سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که شرایط این تیم برای شروع فصل جدید فوتبال کشور اصلا خوب نیست گفت: در طول عمرم یاد ندارم استقلال شرایطی به این سختی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان یکی از دغدغه های اصلی استقلال و سپاهان محسوب می شود.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
با دشنام، خط و نشان کشیدن و بگیر و ببند مسأله نه تنها حل نمی شود، بلکه کلاف پیچ اندر پیچ می شود. جامعه ای با فرهنگ ایران که صدها هزار شهید برای حاکمیت اسلام و دفاع از استقلال و صیانت از هویت خود داده است نباید شاهد « فرهنگ برهنگی» باشد. این زیبنده جامعه ما نیست و ایمان دارم زنان و دختران عفیف و پاکدامن ایرانی خودشان پیشگام برای اصلاح وضع کنونی خواهند شد، اگر تندروی ها مانع نشود.
وضعیت سه بازیکن مصدوم استقلال برابر دیدار برابر نفت مسجد سلیمان مشخص شد.
چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت شانس اندکی برای حضور در هفته هفدهم برابر ملوان دارند.
تیم فوتبال استقلال که برای دیدار با مس رفسنجان تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت، با تکرار این اتفاق تلخ برای بازی با تراکتور مواجه شده است.
کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت چند بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرد.
وضعیت مصدومان استقلال برای دیدار برابر نفت آبادان مشخص شد.
بررسی‌های میدانی از معابر و میادین اصلی شهر حاکی از وضعیت عادی و به‌دور از آشوب شهر تهران دارد و پروژه نخ نما و شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» با پاسخ منفی قاطع مردم مواجه شده است.
به نظر نمی رسد، ریکاردو ساپینتو برای دربی نیاز به تغییر در خط دفاعی استقلال داشته باشد.
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
معاون باشگاه استقلال با بیان اینکه برای اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته نخواهد شد، گفت: در اسرع وقت مطالبات استراماچونی توسط باشگاه پرداخت خواهد شد.
دو بازیکن استقلال برای دیدار هفته هشتم برابر فولاد با مصدومیت مواجه هستند که مصدومیت مهاجم این تیم برای آینده نامشخص است.
مهاجم استقلال فعلا در تمرینات گروهی این تیم حضور ندارد و وضعیتش برای بازی با گل‌گهر نامشخص است.
آخرین گزارش‌ها از روند درمانی نیک نفس حکایت از این دارد که هافبک استقلال به بازی پنجشنبه برابر مس نمی‌رسد، اما می‌تواند از ۲ الی سه روز دیگر، به تمرینات تیمی شاگردان «ریکاردو ساپینتو» اضافه شود.
باشگاه استقلال اعلام کرد که مشکلی بابت ثبت قرارداد سیاوش یزدانی وجود نداشته است.
امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که در بلژیک به سر می‌برد همچنان شرایط بازی برای تیم شارلوا را پیدا نکرده است.
امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که در بلژیک به سر می‌برد همچنان شرایط بازی برای تیم شارلوا را پیدا نکرده است.
سرمربی استقلال از وضعیت بازیکنانش راضی است و این را می‌شود از تصاویر منتشر شده از او به خوبی فهمید.
سرمربی استقلال از وضعیت بازیکنانش راضی است و این را می‌شود از تصاویر منتشر شده از او به خوبی فهمید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ