محمد حسینی می‌گوید کمک داور در لحظه اخراج او به داور اعلام کرد که نباید خطای هند می‌گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشان فداکاری ارتش از سوی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به فرزاد بادپا، خادم فداکار حرم حضرت شاه‌چراغ که در حادثه تروریستی، عامل داعشی را خلع سلاح کرد اهدا شد.این قهرمان ملی در سال ۱۳۸۸ سرباز ارتش بوده و در دوران خدمت سربازی دوره تکاوری را در مرکز آموزش پیاده شیراز طی کرده است. / خبرگزاری دانشجو
ساری، سرمربی لاتزیو از نقل و انتقالات تیمش راضی نیست اما جذب دو بازیکن از لیگ جزیره را رد کرده است‌.
تل آویو سعی دارد موضوع توقف تجاوز به روستای الغجر لبنان را منوط به جمع آوری چادرهای حزب الله در مزارع شبعا کند، اما مسئولان لبنانی معتقدند که هرگز معامله‌ای در این خصوص صورت نخواهد گرفت.
سرپرست باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرد امکان رعایت سقف بودجه قرارداد که خواسته فدراسیون فوتبال است را ندارد.
در درد‌های درون قفسه سینه باید بعضی موارد را در نظر بگیریم مانند اینکه بفهمیم این درد‌ها ناشی از بیماری‌های قلبی است یا خیر. درد قلب به صورتی است که معمولاً سنگینی و فشار و درد مبهمی بیمار را آزار می‌دهد.
اهواز- فعال محیط زیست خوزستان از ثبت نخستین «تلیله سینه راه راه» برای ایران در این استان خبر داد و گفت: گونه‌های پرندگان خوزستان به ۴۰۰ گونه افزایش یافت.
مدیران تاتنهام از همکاری با یولیان ناگلزمان، مربی جوان آلمانی، برای فصل آینده منصرف شدند.
مارک زاکربرگ در اولین حضورش در یک رویداد ورزشی در رشته جوجیتسو به مدال طلا دست یافت.
یک مطالعه جدید از یک عامل خطر احتمالی برای سرطان سینه پرده برداشته است که می‌تواند به پزشکان با دقت بیشتری برای تشخیص این بیماری کمک کند.
لروی سانه، ستاره بایرن، بدون گلزنی آلیانز آرنا را ترک کرد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تجویز اسکن قلب قبل از یک عمل جراحی بزرگ برای اندازه گیری خطرات ممکن است غیر ضروری باشد.
اگرچه جهش‌های ژن BRCA ۱ یا BRCA ۲ با سرطان سینه و تخمدان در زنان جوان‌تر مرتبط است، اما افراد بالای ۵۰ سال هم در معرض خطر بالای سرطان سینه هستند.
سینا اسدبیگی که این هفته گل اول پرسپولیس را زد می‌گوید برای گلزنی مهدی عبدی بیشتر از گل خودش خوشحال شده است
کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، مدال طلای مسابقات کرواسی را به خود اختصاص داد.
هملین در استادیوم سینسیناتی، اوهایو، در حال تکل زدن با گیرنده توپ، تی هیگینز بود که در این هنگام به نظر می‌رسید کلاه هیگینز به سینه هملین برخورد کرد. این بازیکن پس از اینکه ابتدا روی پاهایش ایستاد، سپس به پشت روی زمین افتاد.
سازمان غذا و داروی ایالات متحده T-DXD را در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک درمان برای بیمارانی که سرطان سینه آن‌ها با وجود درمان‌های قبلی با سایر دارو‌های سرطانی به پیشرفت خود ادامه داده بود، تأیید کرد.
بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه تاکید کردند که با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید.
ایران در دو موقعیت متوالی تیرک دروازه ولز را به لرزه درآورد.
معز علی می‌توانست اولین گل تاریخ قطر در جام جهانی را بزند اما...
یکی از بیماری‌های شایعی که می‌تواند بیماری قلبی را تقلید نماید، زخم معده و دوازدهه است. این بیماری می‌تواند علایمی ایجاد نماید که به صورت درد سینه احساس شده و علایم مشابه با بیماری‌های قلبی ایجاد نماید.
آن‌گونه که مخالفان احیای برجام و عادی‌سازی رابطه اقتصادی-سیاسی با کشور‌های غیرشرقی ادعا دارند، تحریم برای کشور ما فرصت نیست، بلکه «فرصتی گرانبها» برای کشورهایی، چون روسیه و چین است تا از این «خوان گسترده» بهره‌مند شوند.
وزیر دفاع آلمان مدعی شد کشورش در خصوص تحویل برخی تسلیحات نظامی به اوکراین محدودیت اعمال می کند.
تیم نفت فرصت این را داشت تا در نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ