خطوط راه آهن آلمان به طور کامل هیدروژنی می‌شود‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، ترافیک شدیدی به علت وجود انبوهی از مسافران رخ داد که باعث توقف چند ساعته خودرو ها شد.
شرکت نوپای فرانسوی سی‌بابلز (SeaBubbles) نخستین سرویس تجاری قایق باله‌دار (هیدروفویل) پرنده را در فرانسه راه اندازی کرده است.
هفته آینده اکثر مناطق کشور نسبتا گرم خواهد بود. دوشنبه و سه‌شنبه آینده نیمه شمالی کشور دمای ۴۰ درجه را و جنوب غرب کشور دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می‌کند.
ابتکار جالب یک جوان چینی برای راه‌اندازی جگرکی سیار را در ویدئو ببینید.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بدون رودربایستی از رانت استخدام پسرش می‌گوید که از لج دیگران فرزندش را جای خوبی استخدام می‌کند.
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت شرکت می‌کند.
این شرکت قصد دارد از استارشیپ برای ارسال افراد و محموله به ماه و در نهایت مریخ استفاده کند. ناسا یک استارشیپ را برای تیم ماهگرد بعدی خود رزرو کرده است و گردشگران ثروتمند در حال رزرو آن و پرواز به ماه هستند.
کاروان ترامپ ظهر دوشنبه به وقت محلی، وی را از اقامتگاهش در مارآ لاگو در فلوریدا به فرودگاه بین المللی پالم بیچ حدود چهار مایلی دورتر از اقامتگاه وی منتقل کرد.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که با کمک راهنما توانسته بود خود را به محل سخنرانی برای گروهی از کارگران برساند، در پایان سخنرانی بدون حضور راهنما دوباره راه را گم کرد. ساعتی قبل میکروفون روشن راهنما نحوه هدایت شدن بایدن را فاش کرده بود.
گشت ارشاد مدیران که زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری راه‌اندازی شده، واکنش‌های زیادی را برانگیخته است.
ویدیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که راه رفتن مردی در استخر شفاف یک برج را به تصویر می‌کشد.
یک زن مسلمان در استرالیا با راه اندازی یک سالن بدنسازی ویژه زنان تلاش کرده تا فضایی امن برای ورزش زنان ایجاد کند.
متخصصان مغز و اعصاب شهر ساری موفق به انجام عمل جراحی جداکردن تومور سر بدون شکافتن جمجمه و از طریق بینی شدند. فوق‌تخصص جراحی مغز و اعصاب: امروزه این عمل را در دنیا از طریق اندوسکوپی با همکاری پزشکان گوش و حلق و بینی انجام می‌دهند که از راه بینی و سینوس اسفنویید انجام می‌شود و تومور تخلیه می‌شود.
واکنش عجیب سجادی به درخواست یک هوادار فوتبال برای راه‌اندازی VAR: از کلمات فارسی استفاده کنید!
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
فضانورد آمریکایی نیکول مان و کویچی واکاتا فضانورد ژاپنی روز جمعه از ایستگاه فضایی بین المللی خارج شدند و کار بر روی نصب دو سکو را به عنوان بخشی از یک آرایه خورشیدی برنامه ریزی شده آغاز کردند. کار آن‌ها نصب براکت‌های پشتیبانی برای پنل‌های خورشیدی کوچکی بود که تابستان امسال راه اندازی می‌شوند. نیکول مان اولین زن بومی آمریکایی در فضا است و از ناسا است و فضانورد ژاپنی از آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن است.
یکی از دانشمندان کشور نیجریه با ساخت نخستین ربات انسان‌نما در نیجریه و آفریقا تاریخ‌ساز شد. انتظار می‌رود رباتی به نام اومیفی پیشرفت‌های پژوهشی جدیدی در زمینه هوش مصنوعی باز کند. طبق گزارش‌ها، این ربات می‌تواند به پنج زبان بومی نیجریه‌ای صحبت کند، چند زبان زنده جهانی را درک کند و به فرمان‌های گفتاری پاسخ دهد. دولت نیجریه اولین اندروید انسان‌نمای آفریقایی اومیفی را برای پیشرفت پژوهش‌های هوش مصنوعی و توسعه فناوری‌های دیجیتال در نیجریه و آفریقا راه‌اندازی کرده است.
پایتخت کره جنوبی اولین مسیر اتوبوس خودران خود را روز جمعه راه اندازی کرد.
رئیس جمهور آمریکا با کمک افرادی که همراهش بودند راه ورود به کاخ سفید را پیدا کرد!
جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا دوباره راه خود را گم کرد.
به دلیل نبود امکانات و ضعف در تامین آب آشامیدنی زائران، در ۲۵ کیلومتری مرز مهران، زائران اربعین از فرط تشنگی مقابل ماشین‌های عبوری را می‌گرفتند و از آن‌ها تقاضای آب می‌کردند.
چینی‌ها به تازگی اولین ریل مغناطیسی معلق را در جهان راه اندازی کرده اند. این ریل که با استفاده از آهنربا‌های دائمی ساخته شده است، می‌تواند یک «قطارآسمان» را برای همیشه و بدون هیچ گونه منبع تغذیه‌ای روی هوا نگه دارد.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ