بازیکنان مصدوم استقلال به زودی می توانند به تمرینات بازگشته و در دسترس ساپینتو باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس فردا سه شنبه ۲۴ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بورس فردا یکشنبه ۲۲ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
امروز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر دادند.
امروز مطالبی همچون چگونه یک پرتفوی خوب بچینیم؟ ، شرایط نامناسب در بانک سینا | سپرده گذاری ها پرید؟، تحلیل تکنیکالی نماد فخوز | فخوز برای خرید مناسب است؟، کدام نمادهای بورسی با تقاضا همراه خواهند بود؟، اخبار مهم برای بورس فردا ۷ مرداد | نرخ خوراک کاهش می‌یابد، سهام پیرمردی چه زمانی وارد پرتفو می شود؟!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
درحال حاضر اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ، طارمی را با دقت در نظر دارد و بایستی دید که چه سرنوشتی در انتظار طارمی خواهد بود.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
اوضاع رسانه‌های اجتماعی چندان خوب نیست و همه‌چیز دربارۀ شیوۀ فعالیت آن‌ها ناگهان مورد بحث و تردید قرار گرفته است. منتقدان مدام از این می‌گویند که رسانه‌های اجتماعی حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کنند و اطلاعاتشان را به شرکت‌های دیگر می‌فروشند. یا اینکه با ترفندهای الگوریتمی اخبار را دستکاری می‌کنند و بین مردم تفرقه می‌اندازند و دموکراسی را تضعیف می‌کنند. اگر این رفتارهای رسانه‌های اجتماعی نادرست هستند پس آن‌ها باید چه کنند؟ چه خبرهایی را باید منتشر کنند؟ الگوی کسب‌و‌کارشان باید چگونه باشد؟ اصلاً نقش اجتماعی‌شان باید چه باشد؟ پاسخ این پرسش‌ها را باید در مفهوم «حوزۀ عمومیِ» یورگن هابرماس، فیلسوف آلمانی، یافت؛ آنجا که می‌گوید تاریخ حوزۀ عمومیِ جهان غرب ریشه در یک سنت خاص دارد: کافه‌های قدیم اروپا.
تیم‌ملی جوانان درحالی برای حضور در رقابت‌های حساس قهرمانی آسیا آماده می‌شود که برخلاف اخباری که منتشر می‌شود، اوضاع این تیم اصلا مساعد نیست.
سرمربی چادرملو اردکان بعد از حذف مقابل هوادار به انتقاد از رفتار ساکت الهامی پرداخت.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: بر اساس اخبار واصله از اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان و گزارش‌های کارشناسان، حال توله‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود و یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو داریم.
امروز جام جهانی اوج هیجان را به هواداران هدیه می‌دهد؛ کرواسی-برزیل و آرژانتین-هلند نبردهایی هستند که دو تیم خوب را به خانه می‌فرستند.
حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است وی به زودی مرخص خواهد شد.
جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشاتی داریم که بعضی از اشخاص از جریان معاند از قبل در بیمارستان حضور داشتند و دنبال این بودند که اتفاقی پیش بیایید و کار خود را شروع کنند، گفت: سرعت عمل ما در نشر اخبار صادقانه در اولین لحظات خیلی تاثیرگذار بود و چه خوب میشد اگر این اتفاق می‌افتاد. عقب افتادن ما در پخش اخبار صدق باعث سردرگمی مردم شد و کسی نبود که اطمینان‌سازی کند.
ایران چه زمانی با اخبار خوب و تصاویر مناسب از جاذبه های گردشگری سرتیتر اخبار رسانه های جهان می‌شود؟ این سوال فعالان گردشگری همزمان با روز جهانی گردشگری و درگیری‌های اخیر است.
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
طبق اخبار رسیده، رضایی در حال حاضر سه پیشنهاد لیگ برتری خوب دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ