مسئولان پالایشگاه نفت آبادان و نمایندگان مجلس شهر آبادان به دنبال تعیین و تکلیف زودهنگام هیئت مدیره صنعت نفت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده‌ها با اشاره به قانون «دوام» گفت: قانون حکمرانی داده به موضوع تکالیف و الزامات نهادها و سازمان های دولتی می‌پردازد.
سرمربی جوان استقلال امیدوار است که پس از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت باشگاه، بازیکنان مورد نظر او جذب شوند.
خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید.
باشگاه النصر برای انتخاب سرمربی فصل آینده خود در انتظار تعیین تکلیف مدیریت باشگاه است.
تکلیف مدیریت باشگاه استقلال این هفته مشخص خواهد شد با این حال هنوز مدیریت هیچ فردی در استقلال قطعی نشده است.
سران قوا با تمدید یکساله اختیارات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف برخی موسسات مالی و اختیارات این بانک برای مدیریت نوسانات بازار ارز موافقت کردند.
سران قوا با تمدید یکساله اختیارات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف برخی موسسات مالی و اختیارات این بانک برای مدیریت نوسانات بازار ارز موافقت کردند.
معاون وزیر نیرو گفت: امسال وزارت نیرو بر اساس تکلیف قانونی، اقدامات وسیعی را در راستای کنترل برداشت آب از چاه‌های کشاورزی با نصب کنتورهای برقی بر روی این چاه‌ها آغاز خواهد کرد.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که نه تکلیف محل دپوی پسماند (موقت یا دایمی) مشخص است، نه احداث زباله‌سوز یا جایگزین آن، نه تصفیه‌خانه شیرابه و نه تناسبی بین زباله تولیدی و توان کارخانه بازیافت وجود دارد! مضاف بر اینکه هنوز ظرفیت دقیق کارخانه بازیافت مشخص نیست. ما حتی نمی‌دانیم تا تعیین تکلیف برای این موضوعات چه برنامه‌ای تدوین شده است!
مدیری که به تازگی از سمت خود در فدراسیون فوتبال برکنار شده بود باوجود تشریفاتی بودن پست جدید خود به دنبال گرفتن یک اتاق در این فدراسیون بوده است!
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان سال آینده تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران را تعیین تکلیف می‌کنیم.
تاجیک با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته تا این دوره از مدیریت شهری موضوع احداث آرامستان‌های جدید تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: نخستین آرامستان در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. ظرفیت دفن اموات در بهشت زهرا (ع) نیز با دفن روزانه تا ۳ سال آینده به اتمام می‌رسد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از تغییر و تحولات مدیریتی سعی دارد با اجرای دقیق و عادلانه چرخه انتخابی، تکلیف ملی‌پوشان اصلی را در سه ماه ابتدایی سال آینده مشخص کند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از تغییر و تحولات مدیریتی سعی دارد با اجرای دقیق و عادلانه چرخه انتخابی، تکلیف ملی‌پوشان اصلی را در سه ماه ابتدایی سال آینده مشخص کند.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: وقتی زخمی باز باشد، پیش آمدن چنین مشکلاتی عجیب نیست. مدیریت کشور باید با حساسیت بیشتری پیگیر مطالبات اجتماعی زنان باشد و این مطالبات را روی میز حکمرانی قرار دهد.
اضافه شدن ابزار تکلیف دهی، سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و مدیریت محتوا از قابلیت‌های ویژه نسخه جدید شبکه آموزشی شاد است.
به رغم گذشت یک سال از آغاز دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری تهران به‌عنوان متولی مدیریت ام‌القرای جهان اسلام در حوزه وظایف ۱۰ گانه خود در قانون در حوزه عفاف و حجاب توفیق چندانی نداشته است.
شهردار تهران گفت: تکلیف اول این است که شهر را مناسب سازی کنیم چرا که شهر ما برای استفاده این عزیزان مناسب نیست.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی نظام‌ مهندسی محیط زیست خبرداد.
نمیتوانم از یاد ببرم همین چند وقت پیش، هرگاه مذاکرات به نقطه مطلوب می‌رسید، اقلیتی در داخل کشور را، غم و غصه فرا می‌گرفت. وحشت داشتند از اینکه برجام به ثمر برسد و نتایج طبیعی بر آمده از این توافق بر انتخابات ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. . در چهارشنبه‌ای که تکلیف انتخابات آمریکا در حال روشن‌شدن بود؛ در جلسه‌ای رسمی، فردی بعد ازتماس با همکارانش با چشمانی پر از برق شادی وارد شد و گفت که در دو ایالت آمریکا توازن به نفع ترامپ در حال شکل‌گیری است و از آن‌سو تعمق افرادی از دولت را با نگاهی دور اندیشانه می‌دیدم که در مقابل تحریم باید کشور را مدیریت می‌کردند. این فرق آدم‌ها و مشرب هاست.
فعلا، فاطمی امین ماندنی شد . اما این استیضاح کم نظیر ، متن و حاشیه هایی داشت که توجه افکار عمومی را جلب کرد و البته این سوال همچنان باقی است که با ابقای وزیر صمت ، تکلیف مشکلات مدیریتی حوزه تحت پوشش او چه می شود؟
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ