سرمربی ملوان پس از پنجمین شکست این تیم در لیگ برتر، ابراز شرمندگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
سرمربی استقلال در گفتگویی درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه و جذب بازیکنان خارجی به صحبت پرداخته است.
سرمربی استقلال گفت که حرکت بیرانوند در پایان دربی قبل را فراموش نمی کند و از تماشاگران استقلالی نیز خواست آن را از یاد نبرند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه همدل شده‌اند تا تیم‌مان در لیگ بماند و همه به ما کمک می‌کنند و باید قدر این کمک‌ها را بدانیم و با یک بازی خوب، سه امتیاز را در خانه نگه دار
سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به نتایج بازی های اخیر لیگ برتر ایران گفت:ملوان بزرگوارانه از سپاهان امتیاز گرفت.
کارلو آنچلوتی قضیه رسوایی اخیر در مورد بارسلونا را به ضرر فوتبال اسپانیا و لالیگا عنوان کرد.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به سطح کیفی فنی فوتبال باشگاهی کشور گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است، خوب شد که کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.
تیم فوتبال مس کرمان برابر نفت مسجد سلیمان به سه امتیازی دست یافت که از هر نظر یک اتفاق بسیار خوب و عالی برای این تیم محسوب می شود.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه در پی کسب نتایج آبرومند هستیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیمش شایسته پیروزی برابر صنعت نفت بود گفت: نیمه اول زیاد خوب نبودیم اما با تغییراتی که دادیم در نیمه دوم بهتر شدیم و به سه امتیاز دست پیدا کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
در دو روز گذشته دو اتفاق خوب برای فوتبال ایران در جام جهانی 2022 دوحه رخ داده است.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا گفت با اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نکرد ولی مهم کسب سه امتیاز در بازی اول بود.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
سرمربی سابق فجر سپاسی معتقد است اصل دغدغه این تیم بعد از حضور در لیگ و مسائل مالی خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با ملوان همیشه خوب بوده است و خاطرات خوبی از این تقابل در ذهن فوتبالی ها وجود دارد.
حمید مطهری می‌گوید اعضای تیم نساجی پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان را فراموش کرده‌اند و با تمرکز بالا برای سه امتیاز وارد بازی با ذوب آهن خواهند شد.
تیم ملی فوتسال ایران با شکست مقتدرانه چین‌تایپه، صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا قطعی کرد.
مدافع ذوب آهن می گوید دو تیم امتیاز می خواستند و کمی عصبی بازی کردند.
تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ادامه روند خوب و رو به رشدی که در پیش گرفته، به سه امتیاز حساس دست یافت.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است در لیگ بیست و دوم تیم ضعیف وجود ندارد و وضعیت هشت نه تیم بسیار خوب است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است در لیگ بیست و دوم تیم ضعیف وجود ندارد و وضعیت هشت نه تیم بسیار خوب است.
پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود
انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع مشکوک به نظر می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ