حمید مطهری می‌گوید برخی افراد در نساجی به او و مالک این باشگاه خیانت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من نمی‌توانم قول دهم اما حدس من این است که به احتمال خیلی زیاد تا شنبه بعد از ظهر نتایج اعلام شود.
مربی جدید نساجی مازندران امیدوار است نتایج خوبی برای خوشحالی هواداران این تیم در فصل جدید کسب کنند.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
اونای امری، سرمربی اسپانیایی استون‌ویلا، که با این تیم نتایج درخشانی گرفته است در مصاحبه‌ای با روزنامه آاس درباره شرایط خود و آینده‌اش صحبت کرد.
رونالد کومان معتقد است در بارسا به او فرصت کافی ندادند و با این بازیکنان، او نیز همین نتایج ژاوی را کسب می‌کرد.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
ایراندوست: من را به خاطر یک رای به کاندید مورد نظر خودشان کنار گذاشتند، کاش می‌گفتند به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد فنی تو را نمی‌خواهیم.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 مقابل تاتنهام در دربی لندن در کنفرانس خبری گفت که نتایج چلسی قابل قبول نیست و او مسئولیت شرایط بد تیمش را می‌پذیرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید نتایج ضعیف این تیم باعث شده که او تهدیدهایی خطاب به خودش و فرزندانش دریافت کند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل تاتنهام می‌گوید مالکان باشگاه از نتایج ضعیف تیم عصبانی هستند ولی همچنان از او حمایت می‌کنند.
ملی‌پوش تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: هدف اصلی من جبران نتایج گذشته و همچنین کسب بهترین عناوین در رقابتهای جهانی و مدال ارزشمند المپیک است.
رضا عنایتی تمایلی به صحبت در مورد مسائل مالی تیمش پیش از بازی دشوار برابر استقلال نشان نداد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی با منچسترسیتی گفت بعد از کسب نتایج ضعیف انتقادها طبیعی است ولی مربیان مطرح فوتبال از جمله گواردیولا برای او و تیمش احترام قائلند.
دیه‌گو سیمئونه دلخوری هواداران اتلتیکو از نتایج تیم در لیگ قهرمانان را درک می کند و وعده جبران داد.
کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: از آمادگی خوبی برخورداریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.
حمیدرضا گرشاسبی پس از شکست فولاد برابر نساجی، ضمن حمایت از جواد نکونام، از نتایج این تیم گلایه کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم هر اتفاقی رقم خورد برای من است. من جوابگوی نتایج تیم هستم. امیدوارم این تیم در آینده به موفقیت‌های خودش برسد.
نخست‌وزیر سوئد گفت: نتایج انتخابات واضح است. من استعفای خود را اعلام می‌کنم و مهم این است که سوئد از دولت جدیدی برخوردار شود.
وزیر ورزش: من مسوول نتایج تیم ملی با کی‌روش نیستم
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
رئیس فدراسیون تکواندو با بیان این که نتایج این رشته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی حتی بهتر از کشتی بود، گفت: کار سخت و فشرده‌ای در تکواندو داشتیم.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود از هواداران بایرن مونیخ به دلیل شکل جدایی‌اش عذرخواهی کرد و گفت که اطمینان دارد بایرن بدون او هم بهترین نتایج را خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ