اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
روزنامه الریاضیة اسامی چهار نفر ار بازیکنان خارجی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
نمایندگان فدراسیون فوتبال کشورمان در مجمع مربوط به امور بانوان فیفا شرکت کردند.
بازنده‌های تنیس جهان در دو دهه اخیر معتقدند که تجربه حضور همزمان سه افسانه در این ورزش ویرانگر بوده‌ است.
به منظور تشریح فعالیت های صورت گرفته در وزارت کار امشب وزیر کار به برنامه صف اول می رود.
به نظر می‌رسد تا قبل از شروع لیگ شاهد حضور چهره‌های خارجی جدید در برخی تیم‌های لیگ برتری باشیم.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی فرآیند چرخه انتخابی تیم ملی مشخص است حضور کمیته فنی در مسابقات بی‌اثر خواهد بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که قهرمانان اوزان دهگانه جام تختی بعد از محک خوردن کشتی خارجی‌شان در یک تورنمنت بین‌المللی، شانس حضور در بازی‌های آسیایی و ایندورگیم را دارند.
معاون گردشگری با اشاره به طرح پیشنهادی به وزارت ارتباطات برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر برای مشاغل گردشگری و گردشگران خارجی، گفت:‌ هنوز ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی داخلی به اندازه‌ای نیست که گردشگران خارجی که موقتا در داخل کشور حضور دارند، از آن‌ها استفاده کنند.
در خاورمیانه جدیدی به سر می‌بریم که نقش آمریکا کم‌رنگ شده و حضور و مداخلات آمریکا در منطقه تضعیف‌شده و کشور‌های منطقه مخصوصا کشور‌های قدرتمند منطقه به‌دنبال تنوع بخشیدن در سیاست خارجی‌شان هستند؛ حتی عربستان و مطمئنا ایران و ترکیه، که باعث شود وابستگی سیاسی امنیتی به آمریکا تا حدود زیادی از بین برود؛ حتی برای متحدینی مانند عربستان. این امری است که برای سیاست‌های راهبردی تهران خیلی پراهمیت است.
مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینیوم در تمرین امروز این تیم حضور یافتند.
حضور کریستیانو رونالدو در عربستان زنگ خطری جدی برای ساختار ورزش ایران است.
سرمربی جدید تراکتور با سبک جدید خود به دنبال این است تا با سبکی که در پیش گرفته، حضوری متفاوت نسبت به خارجی‌های قبلی رقم بزند.
3 بازیکن خارجی استقلال طبق برنامه قبلی در ایران حضور یافتند و کار خود را شروع کردند.
پرسپولیس اینبار نگرانی بزرگی بابت عدم حضور بازیکنان خارجی‌اش نداشت و هر سه بازیکن این تیم طبق زمان بندی در تهران و تمرینات حاضر شدند.
تا امروز حضور دو قهرمان المپیک و 3 قهرمان جهان به عنوان خارجی‌های 4 تیم صعود کننده، در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شده است.
امیر قلعه‌نویی در حالی ترکیب مورد نظرش برای جدال با استقلال را اعلام کرده که از دو مهاجم خارجی‌اش مقابل این تیم استفاده می‌کند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حضور بازیکنان حاضر تاثیرگذار در لیست پرسپولیس گفت: این تیم توانایی بازگردادندن جام قهرمانی لیگ برتر به ویترین افتخارات خود را دارد.
خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در نقاط مختلف کشور
سد باروق قتلگاه ۳ پسر نوجوان شد
تمرینات امروز (شنبه) استقلال در حالی پیگیری خواهد شد که 2 بازیکن خارجی استقلال در این تمرین حضور خواهند داشت.کوین یامگا و عزیزبک آمانوف در اولین جلسه تمرینی باشگاه استقلال در فصل جدید حاضر شدند.
بازیکن گابنی پس از این که به دلیل قانون جذب خارجی‌ها نتوانست در لیگ بیست و بکم برای گل‌گهر به میدان برود، به صورت قرضی به استقلال تاجیکستان پیوست تا با حضور در لیگ قهرمانان آسیا، حضورش در ایران را قانونی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ