معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروانه ساخت یا نوسازی به متراژهای کوچک ارائه نمی‌شود اما طبق ضوابط جدیدی که دولت برای تسهیل ساخت و ساز در نظر گرفته، این مانع برطرف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنابئو، نیوکمپ، ال‌مادریگا و... استادیوم‌های زیادی هستند که قبلاً بازسازی شده‌اند، بار دیگر در حال بازسازی هستند یا قرار است بازسازی شوند.
اصفهان- مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی ذوب آهن اصفهان از نوسازی و بازسازی ورزشگاه‌ ها و اماکن در تملک این باشگاه خبرداد.
پروژه فوتبالی محمد بن سلمان چگونه کار می‌کند و باشگاه‌های عربستانی این همه پول را از کجا آورده‌اند؟
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام برگزاری دهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور، از رشد ۱۴۱ درصد واحدهای نوسازی شده ۸۰ شهر طی بهار امسال خبر داد.
نوسازی خط تولید نوردگرم بزرگترین مجتمع فولادی در بخش خصوصی کشور توسط رسول دانیال‌زاده
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
رئیس بنیاد مسکن گفت: ۱۵ هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی در بافت‌های های فرسوده نوسازی می شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: رویکرد در نوسازی بافت فرسوده همراهی و مشارکت توأمان مردم و حمایت و فراهم کردن بسترهای نوسازی بافت فرسوده توسط دولت و شهرداری‌هاست.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از نوسازی ناوگان هواپیمایی هما در سال جاری خبر داد.
امیر حسین ثروت جو گفت: اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی استفاده از ظرفیت نوسازی مردمی در بافت‌های فرسوده است که برای پیشبرد این امر مشوق‌های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروژه‌های ساخت واحدهای مسکونی از فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده پیگیری خواهد شد.
وزیر خارجه سوریه از تحرکات رژیم صهیونیستی در نوسازی تسلیحات هسته ای خود، پرده برداشت و از جامعه جهانی خواست که این رژیم را وادار به تن دادن به معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم کشور، مورد توجه دولت و وزارت راه و شهرسازی است.
کارشناس مسکن گفت: اگر مدرن سازی در بافت فرسوده صورت نگیرد و زلزله ای مانند ترکیه، تهران را بلرزاند فاجعه ای قابل تصور رخ خواهد داد.
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت:برای اولین بار واحدهای مسکونی بامساحت کمتر از ۵۰ مترمربع که امکان تجمیع ندارند می‌توانند پروانه ساختمانی دریافت کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس ابلاغ بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده وزارت راه و شهرسازی را یکی از بهترین راهکاری تحقق تولید مسکن با کمترین عوارض برای مردم و دولت عنوان کرد.
نیکزاد درباره مدت زمان بازسازی واحد‌های تخریب شده اظهار کرد: نوسازی واحد‌های روستایی که عموما یک طبقه هستند است حدود شش ماه زمان می‌برد؛ بنابراین با دریافت تسهیلات و وام بلاعوض به دست متقاضیان انتظار داریم تا پایان شهریورماه سال آینده فرآیند نوسازی واحد‌های روستایی به اتمام برسد.
رئیس مجلس در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
کاهش زمان صدور پروانه ساخت به دو ماه، تخفیف ۵۰ درصدی در صدور پروانه‌ها و استفاده از وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن در زمان نوسازی از جمله مشوق‌های نوسازی واحدهای مسکونی اعلام شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، از رشد ۲۳۵درصدی معرفی متقاضیان تسهیلات بانکی برای نوسازی واحدهای فرسوده در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
امام جمعه قزوین گفت: با توجه به نقش مهم و انسان‌ساز نماز در مدارس و واحدهای آموزشی باید ساخت و توسعه نمازخانه‌ها در مدارس از سوی سازمان توسعه و نوسازی مدارس جدی گرفته شود.
در جلسه معاونان وزرای راه و شهرسازی و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر لزوم همکاری مشترک جهت ایجاد امکان استفاده از تسهیلات بانکی به منظور مرمت واحدهای با ارزش تاریخی تاکید شد.
سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: هزار واحد مسکن با تکنولوژی جدید ساخته و تلاش می‌شود که از شروع ساخت تا تحویل کلید واحدها به مجموعه حرم عبدالعظیم یک سال زمان بیشتر صرف نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ