کارشناس مسکن گفت: اگر مدرن سازی در بافت فرسوده صورت نگیرد و زلزله ای مانند ترکیه، تهران را بلرزاند فاجعه ای قابل تصور رخ خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی درچهارمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی ومعماری شهرهای تهران بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی مغفول مانده برای شتاب بخشی به جریان نوسازی دربافت‌های فرسوده تاکید کرد
مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: ۱۰ هزار واحد در حال ساخت در بافت فرسوده تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره‌برداری ۱۹۹ واحد مسکونی از مجموعه پروژه‌های در دست اقدام بافت‌های فرسوده استان اصفهان خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  گفت: بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده در محدوده‌های مصوب ۳۱ شهر از جمله کلانشهرهای تهران، کرج و تبریز اجرایی شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: رویکرد در نوسازی بافت فرسوده همراهی و مشارکت توأمان مردم و حمایت و فراهم کردن بسترهای نوسازی بافت فرسوده توسط دولت و شهرداری‌هاست.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تسریع در رفع مشکلات ثبت و صدور اسناد مالکیت پلاک‌های واقع در بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت: ۴۰ هزار پلاک در بافت‌های فرسوده امکان نوسازی ندارند.
در ایام نوروزی اتفاقات خوب و مهمی در بخش راه و مسکن کشور رخ داد که در این گزارش آن را بررسی می کنیم.
حسن شافعی از وام ۶۰۰ میلیون تومانی بافت ناکارآمد اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی در شهر ری و وام ۴۵۰ میلیون تومانی مسکن در تهران خبر داد و گفت: وام نوسازی بافت فرسوده نیاز به سپرده گذاری ندارد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
کارشناس مدیریت وبرنامه‌ریزی شهری گفت: بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده به گونه‌ای تدوین شده تاجلوی مخاطرات طبیعی از جمله زلزله و خطرات آن گرفته شود و آثار آن به حداقل کاهش پیدا کند
یک کارشناس مسکن گفت: مالکان خانه های فرسوده دغدغه های روزمره خود را اولویت می دانند و نوسازی برایشان جزو اولویت ها نیست.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون زمان صدور پروانه درتهران به طورمتوسط هشت ماه است امادر قرارگاه جهادی که به تازگی درشهرداری‌ها شکل گرفته قراراست این زمان دربافت فرسوده به دوماه کاهش یابد.
سرپرست بانک مسکن گفت: در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات نوسازی به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد تومان قرار داد منعقد شد.
معاون قرارگاه جهادی نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نوسازی ستادهای بازآفرینی شهری و نوسازی مساکن بافت فرسوده باید فعال شود.
عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تسهیلات نوسازی با نرخ کمتر از جمله کمک‌های دولت برای تسریع نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری است.
سیاست اخیر شرکت عمران شهرهای جدید مبنی بر واگذاری زمین به مردم برای ساخت خانه‌های ویلایی و یک طبقه باعث افزایش هزینه‌ها و اتلاف منابع می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بافت‌های فرسوده مازندران بر احیای این بافت‌ها تاکید کرد و گفت: مرمت و واگذاری خانه‌های تاریخی باید در اولویت برنامه‌ها و توجه همه مدیران مرتبط باشد.
آئینی گفت: تسهیلات بیش از ۵۰ هزار واحد نیازمند نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت مسکن در بافت های فرسوده طی فرآیند ساخت و ساز نهضت ملی مسکن با جدیت پیگیری می شود .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نوسازی ۵ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در شهر تهران به دنبال اجرای تفاهم‌نامه‌ منعقد شده با شهرداری تهران خبر داد.
معاون وزیر کار از نوسازی ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده در تهران خبر داد و گفت: اساس‌نامه تعاونی‌های مسکن محلات تدوین و نهایی شده است و به اعضای این تعاونی‌ها تسهیلات ارزان‌قیمت می دهیم.
یک مقام مسئول گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳ هزار و ۶۰۲ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به ۱۳ هزار و ۴۶۱ واحد پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات نوسازی بافت فرسوده با نرخ سود صفر درصد خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ