معاون رئیس جمهور ترکیه می‌گوید وضعیت اردوغان بسیار خوب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربای بابونه، به دلیل داشتن خواص بسیاری برای سلامتی بدن، یکی از محبوب‌ترین مربا‌های سنتی در جهان است. با توجه به خواص مربای بابونه، مصرف آن به عنوان یک راه حل طبیعی می‌تواند به بهبود وضعیت سلامت عمومی کمک کند. در ادامه دستور تهیه این مربای خوشمزه و مقوی را برای شما قرار داده ایم.
نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران، گفت: رئیس شورای شهر در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت کنند.
اگر مدفوع تان کوچک، سفت و گلوله گلوله بود، احتمالاً دچار یبوست یا کاهش تعداد دفعات مدفوع کردن شده اید. این اتفاق معمولاً به دلیل کمبود فیبر در رژیم غذایی رخ می‌دهد. دیگر عوامل تأثیرگذار در این مسأله میزان مصرف آب و تحرک فیزیکی است. به علاوه، یبوست می‌تواند بر اثر مصرف برخی دارو‌ها یا برخی مشکلات پزشکی رخ دهد که عملکرد روده‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند.
این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم...
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به شایعات درباره وجود شخصیت بدل و وضعیت سلامتی «ولادیمیر پوتین» واکنش داد.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: وضعیت بهبودی علی کشفیا، رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان خوب است و امیدواریم هرچه سریعتر سلامتی کامل به دست آورد.
یکی از راه‌های آگاهی از سلامت بدن و وضعیت جسمانی نرمال اندازه‌گیری ادرار و رنگ آن است. از آنجا که هیدراتاسیون روی بسیاری از عمل‌کردهای بدن تأثیر دارد، بهتر است رنگ ادرار خود را به صورت روزانه مد نظر داشته باشید.
رسانه های سودانی اعلام کرد که عمر البشر رئیس جمهور سابق سودان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده و وضعیت سلامتی او بسیار وخیم است.
توران و آذر، ۲ توله یوزی که حدود دو ماه پیش توسط یک چوپان در توران پیدا شدند، در سلامت کامل هستند.
جدی گرفتن برخی از تغییرات در وضعیت جسمانی آقایان، می‌تواند آن‌ها را از ابتلا به بیماری‌های خطرناک دور نگه دارد.
«مهرداد پیرفلک» توضیحاتی درباره وضعیت جسمی و سلامت برادرش «میثم پیرفلک» پدر «کیان پیرفلک» در اینستاگرام منتشر کرده است.
محمد کامفیروزی برادر محمدعلی کامفیروزی نوشت: بیش از یک هفته است که اجازه تماس تلفنی به برادرم داده نشده، ضمن اینکه او از ابتدای دستگیری (۱۷ روز) امکان ملاقات با خانواده و وکلا را نداشته است. قطع تماس تلفنی، در حالی که او تأکید کرده بود هفته‌ای دوبار تماس خواهد داشت و عدم انجام ملاقات حضوری، خانواده را نگران سلامتی او کرده است.
بیماری پله و وضعیت کنونی او باعث شد تا روماریو سالها کدورت خود با این اسطوره را کنار بگذارد.
در پی تشدید همه‌گیری کرونا در چین و ابتلا و بستری شدن سفیر و ۶ تن از همکاران سفارت ایران، وزیر امور خارجه در تماس با سفیر کشورمان، وضعیت سلامت او و همکارانش جویا شد.
به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی آخرین نخست‌وزیر ایران، خبرگزاری دولت (‌ایرنا) ار پی‌گیری‌ خبرنگار سیاسی خود خبر و گزارش داد: "او برای چکاپ معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است".
رئیس‌جمهور با ۲ جانباز مدافع امنیت پاکدشتی اغتشاشات اخیر به صورت تلفنی گفتگو کرد و در جریان وضعیت سلامتی آن‌ها قرار گرفت.
پرفسور فرهود از سالم‌بودن وضعیت جسمانی خود خبر داد.
علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال می گوید که به دلیل وضعیت سلامتی خود، نیازمند پیوند کلیه است.
یاسین سلمانی بار دیگر در روزهایی که به اوج آمادگی رسیده و شانس حضور در جام جهانی را داشت با مصدومیتی که در دیدار برابر تراکتور با آن مواجه شد وضعیت مبهمی پیدا کرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر همچنین تاکید کرد: سلامتی، ایمنی و امنیت زندانیان در درجه بالای اهمیت برای سازمان زندان‌ها قرار دارد.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درباره مسائل ایران دانست.
لیز تراس با انتشار پیامی در توئیتر نسبت به وضعیت سلامتی ملکه انگلیس ابراز نگرانی کرد و نوشت که در این شرایط فکر مردم کشور با او و خانواده سلطنتی است. گزارش ها حاکیست که پرنس چارلز ولیعهد انگلیس و همسرش دقایقی پیش راهی کاخ بالمورال شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ