تاخیر ١۵ ساعته پرواز هواپیمایی معراج به سمت تهران باعث درگیری میان برخی مسافران و کادر عراقی فرودگاه شد که بنابر گفته برخی مسافران تعدادی از آنان دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قلاده خرس در پرواز دبی - بغداد از قفس بار هواپیما خارج شد و باعث تاخیر در پرواز شد. منبع: ایسنا
آزمایش میزان اثرگذاری اسپری ضد پشه در محفظه حشرات را ببینید.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
در آستانۀ روز عرفه، حضور تعداد زیاد زائران کربلا باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است. معاون امنیتی وزارت کشور گفت:مشکل ازدحام در مرز مهران حل شده؛ قطع اینترنتِ طرف عراقی موجب کندی تردد بود.حدود ۲۵ هزار زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا عازم عراق شدند.
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
علیرضا پناهیان گفت: «ما در حال ساختن کشتی نوح هستیم! ممکن است اقداماتی که امروز انجام می‌شود تاثیر کوتاه مدت نداشته باشد ولی در آینده مشخص خواهد شد».
با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی هواداران فوتبال در اروپا از اینکه پخش زنده فوتبال در این قاره با تاخیر همراه است شگفت‌زده شده‌اند.
مسافران 18 ساعت است که در هواپیما حضور دارند و با تنگی نفس مواجه شده اند اما هواپیما هنوز پرواز نکرده است. در این ویدیو عصبانیت مسافر این پرواز در یک ایرلاین آمریکایی را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
نصیر مزروی درباره علاقه خود به سوره الضحی گفت: این سوره را دوست دارم، زیرا در دوران سختی بر پیامبر نازل شد که در آن بر اثر تاخیر وحى ناراحت بودند.
دکتر سورن امین زاده، متخصص چشم می‌گوید: روزه داری و کم آبی روی سلامت چشم تاثیر منفی ندارد و نهایتا می‌تواند کمی خشکی ایجاد کند که با استفاده از قطره‌های اشک مصنوعی قابل رفع است. اما مبتلایان به دیابت که بیماری شان به چشم هایشان سرایت کرده بدلیل افزایش عوارض ناشی از دیابت بدنبال روزه داری و تاثیر ثانویه آن بر چشم‌ها نباید روزه بگیرند.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
ریزش باران سمی در اوهایو منجر به پوسته شدن رنگ روی خودرو‌های این منطقه شده است.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
طبق گزارش‌ها، مسافری که روی صندلی ۳۷ C نشسته بود، از قرار دادن پشتی صندلی خود به حالت عمودی پیش از بلند شدن امتناع کرد و پس از آن مسافر دیگر از او شکایت کرد. کاپیتان سپس توسط خدمه مطلع شد، زیرا پرواز برای مدت کوتاهی با تاخیر مواجه بود. پس از آن، مسافر که صندلی ۴۱ C با مداخله همسفران، شروع به سیلی زدن به مسافری کرد که صندلی خود را به حالت عمودی درنیاورده بود.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: اساسا متن توافق بر اساس مذاکراتی که میان طرفین صورت گرفته است، آماده جمع بندی است و تعلل طرف آمریکایی باعث این شده که توافق جمع بندی نشود./ اقدامات غیر سازنده آمریکا منجر به تاخیر در توافق شده است.
مقامات فرودگاهی لندن: تاخیر و تعلیق پروازها به دلیل یخ زدایی از زمین و هواپیماها صورت گرفته و ایمنی مسافران و سرنشینان آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
تا ساعتی دیگر بازی دوم تیم ملی ایران در جام جهانی آغاز می‌شود و هواداران تیم برای حمایت از تیم ملی در مسیر ورزشگاه قرار دارند.
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در مراسم گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی درخصوص انصراف از انتخابات به نفع رئیسی توضیحاتی داد. منبع: خبرگزاری دانشجو
امنیت خودرو‌ها تاثیر بسیار زیادی در بازدارندگی سارقین دارد، اما وضعیت امنیت پراید به گونه‌ای‌ست که سارق همانطور که در این ویدیو می‌بینید، در کمتر از ۳۰ ثانیه به هدف خود می‌رسد.
مدیر روابط عمومی قشم ایر گفت: تعدادی از مسافران پرواز نجف-تهران به دلیل تاخیر در انجام این پرواز اقدام به وارد کردن ضرباتی به هواپیمای قشم‌ایر کرده و به آن خسارت میلیونی وارد کردند.
مسافر پرواز نجف-تهران توسط مهماندار هواپیمایی قشم ایر کتک خورد؛ این اقدام درحالی است که پرواز مذکور با تاخیر ۶ ساعته نجف را به مقصد تهران ترک کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ