعه وخیم‌تر شود.»
کارشناس فوتبال کشورمان به تشریح قضاوت داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر پرداخت.
حذف شدن احتمالی بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا برای این باشگاه به معنای ضرر مالی 25 میلیون یورویی خواهد بود.
اما ضرر هنگفت فدراسیون جایی است که آن‌ها رقمی حدود ۶۵۰ هزار دلار که به عنوان درآمدزایی روی آن حساب شده بود را نتواستند دریافت کنند و این مورد به معضلی برای بخش حقوقی فدراسیون تبدیل شده است و به دنبال حل آن با توجه به راهکار‌های موجود هستند.
گاردین با اعلام مصرف زیاد آب در ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی اعلام کرد این جام جهانی باعث تاثیرات بد روی محیط زیست می‌شود.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید جرارد پیکه در حال حاضر به گران‌ترین مدافع تبدیل شده و این در حالی است که او ضربه‌هایی جدی به باشگاه بارسا وارد کرده است.
در واقع معادل ۱۱۰۰دلار در هر ثانیه عدم‌النفع صادراتی است که ایران باید از نفت می‌داشت، اما به دلیل تحریم‌ها از آن محروم مانده است.
یونس الکعبی اقتصاد دان عراقی گفت: اقلیم کردستان نفت را غیر قانونی و با قیمتی کمتر از قیمت های جهانی می فروشد.
مصرف گوشت قرمز منجر به میزان قابل توجهی از بمیاری‌های قلبی و عروقی با خطر بالا می‌شود. به عبارت دیگر، اکثر افراد باید مراقب میزان مصرف گوشت قرمز باشند، اما افراد مبتلا به مشکلات قلب یو عروقی باید توجه بیش تری به این موضوع داشته باشند.
به نظر می‌رسد که منچستریونایتد به یک سرمایه‌گذاری ضرردهی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ