صرف نظر از نتایج استقلال در سه هفته پایانی لیگ برتر و دو هفته پایانی جام حذفی باید گفت عملکرد ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال قابل دفاع بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال این دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ را از بهترین دوره ها دانست.
داور بین‌المللی فوتبال ایران نسبت به پایین بودن دستمزد فعالان این عرصه در ایران گلایه کرد و آن را نسبت به فضاهای بین‌المللی ناچیز دانست.
میزان دستمزدی که باشگاه بارسلونا می‌پردازد به حدود 530 میلیون یورو در سال کاهش پیدا کرده اما باشگاه قصد دارد آن را به 450 میلیون یورو برساند.
رکابزن ۴۸ ساله ایران پس از بازگشت به تیم ملی با انتقاد از کارشکنی برخی از اهالی این رشته و تبعات برخی از ایمیل‌ها، از نبود تجهیزات مدرن گلایه کرد.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: اگر برای بازیکنان سقف تعیین شود تخلف صورت می‌گیرد چون قراردادهای پشت پرده بسته می‌شود و این خودش رانت ایجاد می‎‌کند.
رئال مادرید بیشترین دستمزد را در بین چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌پردازد اما در بین بازیکنان حاضر در این مرحله، کوین دی‌بروینه بیشترین حقوق را می‌گیرد.
خبرساز شدن پرونده دستمزد‌های نجومی در حالی است که بسیاری از کارگران در ماه‌های گذشته نسبت به مصوبه شورای عالی کار درباره میزان افزایش دستمزد کارگران اعتراض‌های شدیدی را مطرح کردند و حتی شکایت‌های رسمی از این مصوبه هم در جریان است؛ کارگران می‌گویند با کار‌های سخت و کارگری در گرمای عسلویه و بوشهر، دستمزدی می‌گیرند که جوابگوی نیاز‌های اولیه آن‌ها و خانواده‌های‌شان نیست و شاید به همین دلیل هم است که پرونده‌هایی مانند این فیش حقوقی تا این اندازه واکنش‌برانگیز می‌شود.
وزارت خزانه‌داری اسپانیا تصمیم به جریمه 15.7 میلیون یورویی باشگاه بارسلونا به دلیل تخلف در پرداخت دستمزد بازیکنانش گرفت.
کبدی ایران هر ساله در لیگ ستارگان هند چندین لژیونر دارد که دستمزد‌های خوبی می‌گیرند.
یک رسانه کلمبیایی به حضور کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی در سه تیم اخیرش کنایه زد.
کارگران شرکت آمریکایی آمازون در انگلیس هم از روز چهارشنبه و در اعتراض به پایین بودن حقوق و دستمزدها دست از کار کشیدند و اعتصاب کردند.
کارکنان فوریت‌های پزشکی انگلیس از اعتصاب خود به دلیل مشکلات حقوقی و دستمزدهای پایین خبر دادند.
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود.
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزد‌های نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.
رسول مجیدی از مجریان ویژه برنامه‌های جام جهانی گفت: صداوسیما به کسی میلیاردی دستمزد نمی‌دهد، اما در تولید یک برنامه اسپانسر نقش بسیاری مهمی دارد وگرنه سازمان صداوسیما به کسی میلیاردی دستمزد نمی‌دهد. حتی اگر آن شخص مهران مدیری باشد.
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزد‌های میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی‌داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزد‌ها برمی شمارد.
در حالی که کارگران با بحران هزینه‌های زندگی و دستمزد‌های راکد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اعتصاب‌ها امسال بریتانیا را فرا گرفته است. قیمت‌های مصرف‌کننده درج‌شده بر کالا‌ها در سال منتهی به اکتبر ۱۱.۱ درصد افزایش یافت که بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته است. پس از در نظر گرفتن تورم، میانگین دستمزد‌ها با بیشترین کاهش در اوایل سال‌جاری مواجه و همچنان در دوره ژوئن تا سپتامبر رو به کاهش بود. طبق گزارش تایمز، یک‌میلیون کارگر بریتانیایی قرار است در ماه‌های دسامبر و ژانویه اعتصاب کنند.
آژانس کار سازمان ملل هشدار داد، دستمزدهای واقعی در سراسر جهان برای اولین بار پس از سقوط مالی جهانی، در سال ۲۰۲۲ کاهش یافت زیرا بدتر شدن بحران هزینه زندگی تهدیدی برای ایجاد ناآرامی اجتماعی و عمیق‌تر کردن نابرابری است.
انگلیس در اعتراض به هزینه های بالای زندگی و دستمزدهای پایین، آماده اعتصابات گسترده می شود.
اتحادیه های کارگری فرانسه روز پنج شنبه در اعتراض به میزان حقوق و دستمزدها و افزایش تورم در این کشور دست به تظاهرات زدند.
صد هزار کارمند دولتی انگلیس در اعتراض به حقوق و دستمزدها و مستمری بازنشستگی و شرایط کاری دست به اعتصاب می زنند.
تظاهرات گسترده ای در پاریس با هدف افزایش دستمزدها و حمایت از اعتصابات در پالایشگاه های نفت در حال برگزاری است.
تورم بی سابقه و دستمزدهای پایین، کارکنان خدمات پستی در انگلیس را به سازماندهی اعتصاب سراسری واداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ