محمد سلطانی‌‌مهر می‌گوید بازیکنان ذوب آهن با انگیزه بالایی وارد پنج دیدار باقی‌مانده لیگ برتر خواهند شد تا با جایگاه بهتری فصل را به پایان برسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
موضوع کمبود برق، گزاره مهم دیگری بود که دلیل این تعطیلات عنوان شد. این گزاره با توجه به اینکه اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌ها قادر به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های انرژی نبوده، جدی‌تر گسترش پیدا کرد. اما سخنگوی شرکت دولتی برق ایران، با تکذیب اینکه تعطیلی به دلیل کمبود برق بوده است، اعلام کرد: «نیروگاه‌های کشور ظرفیت کافی دارند.» ساعاتی پس از این تکذیبیه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم هم با انتشار پستی در توییتر نوشت: «باتوجه به گرمای بی‌سابقه، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی سراسری موافقت کرده است.»
باتوجه به اسکواد این فصل پرسپولیس، انتظار می‌رود وحید امیری در خط حمله بازی کند.
سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانکها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا(۱۱ و ۱۲ مرداد) تعطیل خواهد بود. باتوجه به تعطیلی بورس برگزاری مجامع و عرضه اولیه فردا چه خواهند شد؟
باتوجه به تعطیلی رسمی پایتخت، طرح ترافیک در تهران فردا ۱۱ مرداد اجرا نمی‌شود.
زلقی گفت: باتوجه به اینکه تخلفات انجام شده در حوزه پروژه‌های واگذار شده به برخی از پیمانکاران بوده است، اقدامات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با موضوع در دست اقدام است.
باتوجه به اینکه ملوان دیرتر از سایر تیمها پیش فصل خود را آغاز کرده، تمرینات بدنسازی آنها همچنان ادامه دارد.
باتوجه به میزبانی ترکیه از مسابقات نوجوانان جهان، اتحادیه جهانی بر این باور است که شاید این تیم بتواند برای مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دردسرساز شود.
تعیین سن لِتی باتوجه به دندان‌های او صورت گرفته است. دندان‌های یافت شده شامل چهار دندان دائمی بدون ساییدگی و دو دندان شیری سایش‌یافته می‌شود. رشد و ساییدگی دندان‌ها نشان از آن دارد که این کودک در سنی بوده است که نخستین دندان‌های آسیای دائمی او در حال رویش بودند. در یک کودک انسان، این مربوط به چهار تا شش‌سالگی می‌شود.
باتوجه به همه شواهد بحث توافق پورتو، طارمی و میلان رو به اتمام است
باتوجه به بارش‌های رگباری، اطراف سنگ‌ها سست شده و احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی متصور است.
باتوجه به اینکه وضعیت ویزای بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نامشخص است، سرمربی ایران به سه بازیکن آماده باش داده است.
هدف کلی ایران می‌تواند حداقلی از تنش‌زدایی با امریکا به موازات تنش‌زدایی با عربستان و دسترسی به منابع ارزی بیشتر باتوجه به شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور باشد. محیط منطقه‌ای نیز امروز برای این توافق ضمنی مساعد است. تفاهم حاصله با عربستان می‌تواند به «تفاهم» مدنظر با امریکا کمک کند. مواضع اسراییل نیز که بر سیاست داخلی امریکا تاثیر دارد، تاکنون ضدونقیض بوده است. برمبنای گزارش‌های خبری، «توافق نامکتوب» قرار است شامل طیفی از موضوعات شود.
باتوجه به مصدومیت کامران قاسم‌پور به نظر می‌رسد او مسابقات جهانی را از دست داده است. با این حال امروز پزشک معالجه‌اش نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.
باتوجه به آغاز فصل گرما وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه‌ای برای صنایع تنظیم کردند تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف برق صنایع از بروز خاموشی‌های در بخش خانگی جلوگیری کند. عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، نیز در همین زمینه به تابناک گفت: فولاد مبارکه برای تامین برق خود نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی را وارد مدار کرده است تا از این طریق به تامین برق کشور کمک کند.
مصرف سرانه هر فرد ۳۷ تا ۴۰ کیلوگرم برنج است که باتوجه به آمار جمعیت سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج نیاز بوده که باید یک میلیون تن برنج وارد شود.
توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.
انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.
حق شناس گفت: قوانین می‌گوید دستمزد کارکنان دولت باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند، اما وقتی کمتر از این نرخ افزایش دارد، مفهومش این است که قدرت خرید کارکنان دولت در سال آینده نه تنها جبران نمی‌شود، بلکه حدود ۵۰ درصد هم کاهش پیدا می‌کند. بنابراین وقتی نه تنها افزایش حقوقی درکار نیست و حدود ۵۰ درصد هم کاهش دارد، اثر غیرمستقیمش این است که بخشی از کارکنان دولت زیر خط فقر می‌روند.
نماینده حقوقی پارک ملی گلستان درباره پرونده این محیط‌بان شهید گفت: متخلفین این پرونده ۴ نفر بودند که از بین این ۴ نفر، نفر اول اسلحه کلاشینکف داشت و اسلحه ساچمه‌زنی نداشت و باتوجه به اینکه شهید باشقره توسط گلوله ساچمه‌زنی به شهادت رسیده بود، این شخص همان ابتدا رفع اتهام شد. نفر دوم گفت که اصلاً اسلحه‌ای نداشته و لاش‌کِش بوده است. از این ۴ نفر (ح. الف) و (ع. ب) باقی ماندند که متهم به قتل محیط‌بان بودند. زمان تیراندازی این ۲ نفر پشت سرهم راه می‌رفتند، هر ۲، اسلحه ساچمه‌زنی داشته و نوع گلوله‌ها نیز یکی بوده است.
عباس‌زاده مشکینی با بیان این‌که به اعتقاد من باتوجه به تجربیات سال ۸۸ و تجربه چند سال اخیر، در این دوره مسائل کم‌هزینه‌تر مدیریت می‌شود، اظهار داشت: مهم این است که مسائل خوب ریشه‌یابی شود و ما ریشه‌های اصلی را پیدا کنیم، معتقدم نباید اینطور باشد که با معلول برخورد نشود.
عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس گفت: بنده اعلام کردم که باتوجه به اینکه ایشان به خاطر عمل جراحی که سال ۸۶ در بیمارستان میلاد روی مغزشان انجام شده، مصرف دارو داشته‌اند، گفتم که احتمالا دلیل خونریزی مصرف این دارو‌ها بوده است. این نظر خودم بود نه پزشکی قانونی. چراکه من جایی خواندم و از پزشکان هم سوال پرسیدم که گفتند، می‌تواند به این علت باشد. من نه تایید کردم و نه رد کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ