تربت جام ـ رئیس هیات سوارکاری تربت جام گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت فراجا و هفته وحدت مسابقه سوارکاری با حضور علاقه مندان به این رشته در تربت جام برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال بحرین گفت: مسابقه سختی مقابل چین‌تایپه داشتیم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه مسابقه با هنگ‌کنگ دیدار تدارکاتی برایمان بود، گفت: بازی با این تیم مسابقه راحتی برای ایران بود و پیش بینی می‌کردیم که دیدار سختی نباشد.
تقابل ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان با نساجی یکی از ویژه ترین بازی های هفته دوم را رقم می زند.
رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبرداد.
در دو ماه می و ژوئن که تقریبا مصادف با میانه اردیبهشت ماه تا تیر ماه سال 1402 هجری شمسی است، روسیه حاضر به صادرات نفت با 9 دلار پایین تر به چین شده است این در حالی است که ایران نفت خود را با ۱۲ الی ۱۵ دلار تخفیف به ازای هر بشکه به چین صادر کرده است.
علاقه ناصرالدین‌شاه به اسب و اسب‌دوانی باعث شده بود تنها مجسمه‌ای که از خود به یادگار گذاشت او را سوار بر اسب نشان دهد. هر چند این مجسمه سرنوشت نیکی نداشت و در دوره رضاشاه به دستور رئیس بلدیه ذوب‌شد و برای ساخت اسلحه مورد استفاده قرار گرفت.
جشنواره سالانه قایق اژدها در هنگ کنگ و تایوان جشن گرفته می شود.
مسابقه فوتبال «خیر خواهانه» منتخب یزد - رسانه ورزش
نواک جوکوویچ به همراه بزرگان ورزش جهان مسابقه فوتبال برگزار می‌کند.
مسابقه دوچرخه سواری بانوان در اراک
یورگن کلوپ تاثیر داروین نونیز بر لیورپول را ستود و در تمجید این بازیکن اهل اروگوئه گفت، او مثل اسب مسابقه است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با تحسین شاگردانش بابت کسب 5 برد متوالی به روحیه و جنگندگی بالای آنها تاکید کرد.
اصفهان- رئیس دبیرخانه شهر دوستدار سالمند در اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها» همزمان با هفته فرهنگی این کلان‌شهر، گفت: اصفهان در تولید محتوای سالمندی موفق پیشگام است.
دین هالند، سوارکار معروف و موفق استرالیایی که در جریان یک مسابقه اسب‌سواری زمین خورده بود، در 34 سالگی درگذشت. او 4 فرزند زیر 5 سال داشت.
در یک مسابقه اسب‌دوانی در منطقه مرسی‌ساید انگلیس، حادثه‌ای تلخ رخ داد که خشم و اعتراض حامیان حقوق حیوانات را به همراه داشت.
هافبک ایرانی الوکره ابراز امیدواری کرد در بازگشت به میادین بتواند همراه تیمش به موفقیت برسند.
مسابقه چندجانبه موتور کراس به میزبانی استان سمنان در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
مسابقه چندجانبه موتور کراس به میزبانی استان سمنان در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد .
یولین ناگلزمن سرمربی بایرن عقیده دارد در رقابت بین دو تیم کلاس A ، نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است و جزییات همه چیز را مشخص می‌کند.
دو تنیسور برجسته روسی برگزارکننده مسابقه‌ای نمایشی در مکزیک خواهند بود.
یک اقتصاددان گفت: بسیاری از معضلات ریشه در تصمیمات مدیریتی دارد. عدم ثبات سیاست ها، قوانین و مقررات مزاحم سرراه تولیدات صنعتی، کشاورزی و دامی کشور و... سبب شده تا سرمایه زیادی از بین برود.
مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، شرایط مسابقه طراحی محله الگو در شهر تهران را تشریح کرد.
اسب مسابقه معروفی که بخشی از سهام آن به سر الکس فرگوسن، مربی‌افسانه‌ای منچستریونایتد، تعلق داشت نقش مهمی را در آینده این باشگاه ایفا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ