اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان سپاهان از رقابت کردن نمی‌ترسد و مصمم به تمرینات خود ادامه می دهد.
پپ گواردیولا از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این ضربه عصبانی است و می‌گوید ستاره نروژی باید پشت توپ می‌ایستاد.
وین رونی،‌ اسطوره منچستریونایتد، تمجید ویژه‌ای از مهاجم نروژی تیم منچسترسیتی داشته و می‌گوید او باید برنده بعدی توپ طلا باشد.
گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس در این بازی تسلط خوبی به توپ داشت و توانست برنده شود.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
موتور گلزنی علی جهانبخش روشن شده است، برای او فرقی ندارد توپ روی زمین باشد یا هوا؛ آن را پیدا می‌کند و به تور دروازه می‌چسباند.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، شب گذشت منجی تیمش شد و با تک گلی که در نیمه دوم بازی با خیرونا زد، سه امتیاز حیاتی را برای تیمش به دست آورد.
مدافع آلومینیوم امیدوار است نیم‌فصل دوم را با پیروزی مقابل هوادار آغاز کنند.
با پیروزی شب گذشته فرانسه برابر انگلیس و راهیابی این تیم به نیمه نهایی جام جهانی، دیدیه دشان خودش تعیین کننده ادامه کار در تیم ملی خواهد بود.
میتوما مهاجم ژاپن توپ را از بیرون به دهانه دروازه اسپانیا فرستاد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ به خارج رفته باشد اما در نهایت این گل مورد تایید قرار گرفت.
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، معتقد است که تنها راه بهبود بازی کیلیان امباپه جدایی از این باشگاه است.
نیکولو بارلا، هافبک اینتر، از صحبتش با روملو لوکاکو پس از گلی که به ثمر رساند پرده برداشت.
به نظر می رسد که دیگر سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر جایزه توپ طلا به پایان رسیده است.
مراسم اهدای توپ طلا امشب (دوشنبه) در پاریس برگزار می‌شود.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که توپ طلای امسال باید به کریم بنزما برسد.
سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شرایط چمن ورزشگاه پاس قوامین ابراز ناراحتی کرد و گفت که در چنین زمین‌هایی باید رو به بازی مستقیم آورد.
سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شرایط چمن ورزشگاه پاس قوامین ابراز ناراحتی کرد و گفت که در چنین زمین‌هایی باید رو به بازی مستقیم آورد.
مربی ویکتوریا پلژن روبرت لواندوفسکی را مهاجمی غیرقابل مهار می داند. به عنوان تیم مقابل فقط باید دعا کنید بدشانسی بیاورد و توپش وارد دروازه نشود.
پس از ارسال جمع‌بندی ایران از پیشنهادات مسئول هماهنگ‌کننده مذاکرات در شامگاه سه‌شنبه، اکنون طرف آمریکایی باید برای اثبات جدیت خود در مذاکرات، تصمیمات سیاسی خود را اتخاذ کند.
ژاوی چند ماه پیش درباره شانس روبرت لواندوفسکی برای رسیدن به توپ طلا صحبت‌هایی کرده بود که امروز با توجه به اینکه ستاره لهستانی بازیکن او است جالب‌تر به نظر می‌رسد.
علی باقری مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پیش از سفر به وین در توئیتی تاکید کرد که «آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل نماید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ