مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، از  سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین مرحله رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی برگزار شد.
حمید مطهری می‌گوید برخی افراد در نساجی به او و مالک این باشگاه خیانت کرده‌اند.
صرف نظر از نتایج استقلال در سه هفته پایانی لیگ برتر و دو هفته پایانی جام حذفی باید گفت عملکرد ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال قابل دفاع بوده است.
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به نتایج بازی های اخیر لیگ برتر ایران گفت:ملوان بزرگوارانه از سپاهان امتیاز گرفت.
محمد سلطانی‌‌مهر می‌گوید بازیکنان ذوب آهن با انگیزه بالایی وارد پنج دیدار باقی‌مانده لیگ برتر خواهند شد تا با جایگاه بهتری فصل را به پایان برسانند.
مهاجم پیکان می‌گوید اعضای این تیم یکدل شده‌اند تا در هفته های پایانی لیگ برتر بهترین نتایج را به دست بیاورند.
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر به دنبال رقم خوردن اتفاقات خوب در بازی‌های آسیایی هستیم، باید شرایط را برای برگزاری دو، سه اردوی خوب در روسیه و بلاروس فراهم کنیم.
ذوب‌ آهن این فصل در مجموع بازی‌های خانگی دو برابر خارج از خانه امتیاز کسب کرده است.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه در پی کسب نتایج آبرومند هستیم.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه درپی کسب نتایج آبرومند هستیم.
مصطفی آقامیرسلیم ، شروع دولت سیزدهم در حوزه دریایی و بندری را خوب توصیف کردو گفت: نتایج اقدامات صورت گرفته طی ۴ تا ۵ سال آینده خود را نشان خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
روزنامه البیان در گزارشی به تمجید از نتایج خوب فرهاد مجیدی با اتحاد کلباء پرداخت.
رودریگو دی‌پُل، هافبک آرژانتین، معتقد است شکست عجیب ۲-۱ برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای آرژانتین در پی داشت.
کی‌روش خیلی خوب می‌دانست در حال پذیرفتن چه سمتی است و با آگاهی و اشتیاق کامل به تیم ملی برگشت
این یک واکسن مبتنی بر دی‌ان‌ای است که بر خلاف سایر واکسن‌ها با اتکا به ساختار دی‌ان‌ای و پروتئین‌هایی که بعد از تزریق ساخته می‌شوند، به جنگ سرطان می‌رود. این نوع واکسن خاصیت پیشگیری ندارد و مانع بروز سرطان در محل اولیه خود نمی‌شود.
نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از دو سوم آمریکایی ها فکر می کنند اقتصاد کنونی خوب نیست و اقتصاد عامل مهمی در انتخاب آنها خواهد بود.
کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: ما در اولین مسابقه باید شنبه مقابل تیم ترکیه قرار بگیریم که کشتی سختی خواهد بود.
در حالی که نساجی بهترین نتایج ممکن را در دیدارهای خانگی‌اش به دست آورده، نفتی‌های آبادان نتایجی کاملا ناامیدکنندای را در آبادان ثبت کرده‌اند.
سرمربی ملوان پس از پنجمین شکست این تیم در لیگ برتر، ابراز شرمندگی کرد.
بازی‌های هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ایران، با پیروزی تیم شهرداری گرگان پیگیری شد.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
نماینده وزن 90 کیلوگرم تیم ملی جودو گفت:‌ مقابل تیم‌های خوب دنیا توانستیم بجنگیم و مدال برنز تیمی را از چنگ حریفان‌مان در بیاوریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ