عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از درخواست نمایندگان برای اعزام تیمی جهت بررسی دقیق ابعاد وقایع رخ داده در این استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظواهر امر نشان می‌دهد که لطیفی به‌رغم صدور این رای و حتی در صورت تاییدش در سازمان اداری و استخدامی ماندنی است و دولت این دوئل را از قوه قضاییه برده است. اما سازمان تحت مدیریت لطیفی از سایه امنش بیرون آمده و پس از این بیشتر زیر ذره‌بین افکار عمومی، مجلس و نهاد‌های نظارتی خواهد بود. احتمالا استخدام‌های بی‌رویه و مجوز‌های استخدامی تیم لطیفی در کنار تعارض منافع شکل گرفته در حوزه کانون‌های ارزیابی و فعالیت‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و موشکافی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
شهربانو منصوریان می گوید شرایط کمپ تیم های ملی ووشو برای جوانانی که تازه وارد تیم ملی شده اند، مناسب نیست.
مسئولان پالایشگاه نفت آبادان و نمایندگان مجلس شهر آبادان به دنبال تعیین و تکلیف زودهنگام هیئت مدیره صنعت نفت هستند.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همان تیمی دولت قبل در تنظیم بودجه همچنان در این دولت مغزافزار را در اختیار دارد و تا وقتی دستگاه برنامه‌ریزی اصلاح نشود خروجی‌های سیستم نیز تغییر نمی‌کند.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه‌های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
احسان قاضی زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نظر خود در مورد اینکه مربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی تا دو هفته دیگر اعلام خواهد کرد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: در اولین فرصت تیم اقتصادی دولت به ویژه مسئولان بانک مرکزی به مجلس می‌آیند تا پاسخگوی علت افزایش نرخ ارز باشند.
بیش از ۱۷۰نماینده مجلس حمایت خود را از وزیر ورزش وتیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کردند.
عبدی: کافی است که فرآیند انتخاب تیم ملی را با تیم مجلس موجود مقایسه کنید تا معلوم شود تفاوت کارایی این دو تیم در اجرای وظایف و نمایندگی مردم چقدر متفاوت است؟ همین که تیم ملی فوتبال مبرا از پایگاه‌های انتسابی سیاسی است معیار خوبی برای فهم ماجراست. اگر روزی کسی در سیاست و مجلس و براساس کوشش خود مثل دروازه‌بان کنونی تیم ملی بالا بیاید، آن روز تیم سیاست هم ملی می‌شود.
محمدباقر قالیباف در ارتباط ویدیویی با اردوی تیم ملی کشورمان در قطر از تلاش بازیکنان تیم ملی و کادر فنی در بازی با ولز تقدیر کرد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از جام جهانی در بودجه امسال به فدراسیون فوتبال اختصاص داد تا عوامل مختلف به تقویت تیم ملی کمک کنند.
قرار است با حمایت مجلس شورای اسلامی تعداد پروازها به قطر افزایش پیدا کند.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مجلس حمایت بودجه‌ای خوبی از فوتبال کرده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به جزئیات اتفاقات شب گذشته زندان اوین و نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر، مقرر شد هیئتی از کمیسیون امنیت ملی برای بازدید از این زندان اعزام شود.
علیرضا ورناصری به وزیر ورزش و جوانان به خاطر بر بررسی اعتراضات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد وقایع بازی این تیم با پرسپولیس و احقاق حق ضایع شده این تیم، تذکر داد.
کوهساری در انتقاد به عملکرد رئیس جمهور گفت: به فکر تغییر تیم اقتصادی خود باشید، با این تیم به جایی نخواهید رسید.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای مطمئن باشد که مجلس و ملت در کنار آنها هستند و نخبگان، دانشمندان و خانواده معظم شهدا نیز از آنها تشکر می کنند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیامی خطاب به دو تن از نمایندگان مجلس و اعضای مجمع فدراسیون فوتبال ایران را در صفحه شخصی خودشان در اینستاگرام منتشر کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ